Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
    Räpätin-tin:n avatar
    Liittyi Apr 2009
    Etelä-suomen läänin pääkaupunki
    Olen hankkimassa ”ehkä” custom-pyörää kesäksi. Kilometrejä tulee vaan todella vähän, joten mietin vielä kallistunko vanhemman museoklassikon puolelle, vai kuitenkin vähän uudempaan (90-luvun) custom-ajokkiin. Mitään älyttömän kallista tuskin tulen kuitenkaan hankkimaan.

Kerro mielipiteesi ja kokemuksesi 1100 kuutioisen Honda VT (Shadow) pyörän hyvistä ja huonoista puolista, kuten ajettavuus, kulutus, vakuutukset, teho-painosuhde yms. mitä itselläsi mieleen juolahtaa. Kaikki tiedot on erittäin tärkeitä tällä hetkellä. Suosituksia ja vertailutietoa saa antaa myös muista tämän merkin pyöristä. Kaiken otan mielelläni vastaan.

Liittyi Apr 2009
    Onko ketään Hondamiehiä tai miksei naisia tällä foorumilla, jolla olisi kyseinen ajokki. Ihan vertailun vuoksi olisi kiva saada tietoa myös tästä merkistä.
    Moottoripyörä lehdistä löytyy vertailevia testejä saman kuutioluokan pyöristä.
    Vakuutuksen hinnat selvii parhaiten vakuutusyhtiöiden laskureista.
    Mitä tulee pyörien ominaisuuksiin toisen mielestä joku ominaisuus voi olla aivan surkea,töisen mielstä paras.

Harvassa pyörässä on korjaamattomia syntymä vikoja,
    vaan niihin joutuu tekemään kuskin haluamia muutoksia.
    Alte et late
    Mulla on -02 VT750 Shadow jossa mittarissa 95000 km eikä minkäännäköisiä onkelmia ollut. Huollot tehty ja öljyt vaihdettu. Toki noi muutokset jotta pyörä on itselle mieluinen. Stonga, peilit, vilkut, lisävalot, kaatumaraudat, siirtosarjat, ym ym....... pelaa ja kukkuu, eli just niinkun pitääkin.
    Mulla on kans 750 varjo. Mä pidän pelistä, toimii kuin junan vessa. Jokin kiehtoo ulkonäössäkin. Äänet on vakioputkilla kuin ompelukoneesta mutta oon elännyt sen kanssa sovussa. Nyt olen suunnittelemassa astinlautoja tai siirtosarjoja, sai polkimet mukavammaksi ja tyylikkäämmäksi. 1100 on varmaankin vähän enemmän tehoo ja vääntöö kun mulla joka ei varmaankaan oo pahaksi, toki kun ei customilla ole kiire ei sekään mua hirveesti ole rasittanut. Pyörästä pystyy myös tuunaamaan aika helposti oman näköisensä. Olen myös joskus omistanut kawan ja ajellut paljon drag srarilla mutta tykkään tosta hondasta.
    Shadow 750
    Oon ajellut pari viimeistä kesää v.-98 1100 Shadow ACE:lla ja ei voi moittia. Pelannut täysin ongelmitta ja on kyllä loistopyörä luokassaan. Kulutus on n. 5,5-6ltr/100km ja vakuutusmaksut täyskaskolla (30%/70%) n.450€/vuosi. Ja kun on vielä kardaani ja hydrauliset venttiilinnostimet (oikea termi?) niin ylläpitokulutkin on melko minimaaliset.

Äänet on tosiaan vakioputkilla melko tuhnuiset, mutta asia korjaantui Vance&Hinesin putkilla. Pitemmän päälle tehoa vois olla lisää, mutta muilta osin ajettavuus on kyllä kohdallaan.

Olis muuten myynnissä, vaihtelun vuoksi:
    Nettimoto
    Liittyi Apr 2009
    Kiitoksia kaikille hyvistä tiedoista. Vastailu vähän kestää, kun on viikot reissuhommissa, eikä paljon koneelle pääse tai ehdi.

Koeistumassa yhden Hondan kävin eräässä liikkeessä viime viikolla, eikä yhtään hassummalta ainakaan tän kokoiselle ukolle tuntunut. Herkkuja oli astinlautoja yms. myöten ja luulen, että osisin alkanutkin enemmän hieromaan kauppaa, jos olisi jo massi kunnossa. Tässä hetki pitää odotella, että saa muita harrasteajokkeja pois käsistä, niin sitten voin alkaa ottamaan niitä myyntikapineitakin vastaan enemmän tosissani.

Tietty vielä vertailuja teen muutaman merkin suhteen, mutta koeajot ja monet muut seikat varmaan sitten selvittää ajan oloon, että mikä siellä jalkojen välissä tulee lopulta kehräämään ja puhun edelleen moottoripyörästä.
    Itselläni nyt Honda Shadow VT1100 C3 vm. 98 ja ei toistaiseksi mitään moitittavaa. Muistaakseni Bikessä oli esittely 1100 Shadovista ja todettiin, ettei ole mitään tyyppivikoja. Itsekin annan plussaa kardaanille, ei tarvitse huolehtia venttiileistä ja kulutus on kohtuullinen. On hieman massiivisemman tuntuinen, kuin esimerkiksi Yamahan Drag Star 1100, Wild Star 1600 tai1500 Intruder.
    Kahteen asiaan maailmassa ei voi luottaa, eli mennään vaan yhdelle ja minä vaan kokeilen vähän sormella.

Sinun puheet on kuin Iitan pieru, puolet paskaa.
    Itsellä -97 ACE 1100 C2 ja ihan soiva peli kyseessä. Tehoa voisi tosiaan olla himpun enemmän, mutta eipä noilla olekkaan tarkoitus ratoja kiertää. Helppo käsitellä ja huoleton, ja ainakin omassa soundit kohillaan pienen "säädön" jälkeen
    ...and music? Well, it's just entertainment folks.
    Liittyi Apr 2009
    Kiitti taas kommenteista. Massiivisuutta haetaankin ja räjähtävää voimaa ei tietenkään etsitä, mutta sitä sopivaa vääntöä. Hätäiset pyörät on erikseen ja kyykkyasennot, sekä kiire on jo taakse jäänyttä elämää. Panostetaan jatkossa tyyliin. :-)
  11.  
    Lainaa (freerider70 @ Huhti. 30 2009,08:16) kirjoitti
    ainakin omassa soundit kohillaan pienen "säädön" jälkeen *
    Tere,

Minkäslaista säätöä teit?
    Pistä vaikka yv:tä.

Itse ostin tänään -96 mallin ja kieltämättä hieman saisi äänimailmaa säätää miehekkäämpään suuntaan