Sivu: 2 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 158:sta
    Ostetaan lauantaille keskiryhmän tai nopeanryhmän lippu, en ole jäsen...

=> lippu ostettu!

Jyrki Viitala
    0405522489
    jyrki.viitala@saskon.fi
    Viimeksi muokannut: tiku; 06.06.2014 klo 07:40. Syy: Lippu ostettu
    Ostan lauantaille nopeaan ryhmään lipun. Olen jäsen, mutta kelpaa se kalliimpikin, kunhan sais. Nitrousin lippu ei kelpaa, se kun on niin toivottoman hidas. Meidän huippujen pitää kehittyä.

044 0668893 a-p
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa a-pp kirjoitti Katso viesti
    Ostan lauantaille nopeaan ryhmään lipun. Olen jäsen, mutta kelpaa se kalliimpikin, kunhan sais. Nitrousin lippu ei kelpaa, se kun on niin toivottoman hidas. Meidän huippujen pitää kehittyä.

044 0668893 a-p
    Ja arvaa kuka tulee susta ohi vajaatehosella vessalla takasuoralla?
    Superbike #7
    Lainaa a-pp kirjoitti Katso viesti

044 0668893 a-p
    Viddu ku vetäsin kahvit väärään kurkkuun
    Voi olla edessä tyttömopon katkera kosto tollasen jälkeen...
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter

Rata & Koulutus
    Liittyi Oct 2005
    Jyväskylä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa guesswho kirjoitti Katso viesti
    viddu ku vetäsin kahvit väärään kurkkuun
    Voi olla edessä tyttömopon katkera kosto tollasen jälkeen...
    :d
    Olen molempina päivinä keskiryhmässä osittain ehkä siksi, että emmin liian kauan, kuuluisinko hitaaseen vai keskiryhmään, ja hidas oli sillä välin myyty loppuun. Kemorassa olin kirkkaasti keskiryhmää edellisellä kerralla, josta on kyllä jo muutama vuosi aikaa, mutta mutta... toivottavasti en olisi nyt sitten kirkasta hidasryhmää vaikka keskiryhmässä ajelenkin.

Jos en halua/uskalla/viitsi ajaa pääsuoraa yli kahtasataa, niin tekeekö se kierrosajasta sitten automaattisesti niin surkean, että tippuisin sillä kriteerillä hitaaseen kategoriaan? Vauhti kyllä nousee aina rataviikonlopun aikana, mutta mitään en kykene lupaamaan ennen kuin siellä paikan päällä ollaan ja kurvaillaan. Lisää skraaduja polvipaloihin olen kuitenkin hakemassa, kun sille tielle olen jo päässyt.

Kysymykseni kuitenkin liittyisi nyt siihen, että kun en ole tätä ennen Motoparkissa ollut, niin olikos siinä aamulla mahdollisuus tutustua rataan hitaassa ryhmässä, kun muistelin että tämmöinen nopeampien ajajien mutta rataa tuntemattomien tutustuminen rataan on ollu aiemmilla ratapäivillä mahdollista?
    Suzuki GSX-R750 K9 & Saab 9-5 3.0t -99
    Suzuki GSX-R600 K7 * Saab 9000 CD 2.3T -91 * Honda CBR 600 RR -06 * Yamaha YZF 600 R Thundercat -96 * Kawasaki ZXR 400 -94
    Janappa:n avatar
    Liittyi Jun 2007
    Kateellisten karjalaisten kaupunki
    Lahjoitan la ja su lippuvuorot nopea ryhmä ensimmäiselle halukkaalle.

