Sivu: 24 / 68:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 14222324252634 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 691:stä 720:een 2030:sta
  1. #691
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Deeptone kirjoitti Katso viesti
    Renkaista puheenollen, pitäisi hommata renkaat joilla pytyy ajamaan kohtalaisia metrejä myös tourinkia.
    Diablo rosso corsa? Ilmeisesti suht ajettava myös radalla?
    No se tai M7RR. Pirellillä hienoinen etu radalla, touringissa päinvastoin.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  2. #692
    Lainaa Peltsii kirjoitti Katso viesti
    Hinnassa ei eroa. Molemmat 250€ setti koossa 120/70 ja 190/55.

    Laitetaan siis racetec rr k3 tilaukseen.
    Mistä tilaat tohon hintaan?
    Ninja H2 2020
    V-Strom DL 650 2025
    exiä aika monta....
  3. #693
    Lainaa Batmanninja kirjoitti Katso viesti
    Mistä tilaat tohon hintaan?
    Www.mynetmoto.com

    Olen tuolta tilannut renkaat jo muutaman vuoden

    E: RR malli olikin 260€
    1199S Panigale
  4. #694
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Peltsii kirjoitti Katso viesti
    Www.mynetmoto.com

    Olen tuolta tilannut renkaat jo muutaman vuoden

    E: RR malli olikin 260€
    gp503.de ja gp-reifen on myös semmosia paikkoja mistä löytyy välillä hyviä tarjouksia. Tosin ennen kuin pistää ulkomaille tilausta niin kannattaa ratakumeista pyytää tarjous esim. Wehniäisen Karilta (KVR) tahi Motostore24:stä. Esim. viime kesänä sai Suomesta ihan samaan hintaan sliksit kuin ulkomailtakin.
    Superbike #7
  5. #695
    Pirelli Supercorca SP kumeilla nyt ajeltu..
    Milläs vauhdeilla kannattais siirtyä noihin SC seos kummeihin..
    Hinnassa kuitenkin eroa.. Vauhtia taisi kertyä alastarolla viime kesällä viimeisellä rutistuksella 1.32
    Suzuki gsx-r K6 rata
    Suzuki Hayabusa katu
  6. #696

