Sivu: 5 / 9:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34567 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 121:stä 150:een 253:sta
  1. #121
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Kiitoksia vielä linkeistä. Ovat nyt suosikkilistassa. Kyssäri koskien vanhakoppaisen Tuonon (02-05) takarenkaasta. Onkos kukaan sovitellut paikalle 190/55 gummia? Pyörässä on alla nyt 190/50 Rennsport Metzeler K, joka ei luultavimmin kovin pitkäikäinen positiossaan ole, kunhan pyörä ajoon lähtee.

    Seuraavaksi kun gummi vaihtuu vaihtoehtona olis 180/55 (joka menee varmuudella) tai 190/55
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  2. #122
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Ja lisää puskee:

    Olin ulkoiluttamassa pyörää ennen huomista katsastusta ja oli tuntuma, että akku on huono. Ajelin sen vartin ja pyssäsin kaverin pihaan, ja sen jälkeen ei virta riittänyt kuin startin vaivaiseen pyörittämiseen. Ei kipinää. Kaverin autosta virtaa, ja lähti käyntiin. Siinä pihalla mitattiin lautausjännitettä akun navoista ja ei kaasullakaan noussut juuri yli 12,5 voltin.

    Akku vaiko laturi sökö? Muita vaihtoehtoja?

    Toinen juttu. Tässä härdellissä meni rundimittari sekaisin. Nyt näyttää tyhjäkäynnillä lukemia nollan alta. Muilla samaa sekoilua?

    Perkele, ois tosi kiva hieman lähetellä, kun toi laite yllyttää rikokseen, mutta on sähkömurheita (Italian peli).
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  3. #123
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Päivitystä:

    Akku yön yli latauksessa, ja kesti pari kolme starttia. Se kuuluisa ruskea liitin oikean takakatteen takana on ohitettu (googlaa brown connector). Saman paikan valkoinen liitin näyttäis olevan alkuperäinen. Idea ohittaa sekin? Sitten on vielä yksi koneen oikean posken tietämillä oleva liitin, joka on kanssa aiheuttanut netin viisaiden mukaan jännitehäviöitä latauksessa, joten se menee tarkastelun alle seuraavaksi.

    rundimittari edelleenkin sekaisin.

    Sain leiman
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  4. #124
    Isompi solenoidi ja kunnon akku. Näillä lähtee starttiongelma. Vapaakytkin ottaa kipeää jos starttaus on heikkoa, ei mukavaa.

    Solenoidin vaihto on helppoa, ja ainakin Milleen sai 2 Ah isomman akun heittämällä, kun laittoi kiinnikkeen alle prikkoja ja pidemmän pultin. Tosin litiumakku vasta vaikutti positiivisesti, katso tän foorumiosion threadit "150A solenoidi" ja "Akkua Apriliaan".

    http://www.moottoripyora.org/keskust...150A-solenoidi

    http://www.moottoripyora.org/keskust...Akku-apriliaan

    Olin muuten tehnyt tuon liittimen eliminoinnin. Taisi siinä hiukkasen voltit nousta.

    Edit: Varvikellossa voi kuulemma neula heilahtaa, jos se on kulahtanut ja saa kovan sysäyksen, tjsp. Muistaakseni noita on porukka irroittanut ja laittanut takaisin paikalleen.

    Tästäpä idea: Melumittauksesta läpi, kun varvikello näyttää oleellisesti vähemmän
    Kawasaki Gpz900R '86, ZL1000 Eliminator '87, ZZR1100C '90, Ltd454 '88, KZ440D '75
    H#nda CR 250R '96 (viimein valmis)
    Aprilia RSV Tuono '03, RS250 '97
    ex: Kawasaki Z750 LTD Twin '83, ZZR1400 '09, Aprilia RSV Mille '03, Tuareg 125 '88
  5. #125
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Oorrait:

    Eli katsotaan illalla se solenoidi, ja toinen liitin. Akun voi varmaan laittaa vaihtoon ihan muuten vain. Niin, ja voi kiillotella vaikka akun napoja hieman. Heinäkuun toka viikko jos on tip top, niin sitten aikataulussa.


