Sivu: 16 / 44:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 6141516171826 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 451:stä 480:een 1307:sta
  1. #451
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa lario kirjoitti Katso viesti
    Eihän tuo paha ole, kun ojakin on vuan toisella puolella...
    Vai oliko tuo ylempi reikä?
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  2. #452
    Lainaa big m kirjoitti Katso viesti
    Opettelen aika korkeassa iässä tätä vasta/työntöohjausta mm. lukemalla tätä keskustelua ja yrittämällä soveltaa neuvoja ajotilantenteisiin. Keskustelusta saatava hyöty olisi suurempi, jos porukka jättäisi henkilökohtaiset heitot pois ja keskittyisi aiheeseen.
    Tossa olisi hieman miettivää usealle täällä kirjoittavalle henkilölle, on tainnut moni asia noissa vastauksissa unohtua. Muistia foorumi käyttäytymisestä voi vilkaista vaikka täältä
    Chief Dark Horse -22
    Tracer GT -18
    F 700 GS -13
    GSR 600 -06
    FZS-600 -00
    Virago 535 -99
  3. #453
    Lainaa GuessWho kirjoitti Katso viesti
    Varusteet vallitsevien olosuhteiden mukaan

    Itse olen mutkapätkillä käyttänyt paljonkin navia, en kertaakaan navigoidakseni mutta juurikin siksi että sokeaan uuteen mutkaan jos tuuttaa tanakammin, on iso ilo siitä että tietää kumpaan suuntaan mutka taittuu. Kurvin jyrkkyyttähän siitä ei toki sovi katsoa koska ne valehtelee isostikkin. Mutta jo se nanosekunti kun teet ensitaiton mutkaan, tai vasta valitset kaistalta linjaa siihen, saa isoa jeesiä siitä että mutkan suunta on auttavasti tiedossa. Samoin vaikkapa se, onko heti mutkan jälkeen vaikkapa T-risteys tms. Ei tartte ottaa likikään niin paljoa vauhtia alas, ja letkailijat tykkää. Veturina kun on se riesa että olet mutkasuunnan tiedustelijana perässätulijoille.
    Letkan vedossa se varmaan tekee menosta joustavampaa mutta cheetahloikkaa mentaessa en luottaisi edes siihen suunnan nayttoon. On elektroniikka erehtyvaista. Tai noissa maisemissa missa polip paasi testaamaan, ei kannata luottaa signaalin perille tuloon.
    The point is not to die for your country but to make the other bugger die for his...
  4. #454
    Lainaa GuessWho kirjoitti Katso viesti
    Varusteet vallitsevien olosuhteiden mukaan

    Itse olen mutkapätkillä käyttänyt paljonkin navia, en kertaakaan navigoidakseni mutta juurikin siksi että sokeaan uuteen mutkaan jos tuuttaa tanakammin, on iso ilo siitä että tietää kumpaan suuntaan mutka taittuu. Kurvin jyrkkyyttähän siitä ei toki sovi katsoa koska ne valehtelee isostikkin. Mutta jo se nanosekunti kun teet ensitaiton mutkaan, tai vasta valitset kaistalta linjaa siihen, saa isoa jeesiä siitä että mutkan suunta on auttavasti tiedossa. Samoin vaikkapa se, onko heti mutkan jälkeen vaikkapa T-risteys tms. Ei tartte ottaa likikään niin paljoa vauhtia alas, ja letkailijat tykkää. Veturina kun on se riesa että olet mutkasuunnan tiedustelijana perässätulijoille.
    Mistä saisi sellaisen navin joka nanosekunnin mittaisessa reaaliajassa kertoo onko siellä mutkan takana: tulossa vastaan toinen joka leikkaa vahvasti kurvia, asfaltti katkaistu tien poikki vedetyn työmaan takia ja metrin-kahden pituudelta koko tien leveydellä sorapinta (kuten minulle kerran kävi), asfaltin päällä liukasta savea koko kaistan leveydeltä maajussin peltotieliittymän takia (on käynyt monta kertaa), työkone hidastelemassa kevät-syystöiden aikana (kuten on käynyt monta kertaa) jne jne listaa jatkaen loputtomiin.
    Ja vaikka saisikin, en siltikään uskaltaisi luottaa electr. härpäkkeisiin näissä asioissa.

