Ei sitten niin mitään ku ei oo omaa tallia vaan vuokrapläntti, hyvä kylläkin muttei saa mennä pyörälleen purkaan tuntoja ja murheitaan ja ottaan kaltsua kehuen kuinka hyvin vastaat kaasuun jne..![]()
<p>Kahvi maidolla, Fireblade mustana. No on se Gigsuki..</p>
pitäs vuoden vaihtees purkaa tuota kasawikaa.. katteet maaliin ja samal pitäs putkisto päivittää ja ketjut+rattaat ja muut perus huollot samal..
ainut ongelma että ei hajuakaan millä väril vetäsis
edit: tossa ois väri vaihtoehtoja.. ite tykästyin valkosee ja violettiin
http://yesse.kuvat.fi/kuvat/Random/jonze/
Viimeksi muokannut: jonze; 22.12.2013 klo 20:42.
2022- Honda CBR900RR 1997
2013-> kawasaki Z1000 -03 "appelsiini" VARASTETTU JA LUNASTETTU 2014
2006-2008 Kawasaki zzr600 -91
"don´t ride faster than your guardian angel can fly"
Kawan talvihuoltoa oon tässä pikkuhiljaa alotellu ja ensimmäiseksi purin takaiskarin irti huoltoa varten. Nyt vaan pitää miettiä että kuka sen huoltaa?Yhtä suht lähellä olevaa huoltajaa on kaverit jo suositellukkin mutta aina kiinnostaa tietää vaihtoehtoja. Ja sitten vois samalla tuota linkkua tarkastella. Mistähän tuonne linkkuun mahtaa saada uusia laakereita ja tiivisteitä, jos tarve vaatii?
990 Adventure '06
EXC Racing 250 '06
ZX-9R -95
Ex YZF 750 R -95
Ex FZR 1000 -92
Ex FZS 600 -01
Ex XJ 900F -93
Ex XJ 600 S Diversion -96
Kukahan nää mutkat oikein määrää..
Käypi kyllä kauempanakin olevat pajat. Posti ja matkahuolto kulkeeEi tuossa kaverin suosittelemassakaan muuta vikaa olis mutta kun kavereilla oli jääny ilmaa sinne öljyn sekaan. Olivat toki takuutyönä ilmanneet iskarin mutta mieluummin sitä toivois saavansa kerralla valmiin.
990 Adventure '06
EXC Racing 250 '06
Ok, itse huollatin http://www.motoracingcompany.com/index.phpt takapampun mutta Jos JMH tämän lukee niin antaa varmaan vinkin toisesta paikkaa.
Osaa kuulemma hoitaa myös ongelmatapaukset mitä muut ei hoida.
Edittiä. ei noi tagit ole selvästikään mun juttu.
ZX-9R -95
Ex YZF 750 R -95
Ex FZR 1000 -92
Ex FZS 600 -01
Ex XJ 900F -93
Ex XJ 600 S Diversion -96
Kukahan nää mutkat oikein määrää..
Vuorossa vanteiden kiillotus ja teippaus. Syksyllä tuli hankittua ylimääräinen vannesarja. Ehkä ratarenkaat.....
Vanteet kiilloitettuna
Teippauksen jälkeen
![]()
... remember the times, when sex was safe and bikes were dangerous?
Ei nyt varsinaisesti tallissa, mutta pesuhuoneessaBerik sai vihdoinkin pesun kesän jäljiltä, oli perkeleesti itikkaa ja kaikkea muutakin paskaa, valkoinen oli puoliksi mustaa jne. Pari tuntia siihen meni, mutta kyllä kannatti
Eli pesu marseilles saippualla hinkkaamalla, jonka jälkeen autoglymin nahanhoitoaine perään. Nyt on taas uudenveroinen kortonki odottamassa kevättä
![]()
1199S Panigale
Täällä yrittää pikkuhiljaa valmistua tuollainen -80 Z500 Kwaka
Ostettaessa noin puolitoista vuotta sitten:
Ja tuon muotoista siitä olisi tulossa:
Tällä hetkellä mopo osina ja runko maalattuna:
Näyttää uhkaavasti siltä, että ensi kesänä tämä saattaa jopa olla liikenteessä. Mutta eipä näistä ikinä tiedä![]()
Maalauksia:
http://www.jppaintshop.fi/
Vanteet lähdössä puhallukseen ja pulverimaalaukseen, moottoriöljy vaihdettu, seuraavaksi jarrujen putsailu ja nesteen vaihto ym. pientä puuhastelua![]()
Yamaha Tenere 700 & R6R
Rutaleeseen on laitettu viimeaikoina:
-Päivitetty vesipumppu
-Uusittu vaihdepolkimen palautinjousi
-Öljyt / filsu
-Jäähdytysnesteet
-Jarrunesteet
Nyt ku on noinki "järkeviä" asioita päivitelty, niin on aika rönsytä... Ja ensimmäisenä asialistalla oli tricolore mallin vanneteipit, niinku spagettirakettiin kuuluu.