    Edit_
    Starttirele on mallia Hitachi MS5D-191-12V, jonka googletin olevan 150 A. Hjuva. Toinen liitin koneen oikealla kyljellä osoitti pieniä lämpenemisen merkkejä, kun oli avattaessa sisältä rusehtava, mutta mitään haperuutta ei esim. näkynyt. Annetaan olla.

    Sitten mittailin uudelleen latausjännitettä. Nyt päästiin 13,9 volttiin tyhjäkäynnillä. Taitaa olla niin, että lastentaudit on vanhuksesta jo korjattu, sillä millä muuten se olisi 53 tkm kulkenut. Tämä tarkoittaa käyntiä akkukaupassa, ja eiköhän se siitä, ennen seuraavaa haastetta.

    Edit Edit.

    Nyt on uus Vartan YTX 12 BS akku. Kaipa se tästä.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  6. #126
    Juu varvikellon neula on ihan vaan painettu akseliinsa.
    Älkää kysykö miksi tiedän ja mistähän johtuu, että hätäpäissäni hommasin varamittariston eBaystä.

    No oli turvallisempi korjata vanha mittaristo kun oli vaihto mittari "hyllyssä".

    On muuten edelleen jos joku tarvitsee niin tarjota saa. Siis vanha koppasen millen, mutta eikös tuonoissa ole sama ainakin vanhemmissa - se seksikäs kulmikas mittaristo ihan kun vanhoissa Fiateiss...
    T
    Jussi
    ---
    "Jääkiekko on raju peli. Osallistumalla peliin pelaaja hyväksyy siihen liittyvän tapaturmavaaran"
  7. #127
    Kannattaa hommata automaattilaturi eli C-tek tai vastaava ja pitää siinä kiinni jos seisoo paria päivää pitempään. Pysyy se akku paremmin kunnossa kun näillä tuntuu akku tyhjenevän aika hyvin seistessäkin.
  8. #128
    Laitoin ruutan tilaukseen =)

    Mut mites kun mietin tota öljymäärän kuristamista laatikkoon niin mites se vaikuttaa sit voiteluun noin yleensä?? Joo tietty pienentää, mut pienentääkö vailla kulutusvaikutuksia?? Jos vaik radallaki pyörähtää niin eikös sen pitäis saada kaikki soosi voiteluun mikä mahdollista ;)

    Kyllä mä tota kuitenki koitan kun isot pojat maailmalla sano, että homma toimii =)

    Onko täällä kellään mitn kokemuksia tosta modista??

    Lainaa zpete kirjoitti Katso viesti
    Jos vapaa takkuaa, on siihen olemassa modi joka kuulema helpottaa: pienempi kytkimen öljysuutin.
    Lue vaikka tästä
    Sopivasti täysillä!!