    Polipille kiitos raikkaasta ja valoisesta kuvasta. Tuli ihan lomareissu mieleen. Mistä saisi ajorobotin joka ajaisi niin, että itse ei tarvitsisi keskittyä ajamiseen vasta- ja työntöohjauksineen, vaan voisi ihastella noita upeita maisemia koko sielullaan ja mielellään vähän väliä pysähtelemättä. Mm. tämän syystä ymmärrän vaimoani, joka on kaikki reissut ollut mukana, sinänsä joidenkin mielestä rasittavalla, moottoripyörämatkailulla.
    Senkin vuoksi ajorobotti, että kyytiläisen ollessa matkassa ajamiseen on keskityttävä paljon enemmän kuin soolona vetäessä.
    <p>.</p>
  5. #455
    Lainaa kane80 kirjoitti Katso viesti
    Tossa olisi hieman miettivää usealle täällä kirjoittavalle henkilölle, on tainnut moni asia noissa vastauksissa unohtua. Muistia foorumi käyttäytymisestä voi vilkaista vaikka täältä
    Hieman miettisin myös sitä, että olisikohan sitä mitään parempaa keinoa opetella ajamaan kuin lukemalla jonku ns. "kouluttajan" topicia, joka on pelkkää onnetonta yritystä päteä...
    Supermoto
  6. #456
    Lainaa jaulis kirjoitti Katso viesti
    Hieman miettisin myös sitä, että olisikohan sitä mitään parempaa keinoa opetella ajamaan kuin lukemalla jonku ns. "kouluttajan" topicia, joka on pelkkää onnetonta yritystä päteä...
    Jep,
    Tämä topikki aloitettiin keväällä, aloittajalla lienee hyvä syy yrittää saada jotain tietoa aiheesta.
    Muutama sivu meni näköjään asiallisesti, mutta sittenhän se alkaa luisua käsistä "asiantuntijoiden" ansiosta.
    Mun pointti on nettietiketti, joka on nykyään tällä foorumilla luisunut kohti Suoli24 tasoa, tai vieläkin parempaa face ryhmää "moottoripyöräilevät naamakirjalaiset".
    Chief Dark Horse -22
    Tracer GT -18
    F 700 GS -13
    GSR 600 -06
    FZS-600 -00
    Virago 535 -99
  7. #457
    Lainaa kane80 kirjoitti Katso viesti
    Jep,
    Tämä topikki aloitettiin keväällä, aloittajalla lienee hyvä syy yrittää saada jotain tietoa aiheesta.
    Muutama sivu meni näköjään asiallisesti, mutta sittenhän se alkaa luisua käsistä "asiantuntijoiden" ansiosta.
    Mun pointti on nettietiketti, joka on nykyään tällä foorumilla luisunut kohti Suoli24 tasoa, tai vieläkin parempaa face ryhmää "moottoripyöräilevät naamakirjalaiset".
    Jos ajassa mennään taaksepäin pisteeseen, jossa netti oli vain harvojen käytössä tai jopa vielä taaemmas BBS ja Fidonet-aikaan, niin onhan tämä touhu muuttunut. Ennen banni tarkoitti kirjaimellisesti, että bannatun henkilön puhelinnumero oli suljettu vastaavasta modeemista. Ja kuten voi päätellä oli myös kovin helppo selvittää henkilöllisyys. Ihan tavallista oli kirjoitella omalla nimellään. Etiketti oli kunniassaan.

    Tämä on nyt mennyt niin, että nimimerkki Pekkavee jäi jankkaamaan vastaohjauksesta, mikä toki on ketjun nimikin. Mutta jos oikeasti puhutaan vastaohjauksesta turvallisuuden nimissä, pitäisi ymmärtää ettei se ole koko ajamisen filosofia ja käsitellä asiaa sen kaikilta kanteista. Kun sama jatkui, niin koko ketju alkoi kääntyä itseään vastaan, vitsiksi ja henkilöityä. Tälläista on elämä somen aikana ja siihen on tottuminen.

    Purkkien aikaan keskustelulle olisi tullut stoppi jo aikaisemmin, Pekkaveelle parin viikon banaani inttämisestä ja parille muullekin, jotta tilanne rauhoittuisi. Ehkä myös allekirjoittaneelle.

    Mutta mitäpä pienistä, savu laskeutuu aikanaan ja taas mennään.
    Kannatti herätä.
    Hypermotard 950
  8. #458
    Tuosta navin käytöstä "nuotinlukijana" pari asiaa.... HUOM! ASIAA .

    Vaikka GW tuolla tyylillisesti uskollisena hieman reippaammin tuota navin funktiota
    nuotinlukuun esittikin..... jokaisella on oma mahdollisuus ja tapa hyödyntää tai ulosmitata
    tuo asia.

    Ei kaikki... tämäkään asia.... ole vain mustaa/valkoista, ykkösiä tai nollia, tai 120%sta.

    Navin käyttö määrättyyn rajaan saakka "nuotinlukijana" tuo ajoon varsin mukavasti parempaa
    rytmitystä, rentoutta sitä kautta myös turvallisuutta laajemman huomiokyvyn myötä.

    Näin siis "kohtuullisesti käytettynä" ja kaivamatta viimeisiä muruja "pää edellä pimeään"- säkistä.

    Kannattaa kokeilla..... maltillisesti.... saattaa yllättää itsensä paljon rennompana ja
    tyytyväisempänä mopoilijana .
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  9. #459
    Nykypäivän "nettietikettiin" kuuluu se, että vaatii jo oikeasti hieman kompetenssia jos meinaa alkaa guruilemaan ja jakamaan ehdotonta totuuttaan, varsinkin foorumissa jossa on oikeasti aiheeseen vihkiytynyttä porukkaa. Päteminen foorumilla on haastavaa jos ei ole mitään millä päteä...
    Supermoto
  10. #460
    Tää nyt on varmaan tasan väärä ketju, mutta paskikseenhan tällainenkin pohdiskelu omana ketjunaan aika äkkiä päätyisi, joten menköön samaan viemäriin: Eli M58 tossa aiemmin jo kommentoi pimeitä mutkia. Tiedä johtuuko se iästä ja sen mukanaan tuomasta elämän arvostamisesta, niin sitä on alkanut ihan uudella tavalla miettiä mutkaan painaessaan mitä/mikä siellä odottaa. Eli väärää kaistaa vastaan puskevat Wannabe-Vataset, tientekijän korjaukset / korjaamattomuudet, jyväjemmarin Zetorin takafillareiden sisältö (sitä savea on joskus niin ***keleesti). Välillä ihmettelee ja ihailee sitä varmuutta, jolla nuaremmat painaa mutkiin luottaen taitoonsa, tekniikkaan, ABS'iin... ties mihinkä.

    Aluksi nolotti kun piti himmata sokeissa tai muuten huonon näkyvyyden tarjoavissa paikoissa oman mielenrauhan ja kontrollin säilyttämisen vuoksi. Nyt ei enää pariin vuoteen ole. Ei vaan tunnu hyvältä mennä sokkona - varsinkaan kun ei ole liioiteltuja luuloja omiin kykyihin selvitä tilanteesta kuin tilanteesta joutumatta hartialukkoon tai muuhun paniikkiin....
    <p>2002-2014</p>
  11. #461
    Lainaa jaulis kirjoitti Katso viesti
    Nykypäivän "nettietikettiin" kuuluu se, että vaatii jo oikeasti hieman kompetenssia jos meinaa alkaa guruilemaan ja jakamaan ehdotonta totuuttaan, varsinkin foorumissa jossa on oikeasti aiheeseen vihkiytynyttä porukkaa. Päteminen foorumilla on haastavaa jos ei ole mitään millä päteä...
    Yrität päteä? Millä?
  12. #462
    [
    Aluksi nolotti kun piti himmata sokeissa tai muuten huonon näkyvyyden tarjoavissa paikoissa oman mielenrauhan ja kontrollin säilyttämisen vuoksi. Nyt ei enää pariin vuoteen ole. Ei vaan tunnu hyvältä mennä sokkona - varsinkaan kun ei ole liioiteltuja luuloja omiin kykyihin selvitä tilanteesta kuin tilanteesta joutumatta hartialukkoon tai muuhun paniikkiin....[/QUOTE]

    Tuolle on ihan oma sana suomenkielessä: kokemus. Voi sitä itsesuojeluvaistoksikin sanoa; pysymistä sen limiitin turvallisella puolella. Radalla se limiitti on erilainen kuin maantiellä, siellä sitä voi hieman turvallisemmin venyttää. Veti tai työnsi tankoa, tai vaikka ei olisi ikinä kuullutkaan vastaohjauksesta.
  13. #463
    Lainaa C-A-D kirjoitti Katso viesti
    Aluksi nolotti kun piti himmata sokeissa tai muuten huonon näkyvyyden tarjoavissa paikoissa oman mielenrauhan ja kontrollin säilyttämisen vuoksi.
    Nolotti? ? ?
    Tuosta mie en saa oikein otetta. Miten niin nolotti? Omasta puolesta? Kavereiden puolesta?

