Laittaa jammu vähän raapimaan päätäVenttiilit säädetty ja vaihdettu uudet tulpat, mutta käy kolmella. Nelonen ei herää ollenkaan.. liittimet ym. tsekattu, puolan kokeilin päikseen toisen kanssa ja toisella tulpalla yritetty. Edelleen nelonen pimeänä, mistä seuraavaksi vikaa hakemaan?
Nykyiset:
cbr1000rr -10
vtr sp1 -00
sport 750 -02
er5 -02
UwU Jäsenvastaava UwU
Gsx-r 600 Bukkake Kawai!
Aprilia RSV Mille R -03
Oh senso. potrei essere ancora un po' Kobe?
Ruokalusikallinen bensaa tulpanreiästä, tulppa kiinni ja starttaamaan. Jos hörähtää hetkeksi käymään kaikilla niin vika bensapuolella.
Läppärunkojen suuttimien liittimet on ainakin sellaisia mitkä mukamas ovat kiinni, muttei olekaan pohjassa. Niitä et kuitenkaan varmaankaan ottanut irti tossa rempassa, mutta ei olis ensimmäinen kerta kun huonosti kiinni ollut liitin aukeaa "itsestään" myöhemmin.
The Lakkivaari
Yamaha ei pamaha
Bensapuolelta se vika löytyi, kiitos kaikille vinkeistä joka tapauksessa
Eli nelosen suuttimesta oli toinen nasta päässyt taipumaan ja liitin meni kyllä paikalleen, mutta nasta osui ohi.. Helppo vika, mutta tuo liitin jää pahasti alapuolelle ja paljastui vasta kun nappasin suuttimet irti.
Nykyiset:
cbr1000rr -10
vtr sp1 -00
sport 750 -02
er5 -02
Noniin!
Huomenna menen katsomaan (ja toivottavasti ostamaan) 05 vuosimallin rutkosenKyllä odottavan aika on pitkä, mutta minkäs teet. Pakko oli tulla tänne ja lukea koko ketju läpi, ihan vain siksi, että olen niin innoissani tulevasta hankinnasta.
Aluksi oli tarkoitus ostaa joku nakupelle ensimmäiseksi pyöräksi, mutta ei noita oikein tuntunut omalla budjetilla olevan myynnissä, joten vanha suosikki yammu tulee sitten hommattua.
Eikai siinä muuta, kuin muistaa vaan harjoitella hyvin, eikä aja heti koko aikaa kaasu pohjassa. Eiköhän tuollaisellakin pelillä ole ihan kiva tämä harrastus aloittaa.![]()
Samanlaisella minäkin aloitin, R6 2005, papereissa tosin -06, ja en oikeastaan tyytyväisempi voisi olla. Ratahommien kannalta uudempi olisi ollut helpompi osien saatavuuden puolesta ja muutenkin hieman modernimpi ratapelinä, mutta ei tämä vanhempi mallikaan mikään kampura ole. MP-projektit langassa on tarinaa ja kuvia tuosta mun pyörästä.
Oletteko pitäneet etujarrusatuloissa niitä jousipeltejä paikallaan vai heivataanko ne turhina mäkeen (rata-ajosta kyse)?
Tallissa: GSF 1250 S -08, Tunturi Sport -73, Solifer Suzuki S -84 & Pappatunturi -74
Jossain vaiheessa, viimeistään syksyllä, tulee ajankohtaiseksi takarenkaan vaihto 2005 vuoden R6:seen. Mitäs suosituksia porukalla on renkaista? Entäs missä tuollainen kannattaisi vaihdattaa Satakunnassa? Ja voihan tähän jotain hintojakin heitellä, jos tahtoo![]()
Brakingin etuvanteen jarrulevyssä on väljää. Tunteeko kukaan konstruktiota? Mitä vikana ja kuinka korjata?
https://youtu.be/8NPyenSvdcA
Tallissa: GSF 1250 S -08, Tunturi Sport -73, Solifer Suzuki S -84 & Pappatunturi -74
Tuo kuulosti siltä että vanteen ja jarrulevyn keskiö on irtonainen? Ei kai pitäisi?Pultit kireällä?
RF900R, ZX6R, (XJ600S)
Onks toi semmonen vanne missä jarrulevy on integroituna eikä pulteilla?
Oisko kuvaa tosta vanteesta, kun videolta ei saa selvää.
Superbike #7
Keskiössä on väljää. Kuvaan huomenna.
Tallissa: GSF 1250 S -08, Tunturi Sport -73, Solifer Suzuki S -84 & Pappatunturi -74
Toisella puolella hieman väljää vain, kun vanne on irti. Toisella puolella enemmän ja myös kiinni ollessan rotaation suhteen. Niitit hieman löysät mutta ok.
https://youtu.be/IgzeZsbZgRw
https://www.dropbox.com/s/klx546lea6...46.10.jpg?dl=0
Tallissa: GSF 1250 S -08, Tunturi Sport -73, Solifer Suzuki S -84 & Pappatunturi -74
Tänne varmaan voi laittaa R6 modeista asiaa. Eli parina viime kesänä oon käynyt Motoparkissa, Motorg AT2 kurssipäivä ja omaa harjoittelua. 3 päivän tuloksena 2 kaatoa, ja Kiinankatteet on sen verran päreinä, et jotain uutta pitäs laittaa.
Rataketut suositteli Ricambi Weissin kamoja. Tässä olis omaan 2002 malliin setti, mutta kun siis haluisin pitää prätkän vielä myös katukäytössä, niin mites jengi on ratkassu valot? Ratakatteissa kun ei oo paikkoja niille. Tiedän että idea kompromissista on huono, mut lähinnä kiinnostaa onko kukaan rakentanut esim. projektoreilla DIY valoja ratakatteisiin.
Peilit saa aina irti ja vilkut voi laittaa flushina jonnekin etukatteeseen, mut noille etuvalot mietityttää.
Toinen juttu on kaatumatapit. Nyt mulla oli RDmoton tapit, jotka sinänsä oli OK, mutta ne tulee motin runkopultteihin ja on hieman vaivalloiset vaihtaa. Taas rataketuilla näin jotain osia, jossa kulumapodin voi vaihtaa ilman runkopultin avausta. Mihinhän ne kiinnittyvät ja mitä vaihtoehtoja R6 2002 löytyy?
Kiitoksia vinkeistä!
Rakentelin omaan -05 R6:een viime talvena Ricambiweissin kuitukatteet. Ajovalon piilotin katteen taakse tuulilasin alalaitaan ja kiinnitin ilmatorvien päälle alumiista valmistetulla kiinnikkeellä. Lamppu oli sellainen projektorimalli, jossa on pitkät ja lyhyet samassa pöntössä. Toisena suunnitelmana oli tehdä reikä katteeseen oman ajovalon kohdalle ja projektori siihen. Tuolla on tarinaa projektista:
http://www.moottoripyora.org/keskust...olhuille/page2
Edit: Hiukan kesti, että sain päähäni kenellä oli hyvä valikoima valaistustarvikkeita, mutta Motoforzahan se oli. Olen tilannut koneenposkien suojat ja ne oli hyvät.
https://www.motoforzafairings.com/pr...offsetcount=24
Alkaa kusiaiset käymään vähiin. https://www.asphaltandrubber.com/new...-discontinued/
"The Yamaha YZF-R6 Has Been Discontinued in the USA and Europe"
Jossain höpistiin Supersport MM-sarjan muutoksesta, mutta en nyt muista missä siitä oli juttua.
Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.