    749R (0001) + s4r + 999S + TRX 850
  9. #129
    Laitan kysymysken tänne kun en vastausta muuten löytänyt. Eli lyhyesti, miten olette onnistuneet ottamaan keulimmaisen pytyn tulpanjohdon irti? Näillä nakkisormilla tuntuu tila olevan tiukassa... Pyörä siis -07 Tuono 1000R. Ilmaboxi on kiinni, irroittamalla sen saa tilaa? Patenttiratkaisua kaivaten
    Tuono 1000 R -07
    Ex S3 -05
    Ex S4 -04
  10. #130
    Lainaa Kusse kirjoitti Katso viesti
    Laitan kysymysken tänne kun en vastausta muuten löytänyt. Eli lyhyesti, miten olette onnistuneet ottamaan keulimmaisen pytyn tulpanjohdon irti? Näillä nakkisormilla tuntuu tila olevan tiukassa... Pyörä siis -07 Tuono 1000R. Ilmaboxi on kiinni, irroittamalla sen saa tilaa? Patenttiratkaisua kaivaten
    Kyl se ilmaboksi tarvii irti ottaa, itsellä ei muuten ainakaan onnistu kun ei ole kolmeen suuntaan kääntyviä niveliä sormissa.
    <br />
  11. #131
    Lainaa peppoone kirjoitti Katso viesti
    Kyl se ilmaboksi tarvii irti ottaa, itsellä ei muuten ainakaan onnistu kun ei ole kolmeen suuntaan kääntyviä niveliä sormissa.
    Tänään kävin ruuvaamassa boksin irti, sit homma oli jopa helppo. Tuli taas yksi näistä "miksi en heti niin tehnyt" -fiiliksistä.
    Tuono 1000 R -07
    Ex S3 -05
    Ex S4 -04
  12. #132
    Tilailin tollasen 40:sen suuttimen ja se viimein saapu hovikorjaajalle.... öh... 31,70€

    Ruutta on just sen kokonen, et silmällä erottaa

    Noh, elämä on... pitää ruuvailla paikoilleen, kun kerkiän nii tiedän auttaako mitn...



    Lainaa zpete kirjoitti Katso viesti
    Jos vapaa takkuaa, on siihen olemassa modi joka kuulema helpottaa: pienempi kytkimen öljysuutin.
    Lue vaikka tästä
    Sopivasti täysillä!!

    749R (0001) + s4r + 999S + TRX 850
  13. #133
    Lainaa b_tommi kirjoitti Katso viesti
    Tilailin tollasen 40:sen suuttimen ja se viimein saapu hovikorjaajalle.... öh... 31,70€

    Ruutta on just sen kokonen, et silmällä erottaa

    Noh, elämä on... pitää ruuvailla paikoilleen, kun kerkiän nii tiedän auttaako mitn...

    siinä on kilohinta kohdallaan... jopa Aprilian osaksi.
    PS. kerropa täällä sitten miten helposti sait sen vanhan sieltä ulos
  14. #134
    Jepjep

    En viittiny edes kysyä tilatessa hintaa kun "samanlaiset" pääsuuttimet maksaa noin 3 egeä

    Mutta koitetaan jollain saada vanha kalasteltua pois koneesta

    Lainaa zpete kirjoitti Katso viesti
    siinä on kilohinta kohdallaan... jopa Aprilian osaksi.
    PS. kerropa täällä sitten miten helposti sait sen vanhan sieltä ulos
    Sopivasti täysillä!!

    749R (0001) + s4r + 999S + TRX 850
  15. #135
    Lainaa Jussi M kirjoitti Katso viesti
    Juu varvikellon neula on ihan vaan painettu akseliinsa.
    Älkää kysykö miksi tiedän ja mistähän johtuu, että hätäpäissäni hommasin varamittariston eBaystä.

    No oli turvallisempi korjata vanha mittaristo kun oli vaihto mittari "hyllyssä".

    On muuten edelleen jos joku tarvitsee niin tarjota saa. Siis vanha koppasen millen, mutta eikös tuonoissa ole sama ainakin vanhemmissa - se seksikäs kulmikas mittaristo ihan kun vanhoissa Fiateiss...
    Sama Ritmon mittaristohan noissa on, Falcossakin Omaanikin taannoin tilailin eBaystä Falcon -mittariston, jossa oli kilsojakin enemmän kuin omassani. Taustavalojen ja rundimittarin pohjan vaihto päittäin ja Voilà.

    Voinee myyntihetkellä olla vaikea vakuuttaa ostajaa ettei kilsat ole noin päin todellisuutta vastaavia
    <br />
  16. #136
    Onko mitää eroja Tuono 1000R 2006-2010 malleissa muuta kuin väritys?
    KTM 1290 Adv. S -23,Suzuki VL 1500 - 02 KTM Duke 1290 GT-23 Triumph Rocket GT-20 Suzuki M1800R-10 Yamaha XV 1900 Midnight Star.Yamaha XV 1600.Intruder VS 1400 .KTM690SMR-09 .Yamaha FZ1-S-06 .Kawasaki Z1000-08 .KTM950Supermoto -07 .KTM690E-08 .