    Jos mutka vaatii, niin se mennään vaikka jalkaisin etukäteen tiedustelemaan ja sen jälkeen tarvittaessa vaikka työnnetään pyörä siitä läpi.
    Mitä noloa siinä on, jos haluaa elää...
  14. #464
    Lainaa lario kirjoitti Katso viesti
    Nolotti? ? ?
    Tuosta mie en saa oikein otetta. Miten niin nolotti? Omasta puolesta? Kavereiden puolesta?

    Jos mutka vaatii, niin se mennään vaikka jalkaisin etukäteen tiedustelemaan ja sen jälkeen tarvittaessa vaikka työnnetään pyörä siitä läpi.
    Mitä noloa siinä on, jos haluaa elää...
    Noin se vaan on. Miksi sitä pitäisi miettiä mitä muut ajattelevat ajostasi. Kaikkien tulisi ajaa niin kuin itsestä hyvältä tuntuu. Mutta kaikki eivät niin tee.
    Pekka
  15. #465
    Kaikkiin edellisiin n. pariinkymmeniin postauksiin tavallaan liittyen miettikääs mitä merkitsee välittäminen:http://jokukohtatanssii.net/?page_id=80
    <p>.</p>
  16. #466
    Ei mitään vakavaa W-P, mäkin bannaan itteni ulos, jahka muut kiireet tulee. Hjuva pitää taukoa, kunnes taas tavataan. Samaa polvee, eli Old School. Näillä mennään.
    <p>.</p>
  17. #467
    Lainaa lario kirjoitti Katso viesti
    Nolotti? ? ?
    Tuosta mie en saa oikein otetta. Miten niin nolotti? Omasta puolesta? Kavereiden puolesta?

    Jos mutka vaatii, niin se mennään vaikka jalkaisin etukäteen tiedustelemaan ja sen jälkeen tarvittaessa vaikka työnnetään pyörä siitä läpi.
    Mitä noloa siinä on, jos haluaa elää...
    Heikkoa itsetuntoa kait! Sanavalinta oli ehkä huono, mutta kuvaa sitä että ihmettelin silloin (ja vieläkin joskus) kuinka jotkut vaan uskaltaa ulosmitata tuuria, taitojansa ja luottamusta tien kuntoon ja vastaan tulevaan liikenteeseen (tai sen puutteeseen). Kun sitten letkassa perässä tuleva huohottaa niskaan, niin tulee helposti olo, "jotta sori nyt, mutta mä meen näin" - kuten turvalliseksi tunnen.
    <p>2002-2014</p>
  18. #468
    Lainaa C-A-D kirjoitti Katso viesti
    Tiedä johtuuko se iästä ja sen mukanaan tuomasta elämän arvostamisesta, niin sitä on alkanut ihan uudella tavalla miettiä mutkaan painaessaan mitä/mikä siellä odottaa. Eli väärää kaistaa vastaan puskevat Wannabe-Vataset, tientekijän korjaukset / korjaamattomuudet, jyväjemmarin Zetorin takafillareiden sisältö (sitä savea on joskus niin ***keleesti). Välillä ihmettelee ja ihailee sitä varmuutta, jolla nuaremmat painaa mutkiin luottaen taitoonsa, tekniikkaan, ABS'iin... ties mihinkä...
    Itsella muutos tapahtui vahan yli 3v sitten kun poika syntyi. Sita ennen mentiin kuin Highlander, joka ei kuole koskaan, niin asfaltilla kuin maastossa. Kisaamisen lopetin myos silloin ja sen sijaan opetan poikaa tekemaan kaikki mahdolliset jaynat, milla saa aidin kiipeamaan seinalle. Se on lahes yhta jannaa ja varmasti yhta vaarallista... Kaulinvaara...
    The point is not to die for your country but to make the other bugger die for his...
  19. #469
    Lainaa FJ20 kirjoitti Katso viesti
    Oliskos tämäkin syytä taas tuoda esille kun moikkailukin oli.

