^ Juu, sovitaan näin. Maksatte kahdesta.![]()
***En tienny pienenä kuin hauskaa on isona***
Rohkeasti vaan mun mökkiin, jos ei omaa halua ottaa vastuulleenJagge, voit laittaa mun mökkiin asukkaita vapaille paikoille, mä en ehdi käydä käydä täällä välttämättä kuittaamassa jokaista erikseen tervetulleeksi...
<p>Mutkitteluille Honda CB 600 F Hornet -07 'isoveikka' ja kaupunkiajoon 50cc retro-skootteri 'pikkusikko'</p><p>Tu(u)naaja: http://blogi.punaisenkatonalta.fi</p>
Ja paitojakin saa http://www.moottoripyora.org/keskust...ri-2012-paidat
hophop!![]()
<p>Ent: Z750S Nyt: pienen pojan äiti.</p>
Aaah, Posari... Olishan tuo ollut kiva tulla jälleen käymään, mutta mun matkani tuona viikonloppuna suuntautuu Pieksämäelle.
Toivottavasti on lämpimämpi ja kuivempi keli kuin viime vuonna!
On ihmisiä, joiden seurassa kesät ovat aina kuumempia, seikkailut suurempia ja tähdet lähempänä.
Kukaan ei ole hyödytön...
...Aina voi olla edes huonona esimerkkinä!
HAYABUSA -12/ko -14
ex:BMW K1200R -08
ex:KTM 990 SupermotoT 2010
ex:FJR 1300 -02
ex:FZR 1000 -89
"Yeah, you're a legend in your own mind."
Maksettu!
Mökki nro 17:sta 2 kpl irtopaikkaa. Tonnijammu+avec. Ilmoitin olevani maksussa mökkivastaava![]()
HAYABUSA -12/ko -14
ex:BMW K1200R -08
ex:KTM 990 SupermotoT 2010
ex:FJR 1300 -02
ex:FZR 1000 -89
"Yeah, you're a legend in your own mind."
Mahtuuko johonkin mökkiin vielä ? 1 henkilö olisi tulossa.
ZZR 1200 2003
Edellinen ZZR 1100 -92
Muutama viikko enää tähänkin riemuun. Sais kyllä ilmat lämmetä. Taloudessa ei oo ajokausi viel edes alkanu ja toisaalta, mulla alkaa "kesäloma" kolmen viikon päästä, ristiriitasta sanoisin! Mutta Posarissa nähdään!![]()
Kohti ääretöntä - ja sen yli!
hei tuosta juur nopeesti huonolla matikalla laskin,että 7 laadukasta mökkiä ois vielä tyhjillään,mutta onneks 11 mökkiä on jo väärällään laadukasta seuraa![]()
talvet haaveillaan ja kesät korjaillaa
miksi naiset tykkää motoristeista?
niillä vehkeet seisoo syyskuusta huhtikuuhun
^Jees, jees. Onko teillä toiveita mökistä? 16? 17?
Huomhuom! Nyt laitetaan loput paikat irtoina loppuunmyyntiin. Tämän viikko aikaa toimia - varata paikka auringossa ja maksaa se pois.![]()
Jos ei muualle mahdu niin meille mahtuu...laitetaan joku ukoista nukkumaan terassille![]()
Juu, kyllä tuolla tilaa on. Sieltä vain valitsemaan paras paikka.![]()