Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 71:sta
  1. #31
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa JussiK kirjoitti Katso viesti
    Tuleekohan loppukesällä Alastaroon Ajotaito 5:sta, kun ei ole harmillisesti järjestynyt tuohon alkukesään?
    Onhan tossa Kemoralla 8.6. yks? Ja loppukesään tulee kyllä kans jos ei mitään yllätyksiä tapahdu.
    Superbike #7
  2. #32
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Onhan tossa Kemoralla 8.6. yks? Ja loppukesään tulee kyllä kans jos ei mitään yllätyksiä tapahdu.
    Olis Kemoralla toki, mutta toiveissa oli päästä Alastarolle koulutukseen. Kemoralla en ole vielä koskaan käynyt, niin saattais olla vikatikki hypätä AT5:lle heti kärkeen? Alastaroa toivoin käytännössä sen takia, että se on tuossa ihan vieressä, kun Kemoralle ajelee 6 tuntia (1 ajopäivä=3 päivän reissu)
  3. #33
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa JussiK kirjoitti Katso viesti
    Olis Kemoralla toki, mutta toiveissa oli päästä Alastarolle koulutukseen. Kemoralla en ole vielä koskaan käynyt, niin saattais olla vikatikki hypätä AT5:lle heti kärkeen? Alastaroa toivoin käytännössä sen takia, että se on tuossa ihan vieressä, kun Kemoralle ajelee 6 tuntia (1 ajopäivä=3 päivän reissu)
    Kemoralla kannattaa ottaa se JMK:n perjantai orgin viikonlopun alle niin saa samalla reissulla kolme ajopäivää.
    Edit. Mulla tulee ens kesänä tuo sama 6h suuntaansa Alastaroon niin pitää ihan erikseen suunnitella reissu niin, ettei ajot jää yhteen tai kahteen päivään.
    Superbike #7
  4. #34
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Kemoralla kannattaa ottaa se JMK:n perjantai orgin viikonlopun alle niin saa samalla reissulla kolme ajopäivää.
    Edit. Mulla tulee ens kesänä tuo sama 6h suuntaansa Alastaroon niin pitää ihan erikseen suunnitella reissu niin, ettei ajot jää yhteen tai kahteen päivään.
    Pitää ottaa Kemoran reissu pohdintaan Kiitos vinkistä!
  5. #35
    Lainaa Jonezi kirjoitti Katso viesti
    Tällä hetkellä ajoharjoittelupäivän laadukas järjestäminen ei siellä nykyisellään ole mahdollista.

    Toki optio o pidetty auki jos tulee jotakin muutosta.

    Mitäköhän se laadukas järjestäminen tarkoittaa?

    Radan verkkosivustolta voisi päätellä et rata on käytettävissä:

    https://kymiring.fi/tapahtumat/kalenteri
    Super Duke 1290 R 2017
  6. #36
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa ariman kirjoitti Katso viesti
    Mitäköhän se laadukas järjestäminen tarkoittaa?

    Radan verkkosivustolta voisi päätellä et rata on käytettävissä:

    https://kymiring.fi/tapahtumat/kalenteri
    Ratajärkkärit on asian päällä, katellaan mitä uus omistajataho vastailee vai vastaileeko mitään.
    Superbike #7
  7. #37
    Hep,

    siis tämä uusi liikennevakuutuslaki ei vissiin tuo suuria muutoksia MotOrg-ratapäiviin.

    Kiitos henkilökunnalle asiaan perehtymisestä/tiedottamisesta
    CBR1100XX/C1800R - SS2000
    ex Versys650/ZR-7S/GSF1250SA/Versys1000/V-Strom650/TunturiSuperSport
  8. #38
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Rosewood kirjoitti Katso viesti
    Hep,

    siis tämä uusi liikennevakuutuslaki ei vissiin tuo suuria muutoksia MotOrg-ratapäiviin.

    Kiitos henkilökunnalle asiaan perehtymisestä/tiedottamisesta
    http://www.moottoripyora.org/uutiset...a-sen-tulkinta tuosta tiedotteeseen.
    Superbike #7
  9. #39
    Pitäisikö lippujen jo näkyä kaupassa...?
    Ducati Hypermotard 950 + Yamaha WR250R
    Ex: Svartpilen 701, 690 Enduro R, 990 SMT, Dorsoduro 750, 690 SMC, SMS630, Hayabusa x 2, CBR600F
  10. #40
    Lainaa greatLeo kirjoitti Katso viesti
    Pitäisikö lippujen jo näkyä kaupassa...?
    Ei vaan näy...
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  11. #41
    Lainaa Goofy S kirjoitti Katso viesti
    Ei vaan näy...
    Eipä näy täälläkään. Onkohan kellot talviajassa?
  12. #42
    Lainaa qvaton kirjoitti Katso viesti
    Eipä näy täälläkään. Onkohan kellot talviajassa?
    Niin ainakin näihin foorumiviesteihin näyttää tulevan talviajan aikaleima...
  13. #43
    Lainaa iksa kirjoitti Katso viesti
    Niin ainakin näihin foorumiviesteihin näyttää tulevan talviajan aikaleima...
    Kyllä mulla näkyy ihan oikea aika esim. näissä viimeisissä viesteissä... 18:xx
  14. #44
    Lainaa iksa kirjoitti Katso viesti
    Niin ainakin näihin foorumiviesteihin näyttää tulevan talviajan aikaleima...
    Kyllä mulla näkyy ihan oikea kesäaika.
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  15. #45
    Lainaa qeanu kirjoitti Katso viesti
    Kyllä mulla näkyy ihan oikea aika esim. näissä viimeisissä viesteissä... 18:xx
    Onpas se sitten jännä, mulla näkyy 17:xx. Tarkistin mun käyttäjätilin asetuksetkin, ihan oikea aikavyöhyke näyttäisi siellä olevan... Europe/Helsinki
  16. #46
    Ei näy lippuja ei... Mulla näkyy aikaleima 15:xx... Miten hitossa???
  17. #47
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Kauppa on ulkopolinen palvelu eikä ole millään lailla foorumin kanssa synkassa/yhdessä.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  18. #48
    Mulla näkyy viestien aikaleima 17:xx
    Ei taidolla vaan tuurilla.
  19. #49
    Lainaa iksa kirjoitti Katso viesti
    Onpas se sitten jännä, mulla näkyy 17:xx. Tarkistin mun käyttäjätilin asetuksetkin, ihan oikea aikavyöhyke näyttäisi siellä olevan... Europe/Helsinki
    Tallenna se aikavyöhyke profiiliin kerran uudestaan ja katso aikaleimat sitten.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  20. #50
    Täällä näkyy 15:xx
    KTM 890 Duke R
  21. #51
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Nyt on lippui!
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  22. #52
    Näitähän kannattaa aina vähän odottaakin
  23. #53
    no niin sain mitä halusin....
    Ninja H2 2020
    CBR 600RR 2009 Ten Kate Tribute
    ZZR 1400 2008