    Rata & Koulutus
    Liittyi Oct 2005
    Jyväskylä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Jardu kirjoitti Katso viesti
    Pirelli Supercorca SP kumeilla nyt ajeltu..
    Milläs vauhdeilla kannattais siirtyä noihin SC seos kummeihin..
    Hinnassa kuitenkin eroa.. Vauhtia taisi kertyä alastarolla viime kesällä viimeisellä rutistuksella 1.32
    Kokeilemalla tuo selviää. Ei se sp mikään huono kumi ole, mutta jos meno tuntuu seoskumeilla varmemmalta, niin jatkaa niillä. Esim. Käytetyillä slickseillä kokeilu ei maksa juuri mitään. Pirellit on yleensä aika anteeksi antavia, vaikka niitä ei sais ihan täyteen käyttölämpöön (pois lukien uus sc0).
    ---
  7. #697
    Lainaa suizaki kirjoitti Katso viesti
    Kokeilemalla tuo selviää. Ei se sp mikään huono kumi ole, mutta jos meno tuntuu seoskumeilla varmemmalta, niin jatkaa niillä. Esim. Käytetyillä slickseillä kokeilu ei maksa juuri mitään. Pirellit on yleensä aika anteeksi antavia, vaikka niitä ei sais ihan täyteen käyttölämpöön (pois lukien uus sc0).
    Kiitokset vastauksesta.. Nyt tarvitaan tukea valintoihin.
    Suzuki gsx-r K6 rata
    Suzuki Hayabusa katu
  8. #698
    Kylähullu marko.fzs:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2010
    Paimio
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Jardu kirjoitti Katso viesti
    Kiitokset vastauksesta.. Nyt tarvitaan tukea valintoihin.
    Mä ajelin viime kesänä 1.30-1.32 tasaiseen tahtiin ja hyvin vielä pärjäsi. En muuten vielä seoskumeja hommaisi mutta kun tulee niin pirunkalliiksi ja sain sopivasti toiset vantteet. Toisiin tulee trail attackit ja toisiin jotkin dunlopin siloset.
    Elämä on onneksi mutkikasta
  9. #699
    Ite taisin ostaa seoskumit kun vauhti oli jotain 35-37 ja ihan hyvin piti. Lämppäreillä oletus että lähdetään.
    Kilpi puuttuu yamaha R6r 06
    Ex Daytona 675 07
    Ex honda hornet 900 05
    Ex honda cbr 600f
    Ex kawasaki zx6r 98
  10. #700
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Jardu kirjoitti Katso viesti
    Kiitokset vastauksesta.. Nyt tarvitaan tukea valintoihin.
    Ostat joltain nopeen ryhmän kuskilta puolikuntoset SC:t ja kokeilet, että onko eroa SP:hen. Jos ei ole, voi jatkaa huoletta SP:llä, jos tuntuu SC paremmalta niin ostelee niitä. Käytännössä ilmasta kokeilla noita jos käytettyjä haalii. Etusella ajaa noita vauhteja koko kesän ja takasellakin useemman päivän.
    Superbike #7
  11. #701
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    gp503.de ja gp-reifen on myös semmosia paikkoja mistä löytyy välillä hyviä tarjouksia. .
    Kiitos vinkistä. Tilasin gp503 Rennreifenshopista Metzelerin M7 RR setin kotiin toimitettuna veroineen 274,90 €.
    Oli selkeesti halvin mitä jaksoin muutaman paikan surffata. Katsotaan kun tulee mikä on paistopäivä.
    Ninja H2 2020
    V-Strom DL 650 2025
    exiä aika monta....
  12. #702
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Batmanninja kirjoitti Katso viesti
    Kiitos vinkistä. Tilasin gp503 Rennreifenshopista Metzelerin M7 RR setin kotiin toimitettuna veroineen 274,90 €.
    Oli selkeesti halvin mitä jaksoin muutaman paikan surffata. Katsotaan kun tulee mikä on paistopäivä.
    Ite oon aina ennen tilausta varmistanu paistot sähköpostilla.
    Superbike #7
  13. #703
    Lainaa Batmanninja kirjoitti Katso viesti
    Kiitos vinkistä. Tilasin gp503 Rennreifenshopista Metzelerin M7 RR setin kotiin toimitettuna veroineen 274,90 €.
    Oli selkeesti halvin mitä jaksoin muutaman paikan surffata. Katsotaan kun tulee mikä on paistopäivä.

    268€ näyttäisi olevan tuolla mynetmotossa kotiin kannettuna. Hiukan halvempi, mutta eipä isoa eroa.

    Itselle tuli viikossa mynetmotosta nuo racetec rr:t hintaan ~275€ dpd:llä kotiin. Paistot 4815 ja 0416 eli OK
    1199S Panigale
  14. #704
    Yritin selailla keskustelua läpi ja etsiä tietoa mitkä on eri radoille keskiryhmän vauhdit, mutta ei sattunu silemään

    Kiinnostaisi tulevaa kautta varten, että kuinka kaukana sieltä ollaan.
    Motoparkissa kesän viimeisellä päivällä alkoi olla tasaista 1:54 alkuista settien kierrokset, parhaan ollessa 1:52,4
    Ei taida vielä riittää
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  15. #705
    Lainaa Salmon kirjoitti Katso viesti
    Yritin selailla keskustelua läpi ja etsiä tietoa mitkä on eri radoille keskiryhmän vauhdit, mutta ei sattunu silemään

    Kiinnostaisi tulevaa kautta varten, että kuinka kaukana sieltä ollaan.
    Motoparkissa kesän viimeisellä päivällä alkoi olla tasaista 1:54 alkuista settien kierrokset, parhaan ollessa 1:52,4
    Ei taida vielä riittää
    http://www.moottoripyora.org/keskust...A4iv%C3%A4info

    25. Mitkä ovat eri ajoryhmien kierrosaikarajat eri radoilla?

    Alla on taulukko ohjeellisista kierrosaikahaarukoista. Hitaassa ryhmässä ei ole koskaan ylärajaa (liian hidasta aikaa). Ratapäivillä ei tarvitse tietää omaa kierrosaikaa, siirto nopeampaan on ajankohtaista kun ohitettavia on paljon ja ohi tulijoita vähän. Vastaavalla periaatteella päätellään tarve siirtyä hitaampaan ryhmään. Nopeaan ryhmään siirtymiseen ei kuitenkaan pelkkä nopea aika riitä, vaan ajolinjojen ja ajokäytöksen tulee olla loogista ja ennustettavaa.


