Morjesta pöytään !
Tuttuni on ostamassa ensipyöräksi fzs 600:a eli kehukaa, haukkukaa tai mainitkaa mihin kannattaa kiinnittää huomiota. Pyörä on ilmeisti varsin hyvä aloittelijalle, kai...? Onko mallissa jotain, mihin ostohetkellä kannattaa kiinnittää huomiota yms. Kiitos jo etukäteen !![]()
Suzuki "banaani" -88
KMX -88
Dr 650 RSE-94
Vara 1000 -04
Mielestäni mainio mopo, tekniikka on kestävää kunhan on pidetty hyvin.
Kai tuossa kannattaa katsoa ne yleisimmät asiat eli renkaiden,ketjujen ja rattaiden kunto ja tietysti yleiskunto myöskin.
Tankin alla oleva liitinboksi kannattaa joskus avata ja liittimet putsata,ikää kuitenkin noissa alkaa olemaan joten hapettumia voi alkaa löytymään.
Pyörän laakerit ja ohjauslaakerin väljyys toki kannattaa tarkistaa,kunnon koeajo auttaa kyllä arvioimaan pelin kuntoa.
Moottori on kestävä itselläni nyt 95 tkm ajettu ja hyvin kesti norjan reissunkin.
Kyllähän tuo on aloittelijalle hyvä peli ja varmaan myös kokeneempikin kuski saa siitä ihan kohtuulliset kyydit.
ZX-9R -95
Ex YZF 750 R -95
Ex FZR 1000 -92
Ex FZS 600 -01
Ex XJ 900F -93
Ex XJ 600 S Diversion -96
Kukahan nää mutkat oikein määrää..
-nomen est omen-
Kiitokset tate66:lle. En huomannut tuota aiempaa ketjua !
Suzuki "banaani" -88
KMX -88
Dr 650 RSE-94
Vara 1000 -04
Itelläni oli kyseinen pyörä yhden kesän, ei sopinut mun takamukselle, 50km ajo sai perseen puutumaan ihan totaalisesti, moottoritiellä kierrokset oli siinä 5000-6000 nurkilla, se hiukan häiritsi. Muuten vallan mainio peli.
BMW R1200GS 2009
Aprillia Caponord 1200 2014
Honda NC 750X 2021
Mulla oli kans kyseinen pyörä reilun vuoden. Yli 8000km tuli mittariin siihen mun aikana ja hyvin toimi. Jarrulevyjen kunto kannattaa kattoo. On melko kalliit. Ilmeisesti jotain laatikkoongelmia on myös jollain ollu...näin oon ainaki kuullu. Tosin laatikkohan pitää ajettaessa melkosta meteliä...näin ainaki mulla teki...kakkonen ujeltaa reilusti. Ja ykkönen -> kakkonen vaihto paukkuu kun on reilummasti kierroksia myllyssä. Näistä en olis huolissaan. Mutta kuullun mukaan kakkonen alkaa hyppiä pois jossain välissä päältä, eli koeajolla kannattaa kokeilla kakkosella täyskiihdytystä, jos vaan suinkin polla kestää. Pysyykö kakkonen päällä. Hyvä laite, helppo ajaa ja kääntyy tosi näppärästi. ajoasento on hyvä, tosin mulla on pituutta reilut 180cm että oli vähän pienehkö. Mutta kaikenkaikkiaan suosittelen eka pyöräksi.
Yamaha FZS600 -> Yamaha FZS1000 -02 -> Suzuki VS800GL -98