Nol-nel-nel-3600330
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa yenny kirjoitti Katso viesti
    Kysymykseni kuitenkin liittyisi nyt siihen, että kun en ole tätä ennen Motoparkissa ollut, niin olikos siinä aamulla mahdollisuus tutustua rataan hitaassa ryhmässä, kun muistelin että tämmöinen nopeampien ajajien mutta rataa tuntemattomien tutustuminen rataan on ollu aiemmilla ratapäivillä mahdollista?
    Minä voin vaikka vetää aamulla keskiryhmän possujunan jos meidän muut kouluttajat pystyvät sillä välin hoitamaan Ajotaito II liittyvän teorian kahdestaan. Jos Ajotaito II:ssa kädet riitä niin sit pitää nakittaa joku ratajärkkäri tai muu innokas noita linjoja näyttämään. Mutta tutustuminenkin voidaan tosiaan hoitaa keskiryhmässä.
    Superbike #7
    Pieni kyssäri; miten toimitaan kun myyn jäsenhintaisen lipun ei jäsenelle?
    Oi miten hienoa! Tämä ratakettutsirbu kiittää jo etukäteen

Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Minä voin vaikka vetää aamulla keskiryhmän possujunan jos meidän muut kouluttajat pystyvät sillä välin hoitamaan Ajotaito II liittyvän teorian kahdestaan. Jos Ajotaito II:ssa kädet riitä niin sit pitää nakittaa joku ratajärkkäri tai muu innokas noita linjoja näyttämään. Mutta tutustuminenkin voidaan tosiaan hoitaa keskiryhmässä.
    Suzuki GSX-R750 K9 & Saab 9-5 3.0t -99
    Suzuki GSX-R600 K7 * Saab 9000 CD 2.3T -91 * Honda CBR 600 RR -06 * Yamaha YZF 600 R Thundercat -96 * Kawasaki ZXR 400 -94
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Tomber kirjoitti Katso viesti
    Pieni kyssäri; miten toimitaan kun myyn jäsenhintaisen lipun ei jäsenelle?
    Ilmoitus ratavastaaville normaalisti ja ei-jäsen maksaa erotuksen lipun hinnasta yhdistyksen kassaan. Ratavastaavilta saanee tarkemmat ohjeet tähän, mutta ymmärtääkseni tuon voi hoitaa joko käteisellä paikan päällä tai tilisiirrolla ennen tapahtumaa. Jos tilisiirto niin ainakin kuitti mukaan ilmoittautumiseen, että on todiste maksusta.
    Superbike #7
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa yenny kirjoitti Katso viesti
    Oi miten hienoa! Tämä ratakettutsirbu kiittää jo etukäteen
    Jos on muita halukkaita linjan kattelijoita keskiryhmään niin voisivat huudella tähän perään.
    Superbike #7
    Ratavastaava vertzu:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2010
    Oulu
    MotOrg ry jäsen
    Ilmoitus ratavastaaville normaalisti ja ei-jäsen maksaa erotuksen lipun hinnasta yhdistyksen kassaan. Ratavastaavilta saanee tarkemmat ohjeet tähän, mutta ymmärtääkseni tuon voi hoitaa joko käteisellä paikan päällä tai tilisiirrolla ennen tapahtumaa. Jos tilisiirto niin ainakin kuitti mukaan ilmoittautumiseen, että on todiste maksusta.
    Maksakaa ilmoittautumisen yhteydessä erotus = 15 euroa.
    Kaikki ajoharjoittelutapahtumia koskevat kysymykset sähköpostilla osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
    Jos on muita halukkaita linjan kattelijoita keskiryhmään niin voisivat huudella tähän perään.
    Mä tartten kanssa vetoapua, uusi rata. Eräs järkkäri mulle jo kyllä lupaili lähteä näyttämään linjoja keskiryhmään liivit päällä, niin saattaisihan tuo sitten possujunankin vetää, jos Nitrous ei ehdi.
    CB500X
    CBR1000RR
    Taffu_altterin altteri
    Prkl ja mulla hidas lippu, kun ekaa kertaa motoparkissa.

No mä meen possujonoon kattelee, jos ajotaitokouluttajat suo Kyseisen kurssin kävin jo viime alastaron päivillä.