    Hidas Keskihidas Keskinopea Nopea





    Ahvenisto yli 1:40 - alle 1:40 -
    Alastaro, 3 ajovuoroa yli 1:45 - 1:32...1:45 alle 1:32
    Alastaro, 4 ajovuoroa yli 1:50 1:40...1:50 1:30...1:40 alle 1:30
    Botniaring (pitkä) yli 2:15 - 1:55...2:15 alle 1:55
    Botniaring (lyhyt) yli 1:35 - 1:22...1:35 alle 1:22
    Kemora yli 1:35 - 1:22...1:35 alle 1:22
    Motopark yli 1:55 - 1:42...1:55 alle 1:42
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  16. #706
    Kiitos.
    Tuon mukaan ja viime kesän aikoja racechronolta katsoessani, näyttäis siltä että Ahvenisto(1:39) Kemora (1:34) ja tuo Motopark menis keskiryhmän hitaaaaaaaassa päässä. Uskaltaako sinne lähtee ostelemaan lippuja vai pysynkö hitaassa?
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  17. #707
    Lainaa Salmon kirjoitti Katso viesti
    Kiitos.
    Tuon mukaan ja viime kesän aikoja racechronolta katsoessani, näyttäis siltä että Ahvenisto(1:39) Kemora (1:34) ja tuo Motopark menis keskiryhmän hitaaaaaaaassa päässä. Uskaltaako sinne lähtee ostelemaan lippuja vai pysynkö hitaassa?
    Meikällä kävi sinänsä hauskasti että piti olla nopeampi peli alla mutta ajat oli huonommat kuin vanhalla pelillä.
    Melkein syytän sitä etten luottanut uudemman mopon jarruihin vaikka piti olla paremmat, fasun siniset satulat on pop verrattuna 6 mäntäsiin yzf:ään
    Viimeksi muokannut: tate66; 31.12.2016 klo 17:40. Syy: Korjauksia tekstiin
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
  18. #708
    Lainaa Salmon kirjoitti Katso viesti
    Kiitos.
    Tuon mukaan ja viime kesän aikoja racechronolta katsoessani, näyttäis siltä että Ahvenisto(1:39) Kemora (1:34) ja tuo Motopark menis keskiryhmän hitaaaaaaaassa päässä. Uskaltaako sinne lähtee ostelemaan lippuja vai pysynkö hitaassa?
    Jos ajat rennosti tasaseen noita aikoja, ja joudut koko ajan ohitteleen, niin ehdottomasti keskiryhmään mars.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  19. #709
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Eikä kehittyminen tyssää ohitteluun.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  20. #710
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Eikä kehittyminen tyssää ohitteluun.
    Eikös alkuun ole ihan hyvä että hitaassa ryhmässä ohittelee, paikat on kuitenkin aika harvassa kun tottelee sääntöjä.
    Toki itse pitäisi enempi käydä ajamassa jotta olisi viimeiset tiedot käytössä, mielestäni keskihitaan ryhmässä oli hiukan hankalampaa ohittelu ainakin fasulla (600 cm).
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
  21. #711
    Lainaa tate66 kirjoitti Katso viesti
    Eikös alkuun ole ihan hyvä että hitaassa ryhmässä ohittelee, paikat on kuitenkin aika harvassa kun tottelee sääntöjä.
    Toki itse pitäisi enempi käydä ajamassa jotta olisi viimeiset tiedot käytössä, mielestäni keskihitaan ryhmässä oli hiukan hankalampaa ohittelu ainakin fasulla (600 cm).
    Ohittaminen on aina vaikeata, jos sen tekee itselleen vaikeaksi. Vehkeestä riippumatta.
    Tuosta miettimistä: http://www.mprata.fi/index.php?topic=1349.0
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  22. #712
    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    Ohittaminen on aina vaikeata, jos sen tekee itselleen vaikeaksi. Vehkeestä riippumatta.
    Tuosta miettimistä: http://www.mprata.fi/index.php?topic=1349.0
    Tarkoitin enempi sitä että nopeuserot oli pienempiä keskihitaassa kuin hitaissa, toki tuo linkki PITÄÄ lukea huolella.
    Ei kait tässä muuta kuin hyvät uudet vuodet kaikille.
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
  23. #713
    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    Jos ajat rennosti tasaseen noita aikoja, ja joudut koko ajan ohitteleen, niin ehdottomasti keskiryhmään mars.
    Rennosta en tiedä, tai no Motoparkissa alkoi tuntumaan siltä ettei tarvii koko ajan tehdä ja miettiä asioita.
    Ohittelun olen jättänyt turvallisiin väleihin ja jos ei pääse niin varikon kautta. Ajorytmi katoaa heti kun joku on edessä omilla linjoillaan
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  24. #714
    Lainaa tate66 kirjoitti Katso viesti
    Tarkoitin enempi sitä että nopeuserot oli pienempiä keskihitaassa kuin hitaissa
    Voihan tuota ajatella niinkin päin että ohituspaikan hakeminen on silloin helpompaa, koska koko kapasiteetti ei mene siihen että joutuu varomaan koko ajan sitä edellä menevän täysin käsittämätöntä 0-100-0 rytmin vaihtelua, joka lisäksi vaihtelee mutkasta toiseen, ja kierroksesta toiseen.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  25. #715
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Salmon kirjoitti Katso viesti
    Kiitos.
    Tuon mukaan ja viime kesän aikoja racechronolta katsoessani, näyttäis siltä että Ahvenisto(1:39) Kemora (1:34) ja tuo Motopark menis keskiryhmän hitaaaaaaaassa päässä. Uskaltaako sinne lähtee ostelemaan lippuja vai pysynkö hitaassa?
    Uskaltaa.
    Superbike #7
  26. #716
    Ratavastaava Jonezi:n avatar
    Moderaattori
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2014
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Salmon kirjoitti Katso viesti
    Kiinnostaisi tulevaa kautta varten, että kuinka kaukana sieltä ollaan.
    Motoparkissa kesän viimeisellä päivällä alkoi olla tasaista 1:54 alkuista settien kierrokset, parhaan ollessa 1:52,4
    Ei taida vielä riittää
    Itse ajelin just viime kesän alussa noita samoja aikoja keskiryhmässä, ja joutu jopa ohittelee.

