Kawasakin maahantuoja Sumeko eli SGN-Service huoltaa myös, Koivuhaassa on asialliset tilat. Itselläni on hyvät kokemukset sieltä.
Sijaispyörää ei ole tarjolla muilla - kuten ilmeisesti ketjun aloittaja Biketiimiltä saisi, kun peli on sieltä uutena hankittu, siinä pieni lisäplussa.
Monet liikkeet antaa myös tuoda omat öljyt ja suodattimet jos haluaa/täytyy sniiduilla. Sovittava tietty etukäteen.
Itse en ole vuosikymmenten aikana takuuhommia juurikaan tarvinnut vaikka monta laitetta on tullut takuulla varustettuna hankittua.
Ninja H2 2020
V-Strom DL 650 2025
exiä aika monta....
Hinta n. puolet, ensi viikolla huolto. Jos huoltoliike ei tiedä tai vaivaudu selvittämään mitä kuuluu ko. huoltoon ja heittelee lonkalta hintoja määräaikaishuollosta niin otan yhteyttä muualle. Siitä jää vähän sellainen maku että mitä jos tietävätkin ja ollaan vain pissaamassa turistia öögoniin. En nyt sitä ihan kuitenkaan usko että niin on, ei sellainen liike pitkään pysy bisneksessä kun sana leviää.
Minuakin hirvittää nuo pyörien huoltojen hinnat.Huollatin kawasaki zrx 1200r kaasuttimet merkkihuollossa.( puhdistus).Kysyin tilatessa paljonko maksaa vastaus oli ei paljon ja minä hölmö uskoin.Summa oli 614e eikä vaiva hävinnyt. Edelleen röpöttää,rykii,yskii 3000-4000 kierrosalueella kiihdyttäessä. Ilmeisesti saa liikaa bensaa?
Mikähän olisi seuraava vaihtoehto ongelman poistoon?Ja kukahan sen tekisi "Asevelihintaan"
Asun Tuusulassa
- Hannu
Minulla oli toissatalvena Jammun kaasarissa sellainen ropleema että bensaa tuli liikaa vaikka olin puhdistanut kaasarin. Uudelleen irti ja ongelmaa tutkimaan ja huomasin että float valven sylinterin ja kaasarin rungon välissä olevat O-rengas tiivisteet falskasivat vaikka itse venttiilin kautta ei tullut mitään kohon ollessa ylhäällä. Eli bensa valui venttiilin ohi. Nappasin sylinterit irti ja vanhan tiivisteen malliksi ja hain Etrasta mahdollisimman samakokoiset polttoainetta kestävät tilalle, jotain alle euron kipale. Korjauskustannus oli muutaman euron kun työlle ei laske hintaa. Mutta tuollaisenhan jututhan varmaan ammattilaiset huollossa testaavat ensimmäisenä.
Edit: Testasin vuodon vedellä; kaasari altaaseen ja letkusta syöttää vettä ja käsin sulkee venttiilin ja jos vettä tulee vielä jostain niin se on sitten tiiviste joka päästää mikäli venttiili on puhdas ja venttiilin osat ovat kunnossa.
Mp-huollot näköjään laskuttavat aivan säälimättä extraa.
Jos osia ei ole vaihdettu, niin 614 € tarkoittaisi että kaasareita olisi rassattu täydet 8 h. Itse amatöörinä vailla mp-mekaanikon ammattitaitoa tai ammattitason työkaluja purin kaasarit pyörästä, purin osiin ja kasasin takaisin alle kolmeen tuntiin. Oikea mekaanikko ei mitenkään voi käyttää työpäivää kaasareiden putsaamiseen. Ultrapesurihan tekee työnsä omia aikojaan ilman mekaanikon valvovaa silmää.
Mitä ongelmaasi tulee, niin lukaise oheisesta postaus 18.7.2012: http://www.moottoripyora.org/keskust...3-ZX-9R/page97
Jotain, jossain, silloin tällöin!