  24. #54
    Motorg ry, Hallituksen jäsen. Kauppavastaava, Toinen tapahtumavastaava tilastotappio:n avatar
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2018
    Kobe-härkä
    MotOrg ry jäsen
    Nyt liput myynnissä! Kauppa pahoittelee omaa huolimattomuuttaan ja lähettää kaikille halukkaille virtuaalianeeksipyynnön tekoälyllä erikseen pyydettäessä.
    In my defense i was left unsupervised.
    Ich möchte einfach ein kleiner Kobe sein
    I have become diarrhea, destroyer of toilets.
    Kisakireä kakkonen jo vuodesta 2024.
    Suosikki-riistäjä
  25. #55
    Ensimmäistä kertaa lipun varteen tarttumassa tulevana suvena. Varmistuksena vielä, elikkäs se riittää että varaa kaupan "Liputtaja" laarista oikean päivän ja kirjoittaa oman ajoryhmän nimen lisätietoihin? Ei tarvitse ostaa erikseen myös sen päivän ajolippua, joka jotenkin hyvitettäisiin?
  26. #56
    Lainaa tilastotappio kirjoitti Katso viesti
    Nyt liput myynnissä! Kauppa pahoittelee omaa huolimattomuuttaan ja lähettää kaikille halukkaille virtuaalianeeksipyynnön tekoälyllä erikseen pyydettäessä.
    Mitenhän on mahdollista, että jo ostoskorissa ollut Alastaron AT3 hävisi ostoskorista, kun sitä meni maksamaan?
  27. #57
    Lainaa tonttuj kirjoitti Katso viesti
    Tallenna se aikavyöhyke profiiliin kerran uudestaan ja katso aikaleimat sitten.
    Joo se taisi auttaa
  28. #58
    Lainaa qvaton kirjoitti Katso viesti
    Ensimmäistä kertaa lipun varteen tarttumassa tulevana suvena. Varmistuksena vielä, elikkäs se riittää että varaa kaupan "Liputtaja" laarista oikean päivän ja kirjoittaa oman ajoryhmän nimen lisätietoihin? Ei tarvitse ostaa erikseen myös sen päivän ajolippua, joka jotenkin hyvitettäisiin?
    Näin juuri. Ei mitään hyvityskikkailuja...
    Ninja H2 2020
    CBR 600RR 2009 Ten Kate Tribute
    ZZR 1400 2008

  29. #59
    MotOrg ry:n hallituksen jäsen, ratavastaava Jonezi:n avatar
    Moderaattori
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2014
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Fazuari kirjoitti Katso viesti
    Mitenhän on mahdollista, että jo ostoskorissa ollut Alastaron AT3 hävisi ostoskorista, kun sitä meni maksamaan?
    Moro

    Ymmärtääkseni se että lipun saa ostoskoriin ei varaa sitä pois saldolta. Eli valitettavasti joku muu ehti ostaa nopeammin.
    Ei järjellä, ei taidolla, ei työllä, ei tuskalla vaan tuurilla.
  30.  
  31. #60
    Lainaa Fazuari kirjoitti Katso viesti
    Mitenhän on mahdollista, että jo ostoskorissa ollut Alastaron AT3 hävisi ostoskorista, kun sitä meni maksamaan?
    Sama kävi mulle. Suoraan ostoskorista menin maksamaan ja puff at3 hävinnyt
    korista kokonaan ja muut ostokset säilynyt.

    Viime vuonna oli kaikki at3 loppu heti kun ne tuli kauppaan näkyviin ja silloin web kaupan lokeista näkyi että ostoskorissa
    oli joillakin ollut vaikka kuinka pitkään nämä at3:set ennen maksua joten pitäisi varata jos on korissa?

    Ilmeisesti näitä ei ostamalla vaan saa tuolta kaupasta.. mitenköhän saisi?
    Suzuki GSX1250FA
Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen