Sivu: 8 / 13:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 678910 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 211:stä 240:een 386:sta
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (jonttox @ Tammi. 03 2012,23:56) kirjoitti
    Onks tää jo huomenna . Mulle käy mihin aikaan vaan, kun tietäis mihin tuun? Pitiks tänne ottaa jotain mukaakin?
    Niin. Paikkahan on tuo Puksun talli. Katso thrediä pikkusen ylöspäin. Mukaan oli otattava kaksin kappalein niitä gimoton sivuilla itse suunniteltuja leiskoja, vai mitä ne nyt taas onkaan. Kato ihan ekasta viestistä linkit.
    Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
    Murphy iski kuumeella. Todennäköisesti minun slotti vapautuu ja tilaus menee jäihin jos ei tässä nyt mitään ihmeparantumista tapahdu.

-TuomasK-
    <p>1986 Honda Z50J, 1975 Honda CB125, 1977 Honda CB750K, 2007 Honda CBR1000RR</p>
    No niin, sovitukset saatiin kunnialla läpi. Tuossa sovittiin tehtaan kanssa, että otetaan mieluusti kaikki pk-seudulle tulevat puvut yhdessä lähetyksessä. Säästetään melko paljon lähetyskuluissa. Siihen tarvitaan vain vastaanottaja, jolta kaikki voivat pukunsa hakea. Toinen vaihtoehto on tietenkin jokaiselle suoraan kotiin tuleva henk.koht. paketti. Hintaeroa voi arvailla.
    ---

Jos joku haluaa ilmoittautua tulevan kollin vastaanottajaksi, niin tänne rohkeasti nimeä. Mulla on niin pieni kämppä, etten siihen pysty. Laatikoita tulee tod. näk. kolme. Jos vastaanottajaa ei löydy, niin sitten jokainen maksaa omat lähetyskulunsa.

äf

ps. sivustouudistus olisi saanut hukata muutaman viimeisen viestin tästä ketjusta...moderaattori..? ;)
    "On tää hieno laji!"
    Duc M696(myyty vakuutusyhtiölle)
    ---
    Lainaa lelu: Contour GPS + 16gb Class 10 muistikortti. Maailman paras (HD)kypäräkamera!
    Lainaa -F. kirjoitti Katso viesti
    No niin, sovitukset saatiin kunnialla läpi. Tuossa sovittiin tehtaan kanssa, että otetaan mieluusti kaikki pk-seudulle tulevat puvut yhdessä lähetyksessä. Säästetään melko paljon lähetyskuluissa. Siihen tarvitaan vain vastaanottaja, jolta kaikki voivat pukunsa hakea. Toinen vaihtoehto on tietenkin jokaiselle suoraan kotiin tuleva henk.koht. paketti. Hintaeroa voi arvailla.
    ---

Jos joku haluaa ilmoittautua tulevan kollin vastaanottajaksi, niin tänne rohkeasti nimeä. Mulla on niin pieni kämppä, etten siihen pysty. Laatikoita tulee tod. näk. kolme. Jos vastaanottajaa ei löydy, niin sitten jokainen maksaa omat lähetyskulunsa.

äf

ps. sivustouudistus olisi saanut hukata muutaman viimeisen viestin tästä ketjusta...moderaattori..? ;)
    Jees, ...kiitos kaikille asianosaisille mittatilaisuudesta, nyt odotellaan kieli pitkänä, minkä väristä ja muotosta säämiskää sieltä tulee.
    Voisin ottaa tuon läjän tänne vastaan, hima-autotalliin. Mut ainoo vika taitaa hommassa olla sijainti, Hyvinkää,osoite ihan motarin vieressä !...vai? ...no kehä ykköseltä meille rapiat päälle puol tuntii. Meinaan vaan jos tsadista ei löydy vastaanottajaa.

-Vesku
    vesa sokoff
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa fcevso kirjoitti Katso viesti
    Jees, ...kiitos kaikille asianosaisille mittatilaisuudesta, nyt odotellaan kieli pitkänä, minkä väristä ja muotosta säämiskää sieltä tulee.
    Voisin ottaa tuon läjän tänne vastaan, hima-autotalliin. Mut ainoo vika taitaa hommassa olla sijainti, Hyvinkää,osoite ihan motarin vieressä !...vai? ...no kehä ykköseltä meille rapiat päälle puol tuntii. Meinaan vaan jos tsadista ei löydy vastaanottajaa.

-Vesku
    Tsadissa melkeen, eli epsooseen voi lähettää. Voin tökätä noi virman varastoon, josta kukin voi hakee omansa. Paikka on Turun motarin ja Kilon liittymän yhteydessä. Laitan sit tarkemman osoitteen kaikille. Jos sovitaan tarkemmin hakuaika, niin pystyn järkkäämään haun työajan ulkopuolellekkin. Ihan jos kaikille toi sopii. Toi yx, joka oli jostain kauempaa, Oliko Staffan, voitaneen järjetää sit edelleen postikuljetus, ja jos ei oo kiirettä, niin kyl se siellä varastossa säilyy, ja ilmoittelet sitte kun oot jossain päi statia.
    Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
    Mulla ei niin kiirettä oo. Ja kun on itellä jonkunverran sukujuuria eteläsuomessa, niin tulee sen verran usein käytyä, että enköhän saa pukua haettua...
    Lainaa sikiviki kirjoitti Katso viesti
    Tsadissa melkeen, eli epsooseen voi lähettää. Voin tökätä noi virman varastoon, josta kukin voi hakee omansa. Paikka on Turun motarin ja Kilon liittymän yhteydessä. Laitan sit tarkemman osoitteen kaikille. Jos sovitaan tarkemmin hakuaika, niin pystyn järkkäämään haun työajan ulkopuolellekkin. Ihan jos kaikille toi sopii. Toi yx, joka oli jostain kauempaa, Oliko Staffan, voitaneen järjetää sit edelleen postikuljetus, ja jos ei oo kiirettä, niin kyl se siellä varastossa säilyy, ja ilmoittelet sitte kun oot jossain päi statia.
    Mulle käy tää paremmin kuin hyvin!
    "Voiko kyykkypyörää ajaa ylipäänsä?"
    meinaakos ne lähettää jotain vahvistusta tilaukselle ja millon se loppulasku tulee? onk niillä tieto ketkä on maksanu ennakkoo ja ketkä ei?
    mä otan paketin mielummin suoraan tampereelle, kun että ajelisin pks:lle pelkästään pukua hakeen. siinhä menee bensaa ja aikaa paljo enemmä ku säästää
    +1 tälle.

Twini: Tehtaalla on lista etumaksuista ja loppulaskut tullee pikapuoliin. Kannattaa olla yhteydessä sitten laskun saatua suoraan sinne, ja pyytää lähetystä omaan osoitteeseen. Toinen vaihtoehto on tietty yhteiskuljetus pk-seudulle, ja sieltä postitus sulle. Sikiviki tais jo tosta mainita.

äf

e: typoja
    Viimeksi muokannut: -F.; 09.01.2012 klo 22:47.
    "On tää hieno laji!"
    ---
    Lainaa lelu: Contour GPS + 16gb Class 10 muistikortti. Maailman paras (HD)kypäräkamera!
    Sain minäkin mittautettua itseni Gimoton edustajalla. Oli ihan pätevän tuntunen sälli, ja valitsinkin kilkkeet ja rei-itykset, ja värin tämän suositusten mukaan.
    Hänellä on nyt henkilötiedot ja mitat, joten taitaa olla enää sitä vailla homma, että vastaa sähköpostiin jota tulee, valitsee toimitustavan, ja maksaa laskun pois
    Oma pukuni meni jo tekeille ja oli käsittääkseni #1 näistä .org puvuista Oma puku myös mielelläni tuon massan mukana suomeen, ellei se paljoa viivästy
    ---------------------------

Mattipoeka

KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

www.mattipoeka.com
    Joku unohti muistitikkunsa mittauspaikalle (sininen, Verbatim). Privaa tai mailia. Thnx.
    "On tää hieno laji!"
    ---
    HoHoi!!

Puvun loppulasku saapunut - ja maksettu!
    Ei muuta ku toimitusta odottamaan!! Piiiiiiinaava odotus edessä!
    Mun puku kanssa samaan paikkaan muiden kanssa noudan sit. Eipä ole loppulaskua vielä näkynyt olenkohan kämmentänyt jotain.

Edit: Andrea oli yrittänyt laitella minulle laskua mutta s-posti oli paukannut bumerangin lailla takas. Nyt olis loppulaskukin maksettuna
    Viimeksi muokannut: Ylkkae; 12.01.2012 klo 15:43.
    Hyödytön kun pyyhkijänsulka hanhen perseessä !
    78e oli yksittäinen posti. Melko suolasta, mutta niin on kolmostiekin
    Lainaa -F. kirjoitti Katso viesti
    Joku unohti muistitikkunsa mittauspaikalle (sininen, Verbatim). Privaa tai mailia. Thnx.
    Joo...huomasin kun olin lähtenyt ja jo motarilla hyvinkäälle päin. Ei taida muutaman euron takia vaivaantua. Siinä on mainos-logoja pukuun. Tyhjennä se ja ota käyttöön.