    Hyvin siellä mukana pysyy.

    Siellä vaan o se perus ongelma, nopeimmat ajelee melkee 1:40 kun hitaimmat 2:00...
    Ei järjellä, ei taidolla, ei työllä, ei tuskalla vaan tuurilla.
  27. #717
    Miten on Alastarossa, millaisilla kierrosajoilla kannattaisi harkita keskihitaaseen siirtymistä, ettei sitten jää tulpaksi?
  28. #718
    Ratavastaava Jonezi:n avatar
    Moderaattori
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2014
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Hanskabel kirjoitti Katso viesti
    Miten on Alastarossa, millaisilla kierrosajoilla kannattaisi harkita keskihitaaseen siirtymistä, ettei sitten jää tulpaksi?
    Alle 1:50 nelijaossa.
    Ei järjellä, ei taidolla, ei työllä, ei tuskalla vaan tuurilla.
  29. #719
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Hanskabel kirjoitti Katso viesti
    Miten on Alastarossa, millaisilla kierrosajoilla kannattaisi harkita keskihitaaseen siirtymistä, ettei sitten jää tulpaksi?
    Muutama viesti ylempänä: keskihidas 1:40-1:50. Edit. Mutta paras sääntö ryhmän vaihtoon on tämä: Jos joudut ohittamaan selvästi useammin kuin sinut ohitetaan, on ryhmänvaihto ajankohtaista. Jos olet epävarma, käy nykäsemässä järkkäriä hihasta niin osaavat sitten seuraavalla setillä vilkasta ajamista tarkemmin, että onko ryhmänvaihto tarpeellista.
    Viimeksi muokannut: Nitrous; 03.01.2017 klo 12:36.
    Superbike #7
  30.  
  31. #720
    Varmaankin hitaassa taas lähdetään, mutta viimeksi loppukaudesta näytti siltä, että alle 1:50 pysyy helposti jos ei ole ruuhkaa. Täytyneekin hieman katsella olisko mielekästä siirtyä keskihitaaseen
Sivu: 24 / 68:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 14222324252634 ... ViimeinenViimeinen