  17. #137
    Kävin tänään koeajamassa 2008 mallin Tuonon,13tkm ajettu ja kytkin ottaa ihan ylhäällä kiinni levyt loppu? vai missä vika? säätää sitä tuskin voi?
    KTM 1290 Adv. S -23,Suzuki VL 1500 - 02 KTM Duke 1290 GT-23 Triumph Rocket GT-20 Suzuki M1800R-10 Yamaha XV 1900 Midnight Star.Yamaha XV 1600.Intruder VS 1400 .KTM690SMR-09 .Yamaha FZ1-S-06 .Kawasaki Z1000-08 .KTM950Supermoto -07 .KTM690E-08 .

  18. #138
    Huntter:
    2006 on eka vuosimalli kakkoskoppasessa Tuonossa ja siinä oli 133 hv. Seuraavaksi vuodeksi tuli isommat imukaulat ruiskuihin ja sen myötä lisätehoa (139 hv). 2007 ja 2006 mallit erottaa helpoiten siitä, että 2006 oli etulokari ja tankin etuosa mustia. Mutta sen jälkeen vm. 07-10 ovat mielestäni väritystä vaille identtisiä. Ai niin, taisipa ollakin eroja, nimittäin -08 ja uudempiin ei enää tullut mukana ylimääräistä eturatasta (15t) ja takasatulan koppaa.

    Minulla omassa -07:ssa kytkin ottaa normaalisti, sitä ei voi säätää koska se on nestekäyttöinen.
  19. #139
    Mulla on viimestä koppia oleva (siis -09) -10 käyttöönotettu Factory ja siinä on kytkimen kanssa probleema, ettei meinaa irrottaa ja ykköstä ja varsinki vapaata saa välillä hakea ihan urakalla...

    Mopoon vaihdettiin uudet kytkinlevyt (koska vanhat oli hiukan ottanu lämpöä ja vähäkierot), mutta ei se auttanu oikeestaan yhtään!

    Ostin juuri uuden työsylinterin jolla homma pitäis korjaantua =) Kerron vloppuna kuinka kävi ;)

    Siinä kytkimen kahvassa on pieni ruuvi jolla voi hiukan stemmata sitä toimivuutta, mutta mulla sen säätäminen ei kyllä auttanu mitn!

    Noissa on yleinen ongelma toi irrotus ja vaihteiden löytyminen... toi työsylinterin vaihto on ainakin muilla auttanu =D

    Toivon sitä myös ite, koska muuten mopo on mahtava, mutta toi alkuperänen kytkin on ihan hanurista!!

    Tommi

    Lainaa Huntter kirjoitti Katso viesti
    Kävin tänään koeajamassa 2008 mallin Tuonon,13tkm ajettu ja kytkin ottaa ihan ylhäällä kiinni levyt loppu? vai missä vika? säätää sitä tuskin voi?
    Sopivasti täysillä!!

    749R (0001) + s4r + 999S + TRX 850
  20. #140
    Lainaa b_tommi kirjoitti Katso viesti
    Mulla on viimestä koppia oleva (siis -09) -10 käyttöönotettu Factory ja siinä on kytkimen kanssa probleema, ettei meinaa irrottaa ja ykköstä ja varsinki vapaata saa välillä hakea ihan urakalla...

    Mopoon vaihdettiin uudet kytkinlevyt (koska vanhat oli hiukan ottanu lämpöä ja vähäkierot), mutta ei se auttanu oikeestaan yhtään!

    Ostin juuri uuden työsylinterin jolla homma pitäis korjaantua =) Kerron vloppuna kuinka kävi ;)

    Siinä kytkimen kahvassa on pieni ruuvi jolla voi hiukan stemmata sitä toimivuutta, mutta mulla sen säätäminen ei kyllä auttanu mitn!