    Hakujen takana löytyy linkkejä vaikka kuinka. Asia on jokavuotisen tärkeä.
    Kysytään: Kuka ei tiedä mitä on vastaohjaus ja miten se auttaa ajamista.

    Kuka uskaltaa ilmoittautua tietämättömäksi.
    toi on perus asioita ajossa,,
    rento rehellinen tavallinen motoristi
  20. #470
    Musta tämä vastaohjaus opetetaan teoritasolla täysin väärin. Moottoripyörä kääntyy kyllä just sinne minne eturengas näyttää ja tankoa kääntää, juuri niinkuin autossakin. Se on ihan sama vetääkö vai työntääkö sitä tankoa tai naputtelee sitä vaikka peeniksellä, niin näin se menee.

    Vastaohjauksessa on kyse pienestä koukkauksesta käännöksen vastakkaiseen suuntaan, jonka jälkeen rengas käännetään haluttuun ajosuuntaan. Tällä avitetaan kallistus nopeammaksi ja siten käännöksestä saadaan terävämpi ja nopeampi.

    Eikä siinä ole mitään maagista; jokainen joka on joskus fillarilla kääntynyt pyörätieltä pihatielle miettien miten se sujuu parhaiten tietää miten se tehdään. Jos tämä asia tuntuu jollekin täysin vieraalta, niin suosittelen ottamaan fillarin alle ja kokeilemaan ja harjoittelemaan sillä, nopeudet ja massat kun on pienempiä mutta tekniikka on tismalleen sama.
  21. #471
    17:s sivu ja taas aloitamme alusta
    MZ 125,Y RD125, Honda TA, C Elefant e750, Yamaha FZ6, D MS DS1000, BMW F800R, Ducati M696, Ducati GT1000, MG Griso 8 v, Honda XX, Suzuki DL650, Y XVS1300, H-D VRSCDX, Honda VFR800X, VN 1700,MG Vintage,MG Bellagio,MG Breva,BMW R1200R,VicV, Vic BW, F800GT
  22. #472
    Lainaa aj@ kirjoitti Katso viesti
    17:s sivu ja taas aloitamme alusta


    eikka 99:lle. Kiinnitä narun pätkät kahvoihin ja kokeile ohjailla pyörää vain niistä vetelemällä.
    S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
    Route 66 - 2006.
  23. #473
    Lainaa aj@ kirjoitti Katso viesti
    17:s sivu ja taas aloitamme alusta
    Kuinka monen sivun kohdalla voidaan katsoa vielä kohtuulliseksi ja sallituksi ilmaista näkemyksensä? Jos sivuja on 12 onko se sopivaa, vai meneekö raja jossain 6 ja puolen sivun tietämillä?
  24. #474
    Lainaa J@ck kirjoitti Katso viesti


    eikka 99:lle. Kiinnitä narun pätkät kahvoihin ja kokeile ohjailla pyörää vain niistä vetelemällä.
    Miksi ihmeen kummassa mä niin tekisin?
  25. #475
    Kunhan ihmettelin ja itse asiassa olen ihmetellyt koko vääntöä. Jatka kaikin mokomin, eikka, totuus varmaankin jossain vaiheessa valkenee meille kaikille
    MZ 125,Y RD125, Honda TA, C Elefant e750, Yamaha FZ6, D MS DS1000, BMW F800R, Ducati M696, Ducati GT1000, MG Griso 8 v, Honda XX, Suzuki DL650, Y XVS1300, H-D VRSCDX, Honda VFR800X, VN 1700,MG Vintage,MG Bellagio,MG Breva,BMW R1200R,VicV, Vic BW, F800GT
  26. #476
    Lainaa aj@ kirjoitti Katso viesti
    Kunhan ihmettelin ja itse asiassa olen ihmetellyt koko vääntöä. Jatka kaikin mokomin, eikka, totuus varmaankin jossain vaiheessa valkenee meille kaikille
    Väsymätön totuuden etsiminen foorumeilta on tietysti kunnioitettavaa, sitä en kiellä. Aiheen sivusta viisastelu ja "ihmettely" ilmanmuuta antaa Sinusta keskivertoa älykkäämmän ihmisen kuvan!
  27. #477
    Lainaa eikka99 kirjoitti Katso viesti
    Musta tämä vastaohjaus opetetaan teoritasolla täysin väärin. Moottoripyörä kääntyy kyllä just sinne minne eturengas näyttää ja tankoa kääntää, juuri niinkuin autossakin. Se on ihan sama vetääkö vai työntääkö sitä tankoa tai naputtelee sitä vaikka peeniksellä, niin näin se menee.

