Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
  1. #1
    Tulipa hetken mielijohteesta sovittua kaupat tuollaisesta pelistä. En pikaisella vilauksella löytänyt paljoakaan tietoa kyseisen pyörän ominaisuuksista, joten löytyisikö täältä pientä vinkkiä asiohin?

    Kaasarivehje tuo varmaankin on? Lienee ilma/öljyjäähdytteinen? Kulutus on kai tässäkin sitä 5-7 litran luokkaa, niinkuin varmaan kaikissa pyörissä, mutta kuinka iso tankki?

    Olen ymmärtänyt että Shadowit on aikalailla ikiliikkujia, eli eipä pahemmin vioista tarvitse kantaa huolta jos vaan öljyt vaihtelee toisinaan. Onko se näin, vai onko jotain juttuja joita kannattaa pitää silmällä?

    Kuvista päätellen on ainakin hyvin paljon silmää miellyttävä pyörä ja uskon kyllä että ajelen tuolla naama hymyssä useammankin kesän Sellainen puolisentoista kuukautta täytyy jaksaa vielä odottaa, niin pääsen vaihtokaupoille.
    Tässä ei nyt ole allekirjoitusta.
  2. #2
    Itsellä on kokemusta ainoastaan noista penemmistä allekirjoituksen mukaisista, mutta ei moitteen sijaa muusta kuin juuri gaso tankin koosta. Muistaakseni 1100:sen tankki on vain n.20 (?) litraa, joten vaikkei mikään syöppö olekkaan niin tankkaus väli lienee siinä 300km:n huitteilla.

    Nestejäähdytys, leppoisa ajettava, varmaa Honda laatua. Omissa peleissä ei ole ikuna ollut mitään vikaa, ainoastaan se että tankki on jatkuvasti tyhjä. Nyky mopolla olen kahdessa kaudessa ajellu reilun 30 000 huoletonta kilometriä kun kaikkiaan nyt mittarissa 60 000. Normi huolto toimet joka syksy ja kevät ja kovaa ajoa.

    Tuolla aiheesta lisää:

    http://www.moottoripyora.org/keskust...VT-1100-Shadow
    Lattia on liukas, eikä kukaan kerro.

    Honda Shadow VT600C -93 ( ex )
    Honda Shadow VT750C -05 ( ex )
    Honda Vtx 1300s -06 ( ex )
    Suzuki Intruder C1500T -14
  3. #3
    Kiitoksia vastauksesta! Näin minä vähän sen ajattelinkin, että varmaan ovat aika perusvarmoja pelejä. Ja 300 km on ihan passeli väli pysähtyä tankille
    Tässä ei nyt ole allekirjoitusta.
  4. #4
    Itsellä vm95 1100 shadow ja tankinkoko (varatankki mukaanluettuna) noin 15 litraa. Ja kulutus sellasta 5litran luokkaa. Tosiaan huoleton peli, SUOSITTELEN eli eiku
    Viimeksi muokannut: Jansku82; 07.04.2013 klo 21:56.
    Honda Vt1100 Shadow vm 95
    Suzuki Bandit 1200 vm 96 (ex)
  5. #5
    Kiitoksia vastauksesta Jansku! Kolmisen viikkoa vielä, niin sitten mennään tekemään vaihto
    Tässä ei nyt ole allekirjoitusta.
  6. #6
    Meneekö teidän VT1100 fillarit tosiaan 5 litran kulutuksella ilman paska puheita?? Itsellä on -01 mallinen sabre aj. 27tkm ja en ikinä ole noin vähällä päässyt. Painoa on se 280kg+mie ja kamat. Pienimmillään oon ajellu viime kesänä matkassa 5.8l/100km. Suurimmaksi osaksi menee 6.2-6.7l/100km joka tankilla. Miun fillari on tuotu jenkeistä ja en tiedä onko siinä suutin setti. En oo ajanu muilla samanlaisilla joten ei ole vertailu kuvaa.. Suutin setti voi lisätä kulutusta ja en ole pitäny tuota nykyistä pahana kun kulkee kivasti oli suutin setti tai ei.
  7. #7
    Motorcycle Specifications kannattaa aina tsiikata, jos haluaa tietoa jostain fillarista.
    Sivusto sopii myös haaveiluun...
    http://www.motorcyclespecs.co.za/
  8. #8
    Lainaa eizzi kirjoitti Katso viesti
    Meneekö teidän VT1100 fillarit tosiaan 5 litran kulutuksella ilman paska puheita?? Itsellä on -01 mallinen sabre aj. 27tkm ja en ikinä ole noin vähällä päässyt. Painoa on se 280kg+mie ja kamat. Pienimmillään oon ajellu viime kesänä matkassa 5.8l/100km. Suurimmaksi osaksi menee 6.2-6.7l/100km joka tankilla. Miun fillari on tuotu jenkeistä ja en tiedä onko siinä suutin setti. En oo ajanu muilla samanlaisilla joten ei ole vertailu kuvaa.. Suutin setti voi lisätä kulutusta ja en ole pitäny tuota nykyistä pahana kun kulkee kivasti oli suutin setti tai ei.
    Kyllä menee siin vitosen pintaan Ja ilman paskapuheita... Omakin uitettu Jenkkilästä aikoinaan
    Honda Vt1100 Shadow vm 95
    Suzuki Bandit 1200 vm 96 (ex)
  9.  
  10. #9
    Nyt on -97 1100 Shadow hankittu! On mukavan tuntuinen vehje näin ensi tuntumalta, 6 litraa vei satasella suunnilleen. Eiköhän tuolla pörräillä pari seuraavaa kesää
    Tässä ei nyt ole allekirjoitusta.