    Noissa on yleinen ongelma toi irrotus ja vaihteiden löytyminen... toi työsylinterin vaihto on ainakin muilla auttanu =D

    Toivon sitä myös ite, koska muuten mopo on mahtava, mutta toi alkuperänen kytkin on ihan hanurista!!

    Tommi
    Hei tässäkin oli vaikea löytää vapaata, no sama vika on tuossa nykyisessäkin Aprilian "ominaisuus" ,ihmetytti kyllä se että 13tkm ajetussa levyt olis loppu?mutta irrotti kytkimen ihan lopussa.

    Huoltoväli on ilmeisesti 10tkm mitä maksaa huollot pks?
    KTM 1290 Adv. S -23,Suzuki VL 1500 - 02 KTM Duke 1290 GT-23 Triumph Rocket GT-20 Suzuki M1800R-10 Yamaha XV 1900 Midnight Star.Yamaha XV 1600.Intruder VS 1400 .KTM690SMR-09 .Yamaha FZ1-S-06 .Kawasaki Z1000-08 .KTM950Supermoto -07 .KTM690E-08 .

  21. #141
    Lainaa Huntter kirjoitti Katso viesti
    Kävin tänään koeajamassa 2008 mallin Tuonon,13tkm ajettu ja kytkin ottaa ihan ylhäällä kiinni levyt loppu? vai missä vika? säätää sitä tuskin voi?
    Saattaa jopa olla ihan normaalisti toimiva kytkin, ainakin omassa tuntuu ottavan ilmauksen jälkeen tosi ylhäältä ja pikkuhiljaa tulee alemmas kunnes ei kunnolla irrota -> ilmaus ja taas ottaa ylhäältä. Aina se pari liikkeellelähtöä vaatii että käpälä tottuu. Tai voihan mullaki olla kytkin finaalissa mutta oon vaan tottunu
    YZF600R -> RSV1000R
  22. #142
    Onko huoltohinnoista pks mitään tietoa? huoltoväli ilmeisesti 10tkm, kuinka usein venttiilit säädettävä?
    KTM 1290 Adv. S -23,Suzuki VL 1500 - 02 KTM Duke 1290 GT-23 Triumph Rocket GT-20 Suzuki M1800R-10 Yamaha XV 1900 Midnight Star.Yamaha XV 1600.Intruder VS 1400 .KTM690SMR-09 .Yamaha FZ1-S-06 .Kawasaki Z1000-08 .KTM950Supermoto -07 .KTM690E-08 .

  23. #143
    Moro
    Mulla on vissiin siten käynyt tuuri - kytkin toimii ihan hyvin.
    Olisko milless 35tkm lasissa.
    Kytkimen työsylinterin upgreidasin MPL:än malliin, mutta toimihan toi aikaisemminkin. Nesteinä Motul RBF ja ilmailla ei ole juuri tarvinut.

    Sitten kun säädätte sitä kytkintä sillä kahvan tapilla niin jättäkää välys - lämpösenä neste laajenee ja jos ei ole välystä alkaa kytkin "kantamaan" ja luistamaan.

    Meinasin sen suuttimenkin aikanaan vaihtaa, mutta v... missä kolossa se on, joten jäi sitten tekemättä vaikka uus oli hyllyss.
    Tuolla myös kytkimestä:
    http://rsvzone.com/forums/showthread...ver-adjustment
    -
    http://rsvzone.com/forums/showthread...hlight=neutral
    -
    T
    Jussi
    ---
    "Jääkiekko on raju peli. Osallistumalla peliin pelaaja hyväksyy siihen liittyvän tapaturmavaaran"
  24. #144
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Jussi M kirjoitti Katso viesti
    Moro
    Mulla on vissiin siten käynyt tuuri - kytkin toimii ihan hyvin.
    Olisko milless 35tkm lasissa.
    -
    Sama täällä. Alkuperäiseltä kaikki kytkimen osalta näyttää. Mittarissa 60 tkm.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  25. #145
    Toi kykä on kyl ihme juttu

    Tossa mun omassa on sama ongelma ollu uudesta saakka ku eka omistaja valitti ettei irrota eikä vaihteet löydy... ja levyt oli finaalissa alle 10tkm...

