Ostetaan lauantaille keskiryhmän tai nopeanryhmän lippu, en ole jäsen...
=> lippu ostettu!
Jyrki Viitala
0405522489
jyrki.viitala@saskon.fi
Viimeksi muokannut: tiku; 06.06.2014 klo 07:40. Syy: Lippu ostettu
Ostan lauantaille nopeaan ryhmään lipun. Olen jäsen, mutta kelpaa se kalliimpikin, kunhan sais. Nitrousin lippu ei kelpaa, se kun on niin toivottoman hidas. Meidän huippujen pitää kehittyä.
044 0668893 a-p
Olen molempina päivinä keskiryhmässä osittain ehkä siksi, että emmin liian kauan, kuuluisinko hitaaseen vai keskiryhmään, ja hidas oli sillä välin myyty loppuun. Kemorassa olin kirkkaasti keskiryhmää edellisellä kerralla, josta on kyllä jo muutama vuosi aikaa, mutta mutta... toivottavasti en olisi nyt sitten kirkasta hidasryhmää vaikka keskiryhmässä ajelenkin.
Jos en halua/uskalla/viitsi ajaa pääsuoraa yli kahtasataa, niin tekeekö se kierrosajasta sitten automaattisesti niin surkean, että tippuisin sillä kriteerillä hitaaseen kategoriaan? Vauhti kyllä nousee aina rataviikonlopun aikana, mutta mitään en kykene lupaamaan ennen kuin siellä paikan päällä ollaan ja kurvaillaan. Lisää skraaduja polvipaloihin olen kuitenkin hakemassa, kun sille tielle olen jo päässyt.
Kysymykseni kuitenkin liittyisi nyt siihen, että kun en ole tätä ennen Motoparkissa ollut, niin olikos siinä aamulla mahdollisuus tutustua rataan hitaassa ryhmässä, kun muistelin että tämmöinen nopeampien ajajien mutta rataa tuntemattomien tutustuminen rataan on ollu aiemmilla ratapäivillä mahdollista?
Suzuki GSX-R750 K9 & Saab 9-5 3.0t -99
Suzuki GSX-R600 K7 * Saab 9000 CD 2.3T -91 * Honda CBR 600 RR -06 * Yamaha YZF 600 R Thundercat -96 * Kawasaki ZXR 400 -94
Lahjoitan la ja su lippuvuorot nopea ryhmä ensimmäiselle halukkaalle.
Nol-nel-nel-3600330
Minä voin vaikka vetää aamulla keskiryhmän possujunan jos meidän muut kouluttajat pystyvät sillä välin hoitamaan Ajotaito II liittyvän teorian kahdestaan. Jos Ajotaito II:ssa kädet riitä niin sit pitää nakittaa joku ratajärkkäri tai muu innokas noita linjoja näyttämään. Mutta tutustuminenkin voidaan tosiaan hoitaa keskiryhmässä.
Superbike #7
Ilmoitus ratavastaaville normaalisti ja ei-jäsen maksaa erotuksen lipun hinnasta yhdistyksen kassaan. Ratavastaavilta saanee tarkemmat ohjeet tähän, mutta ymmärtääkseni tuon voi hoitaa joko käteisellä paikan päällä tai tilisiirrolla ennen tapahtumaa. Jos tilisiirto niin ainakin kuitti mukaan ilmoittautumiseen, että on todiste maksusta.
Superbike #7
Lippuja motoparkkiin ostettaessa ei ollut vielä hajua vauhdista uudella pyörällä. Viime alastaron päivillä alkoi kuitenkin vähän jo sujumaan ja ilmeisesti keskiryhmän kyytejä mennään.
Motopark toki uusi tuttavuus, mutta hitaanryhmän liputusvuoron voisin vaihtaa keskiryhmän vastaavaan ainakin sunnuntaiksi, jos jollekkin maistuisi hidas keskiryhmää paremmin...
Nykyiset:
cbr1000rr -10
vtr sp1 -00
sport 750 -02
er5 -02
Hep, meillä on kohta pidempi letka keskiryhmässä kuin hitaassa.
Tosin saa nähdä mahtuuko toi sormi lauantaina hanskaan.Pitäiskö varulta käydä rukkaset ostamassa...
sormi.jpg
RC8
Don't call me stupid, I'm insane!
Olisko nopeeseen tullut peruutuspaikkoja tai olisko joku halukas myymään liput molemmille päiville?
Kai näin kuumalla pärjää ilman lämppäreitäkin. Tosin eväät ois hyvä saada kylmään.
niin olisiko vielä tilaa yhdelle johonkin mökkiin la-su yöksi ?
2016 > Triumph 675 team member
2004 > YZF600R (tallin perällä - pitkä huolto menossa..)
(.. DKW-RT175VS im holz schublade)
.. historiaa.. [2013 - 2022] S1000RR (2010) < [2006 - 2012] R1-2004 (RN12)
.. 28.2.2025 : jäsenyyttä takana 20 vuotta ja 5 kk ..