    Vastaohjauksessa on kyse pienestä koukkauksesta käännöksen vastakkaiseen suuntaan, jonka jälkeen rengas käännetään haluttuun ajosuuntaan. Tällä avitetaan kallistus nopeammaksi ja siten käännöksestä saadaan terävämpi ja nopeampi.

    Eikä siinä ole mitään maagista; jokainen joka on joskus fillarilla kääntynyt pyörätieltä pihatielle miettien miten se sujuu parhaiten tietää miten se tehdään. Jos tämä asia tuntuu jollekin täysin vieraalta, niin suosittelen ottamaan fillarin alle ja kokeilemaan ja harjoittelemaan sillä, nopeudet ja massat kun on pienempiä mutta tekniikka on tismalleen sama.
    Onhan se insinöörien mahdoton välillä asettaa teoriaa käytäntöön..... käytännön olosuhteisiin.
    Absoluuttisen teorian todistelussa myös suhteellisuus ja sen käytännön merkitys hämärtyy (esim. vastavoima)
    Mielenkiintoista on myös se, että kun jonkun asian ilmoitetaan olevan absoluuttisesti "näin".....
    seuraa siitä aivan väistämättä myös muita kuin puitavana olevia asioita.... joita ei sitten
    tuon absoluuttisen totuuden pohjalta pitäisi olla olemassa.... mutta käytännössä on ja vahvasti.

    Vrt. tuolla ketjussa.... kallistaminen-kääntäminen-kääntyminen .
    Iloisesti kaikki puurot ja vellit sekaisin..... ja eri väittämien perusteella pitäisi kaksipyöräisessä
    tuo seisontatuki olla täysin turha vehje.... ja korvattavissa ohjauksen keskiasentoon lukitsemisella.

    Eipä tässäkään asiassa mitään uutta ja ihmeellistä.
    Maailma menee kiihtyvällä vauhdilla siihen jamaan, että "snagarilla aamuyöllä kiilailu ja vittuilu" ei
    ole lakien ja kirjojen mukaan ole "mahdollista"...... mutta aika äkkiä sattuu Juhaa leukaan... käytännössä .

    Pannaan nyt vielä lopuksi ja varmuuden vuoksi.....
    Vasta-veto-työntö-jne. ohjaus on kyllä hyvin tarpeellinen, suorastaan välttämätön asia kaksipyöräisen
    hallinnassa..... silloin kun se on tarpeellinen. Silloin sitä ei todellakaan korvaa "riittävästi" mikään
    muu asia.... mutta tästähän ei oikeastaan ole edes väännetty.... vaan siitä, mikä tarpeeksi missäkin. .
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  28. #478
    Heh, no joo. Ehkäpä annetaan asian sitten olla. Taidan mennä virittelemään niitä naruja ohjaustankoon ja vetää omat johtopäätökseni ihan hiljaa omassa tykönäni!
  29. #479
    Lainaa eikka99 kirjoitti Katso viesti
    Väsymätön totuuden etsiminen foorumeilta on tietysti kunnioitettavaa, sitä en kiellä. Aiheen sivusta viisastelu ja "ihmettely" ilmanmuuta antaa Sinusta keskivertoa älykkäämmän ihmisen kuvan!
    Itse asiassa tuo sinun aamuinen postaus oli jo niin freesi ja nerokas, että se teki muista tähän topiciin osallistuneista keskivertoisista niin typeriä että uskoisin asian olevan nyt tässä ja tämä aihe kuolee hiljaisuuteen...
    Supermoto
  30.  
  31. #480
    Lainaa jaulis kirjoitti Katso viesti
    tämä aihe kuolee hiljaisuuteen...
    Aihehan on kuollut jo aikaa sitten, hiljaisuus ei vaan näytä syntyvän.
Sivu: 16 / 44:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 6141516171826 ... ViimeinenViimeinen