    Mulla on kans se 40:nen suutin odottamassa, mut katotaan nyt sit kuinka asennuksen käy... samalla kait sitä on koitettava kun sen työsylinterin vaihtaa! Ostin kans sen MPL:n blingnling kultasena

    Sit jos noi ei pelitä niin lähtee STM:n koko setti hakuseen

    Mopoa ei viittis vaihtaa, ku en oikeesti tiedä tällä hetkellä parempaa vaihtoehtoa
    Sopivasti täysillä!!

    749R (0001) + s4r + 999S + TRX 850
  26. #146
    20tkm huollon hinta 650€ taidan ajaa vaan Dorsolla siinä 20tkm huoltoväli
    KTM 1290 Adv. S -23,Suzuki VL 1500 - 02 KTM Duke 1290 GT-23 Triumph Rocket GT-20 Suzuki M1800R-10 Yamaha XV 1900 Midnight Star.Yamaha XV 1600.Intruder VS 1400 .KTM690SMR-09 .Yamaha FZ1-S-06 .Kawasaki Z1000-08 .KTM950Supermoto -07 .KTM690E-08 .

  27. #147
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Huntter kirjoitti Katso viesti
    20tkm huollon hinta 650€
    WTF?

    Oisko aika etsiä joku toinen paikka, vai onko merkkihuolto vielä must?
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  28. #148
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    WTF?

    Oisko aika etsiä joku toinen paikka, vai onko merkkihuolto vielä must?
    Itse kun on sen verran hanska että ei pysty mitään venojen säätöjä tekee, niin pitäis käyttää liikkeessä.
    KTM 1290 Adv. S -23,Suzuki VL 1500 - 02 KTM Duke 1290 GT-23 Triumph Rocket GT-20 Suzuki M1800R-10 Yamaha XV 1900 Midnight Star.Yamaha XV 1600.Intruder VS 1400 .KTM690SMR-09 .Yamaha FZ1-S-06 .Kawasaki Z1000-08 .KTM950Supermoto -07 .KTM690E-08 .

  29. #149
    Kuulostaa kyllä kieltämättä ihan Ducatin hinnoilta!

    Venttiilien tarkistus/ säätö ei nyt niin kummonen homma ole, etteikö siitä jokainen nyrkkipaja selviä (siis ammattitaitoinen tietty =)

    Yksi tapa on kans tarkistuttaa vaan venat ja jättää muut hommat muille tai tehä itte ;)

    Mä vein kerran s800:n Ducenki Hailacile ihan purettuna ilman katteita ja sillä säästi muutaman tunnin velotuksen!

    Lainaa Huntter kirjoitti Katso viesti
    Itse kun on sen verran hanska että ei pysty mitään venojen säätöjä tekee, niin pitäis käyttää liikkeessä.
    Sopivasti täysillä!!

    749R (0001) + s4r + 999S + TRX 850
  30.  
  31. #150
    Jep
    Vuoro kerroin olen tsekannut venat itse ja vuorokerroin MJL-Huolto.
    Aprillian tietokonetta ei ole joten ECU:n syöverit Co2 säädöt ja synkkaukset on teetetty MJL-huollossa.
    -
    Muuten olen pärjännyt aika hyvin itsekseni.
    T
    Jussi
    ---
    "Jääkiekko on raju peli. Osallistumalla peliin pelaaja hyväksyy siihen liittyvän tapaturmavaaran"
Sivu: 5 / 9:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34567 ... ViimeinenViimeinen