[IMG][/IMG]
It´s better to die on your feet than live on your knees...
Brutalen "kelissä roikkuvat sähköt" oli hiukan huolestuttavan näköset... Ja kiitos vaimon loistavan idean, BMW F800R:n pakoputken suoja sai uuden elämän. Nyt saa kura, kivet sun muut hakata ihan rauhassa. Eikä kukaan edes huomaa mitä on tehty, ellen ympyröi kuvasta ko. suojaa punaisella.
[IMG][/IMG]
It´s better to die on your feet than live on your knees...
Viimeksi muokannut: suopo; 13.01.2014 klo 10:35. Syy: Kuvalainaus vex
It´s better to die on your feet than live on your knees...
No öljyt on vaihdettu ja suodattimet,ketjut pesty jo 2kk sitten....vahaahan tuo päälleen huutaa mutta kun ei saa aikaiseksi...no josko ensi viikolla![]()
ZZR 1400 -08
CBR XX 1100 -06
GSX 750F -03
ER-5 -97
+100tkm/120kmh
Isosta ritanniasta tuli heräteostoksena kaatumatatit etu- ja taka-akseleille. Muuten meni ihan sutkajasti paikalleen, mutta taka-akselin jarrun puoleinen tatti ei uponnut akselin sisälle, joten piti pikkasen sorvata reunaa pois.
3zya7Jo.jpg hdMuzsx.jpg
YOF36pY.jpg SDhL8yj.jpg
Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
Kawasaki Z750R 2012 exä
Rattaat vaihon honuun ja jätin vanhat ketjut paikoilleen. Hioin ketjulukon niitinpäät pois ja poistin palan, että saan vedettyä nätisti uuden ketjun paikoilleen vanhan ketjun lukon avulla.
ImageUploadedByTapatalk1389466223.578535.jpg
Yamaha T7 World Raid -22
Honda CB1000RA -10
Kawan linkku tuli viikonloppuna päästeltyä irti putsausta ja osien kunnon tarkastelua ja rasvausta varten. Yhtä revennyttä pölytiivistettä vaille oli ihan bueno. Tulipa laitettua uus etujarrusylinterikin tilaukseen kun nykyisestä on lohjennu pala pois. Vielä tuohon huoltosatsi tilaukseen ja ehkä jotain muuta pientä... Samallahan tuohon vois vaihtaa teräspunosletkutkin, mietin vaan että ovatkohan hintansa väärtit?
990 Adventure '06
EXC Racing 250 '06
Viimeksi muokannut: Yamaha1; 13.01.2014 klo 13:07.
It´s better to die on your feet than live on your knees...
Muutama tunti rustattiin lisää "paksukaisen" kimpussa. Peräosasto sai kilpikulmaan muutosta, takajalkatapit haalattiin liikkeelle ja toi takajousen säiliö sai ihmismäisemmän ilmeen. Sehän oli alkujaan kääritty johonki ihmeen "Red Bull" tölkkiin... Vähän liian raflaavaa tähän mopoon.
[IMG][/IMG]
Muutenkin katteita on vähän käyty läpitte. Onhan tossa reilustikki "taisteluarpia" näemmä siellä sun täällä, mut ei mitään sellasta joka pitäis HETI fiksailla. Eli ajellaan nyt ens kesä aivan rauhassa ja maalautellaan katteet uuteen uskoon sit vaikka ens talvena?
It´s better to die on your feet than live on your knees...
Pientä kivaa ensi kaudeksi, on muuten ultrasuperhyperhienot;
http://www.moottoripyora.org/keskust...990-SMT/page14
Ilman pyörää mutta kuinka kauan.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
HRD vh125 silverhorse
V-max 1700 "Tohatsu"
CVO Breakout
GSX-R 1100
XJ650T
Legend TT
S600c V12
xj6
Route66 -16 with H&D heritage softail
eastcoast -19 with Indian chief vintage
kantatie66 -20 with HD cvo breakout