-Vesku
    vesa sokoff
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Mä laitan mailia Adrealle, minne voi toimittaa yhteislähetyksen. Mullekin tuli maili loppulaskusta, mutta lasku vaan uupui. No maililla sekin selviää. Kaikille yhteiskuljetukseen osallistuville. Puvut saapuvat sit aikanaan Espooseen. Laitan teille mailia/yv:tä tarkemmasta osoitteesta. Eihän tuo nyt valtiosalaisuus oo, mutta en ilman työnantajan lupaa viitsisi sitä julkisesti ilmoitella.
    Mä voisin hakea myös mun puvun sieltä kimppatoimitus paikasta jos vaan passaa.

-Juha
    JULLE
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa JORKKA_ kirjoitti Katso viesti
    Mä voisin hakea myös mun puvun sieltä kimppatoimitus paikasta jos vaan passaa.

-Juha
    Varmaan passaa. Laitoin kaikille mailia.
    Moro.

Saiko kaikki ihan normaalin laskun vai tuliko laskun summa ja tilatut tuotteet listana normalina sähköpostiviestinä jonka liitteenä oli saajan ja pankin tiedot?

Minulla on ongelma laskun maksamisen kanssa. Nordean verkkopankki ei hyväksy BIC tai Swift-koodia. Kenttä johon koodi syötettään on liian lythyt..

Eli esim SWIFT: BCI TIT 33314 -> ei mahdu

Tiedän että en tee jotain oikein eli voiko joku antaa tyhmälle vinkkiä
    JULLE
    Moro.

Saiko kaikki ihan normaalin laskun vai tuliko laskun summa ja tilatut tuotteet listana normalina sähköpostiviestinä jonka liitteenä oli saajan ja pankin tiedot?

Minulla on ongelma laskun maksamisen kanssa. Nordean verkkopankki ei hyväksy BIC tai Swift-koodia. Kenttä johon koodi syötettään on liian lythyt..

Ota pelkästään se IBAN numero, sillä pitäis mennä!
    "Voiko kyykkypyörää ajaa ylipäänsä?"
    Moro.

BIC-koodi on 8-11 merkkiä pitkä. Tuossa yo. koodissa on välilyöntejä, mitkä ei kuulu siihen. Ota välilyönnit pois ja kokeile uudestaan.
    NONIIN!

Nyt pitäs natsata

Yritin aluksi maksaa ton laskun ulkomaan maksuissa mutta ei se pelittänyt vaikka miten muutteli BIC ja SWIFT koodeja.

Nyt maksoin sen normi laskuna niin näytti menevän läpi.

Kiitoksia vastanneille. Nyt vaan pukuja odottelemaan
    JULLE
    Varmaan passaa. Laitoin kaikille mailia.
    Kuin myös Ei tullut mailia, mutta samassa yhteiskuljetuksessa voisin ottaa puvun Suomeen..
    Skippy-kengurulta tuli postia tänään. Oli kuulemma kyllästynyt TV-sarjan tekoon, ja aikoi muuttaa suomeen road rasingia harrastamaan. Matkustaa Italian kautta, jossa aikoo vetää vähän muodikkaampaa väriä pintaan.
    Toivottavasti Skippylle on kerrottu mikä homma siellä suomessa on tiedossa; kelit ei ole yhtä hyvät harjoitella kuin kotona Puskassa.
    Moro.

-Vaikkei puvulle ihan hetkeen käyttöä olekaan, onko kenelläkään faktaa pukujen toimitusajasta?
    JULLE
    Moro.

-Vaikkei puvulle ihan hetkeen käyttöä olekaan, onko kenelläkään faktaa pukujen toimitusajasta?
    Eikös sellainen huhu ollut liikkeellä,että 4-6 viikkoa, mutta mistä?? Siitäkö kun viimeinen on maksanut, kun kaikki tulee samassa kontissa??
    Hayabusa+2*xx1100
    Lainaa Hornet 10 kirjoitti Katso viesti
    Eikös sellainen huhu ollut liikkeellä,että 4-6 viikkoa, mutta mistä?? Siitäkö kun viimeinen on maksanut, kun kaikki tulee samassa kontissa??
    Muistaakseni sähköpostissa sanottiin että maaliskuun loppuun mennessä toimittavat puvut
    Bandit 600 -03 -> Gsx-r 1000 -07
    Lainaa Alottelija Aatu kirjoitti Katso viesti
    Muistaakseni sähköpostissa sanottiin että maaliskuun loppuun mennessä toimittavat puvut
    Näistä kuulunut mitään?
    ---------------------------

Mattipoeka

KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

www.mattipoeka.com
  30.  
    Lainaa mattipoeka kirjoitti Katso viesti
    Näistä kuulunut mitään?
    Eipä ainakaan itselle mitään viestiä ole tullut, vaikka kovasti on odotettu
    Pitäisköhän jossakin vaiheessa ruveta utelemaan gimoton suunnalta?
    Bandit 600 -03 -> Gsx-r 1000 -07
Sivu: 8 / 13:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 678910 ... ViimeinenViimeinen