Eikö se sanonta kuulu, että hiljaa hyvä tulee?
    Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
    Kawasaki Z750R 2012 exä
    Lippuja motoparkkiin ostettaessa ei ollut vielä hajua vauhdista uudella pyörällä. Viime alastaron päivillä alkoi kuitenkin vähän jo sujumaan ja ilmeisesti keskiryhmän kyytejä mennään.

Motopark toki uusi tuttavuus, mutta hitaanryhmän liputusvuoron voisin vaihtaa keskiryhmän vastaavaan ainakin sunnuntaiksi, jos jollekkin maistuisi hidas keskiryhmää paremmin...
    Nykyiset:
    cbr1000rr -10
    vtr sp1 -00
    sport 750 -02
    er5 -02
    HEP, täällä olisi yksi halukas.
    Mielellään kiitos, kerran käynyt ja ei muista radasta kuin että mutkia oli ja joku suora.
    Ratavastaava wbaum:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi May 2006
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Taffu kirjoitti Katso viesti
    Mä tartten kanssa vetoapua, uusi rata. Eräs järkkäri mulle jo kyllä lupaili lähteä näyttämään linjoja keskiryhmään liivit päällä, niin saattaisihan tuo sitten possujunankin vetää, jos Nitrous ei ehdi.
    Pitää kattella itselle myös veturia tuonne, videoita kahlaamalla harvoin on lihasmuistiin mitään jäänyt, joten voisin olla jossain letkassa ihmettemässä.
    Mä voin tulla ainakin yhden setin verran linjaa tiiraamaan la keskiryhmässä...

-Ziili
    Lainaa ziili kirjoitti Katso viesti
    Moi!

Myynnissä kaksi jäsenhintaista lippua 8.6 sunnuntain keskiryhmään.

Kysele YV tai SMS.

-Ziili
    0504869748
    Vielä ois tarjolla...

-Ziili
    Hep, meillä on kohta pidempi letka keskiryhmässä kuin hitaassa.

Tosin saa nähdä mahtuuko toi sormi lauantaina hanskaan. Pitäiskö varulta käydä rukkaset ostamassa...

sormi.jpg
    RC8
    Don't call me stupid, I'm insane!
    Missäs on rataa lähinnä sijaitseva huoltoasema?
    Mukana ollaan.
    Pannonia-56 -> Honda-70 -> Fz-05 -> R1-07 -> R6-11
    Olisko nopeeseen tullut peruutuspaikkoja tai olisko joku halukas myymään liput molemmille päiville?
    Lainaa compinho kirjoitti Katso viesti
    Mites ne sähköt motoparkissa nykyään, tarviiko aggregaatin?
    Oliko näihin sähköhommiin jotain selkoa tälle vuodelle?

-Ziili
    Niin tarviiko omat sähköt. :-)
    www.trackpunkracing.com

Rata & Koulutus
    Liittyi Oct 2005
    Jyväskylä
    MotOrg ry jäsen
    Kai näin kuumalla pärjää ilman lämppäreitäkin. Tosin eväät ois hyvä saada kylmään.
    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    Jos se wanha huoltamo on hengisä viel, niin 11,9 km varikolta pohjoseen: Virtasalmen Autokorjaamo, Pieksamäentie 126, Virtasalmi: http://goo.gl/maps/gxe9k
    Hengissä on tuo huoltamo edelleen.
  30.  
    varsinainen vesihiihtäjä pekko5:n avatar
    Liittyi Sep 2004
    Suur-Hollola
    MotOrg ry jäsen
    niin olisiko vielä tilaa yhdelle johonkin mökkiin la-su yöksi ?
    2016 > Triumph 675 team member
    2004 > YZF600R (tallin perällä - pitkä huolto menossa..)
    (.. DKW-RT175VS im holz schublade)
    .. historiaa.. [2013 - 2022] S1000RR (2010) < [2006 - 2012] R1-2004 (RN12)
    .. 28.2.2025 : jäsenyyttä takana 20 vuotta ja 5 kk ..
Sivu: 2 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen