MCL kirjoitti
Et vaan osaa ilmata tota kytkintä,mikäkin kyllä johtuu alkuperäisestä ilmaussysteemistä.
Käyt ostamassa ensin jotain oikeasti laadukasta jarrunestettä.Tuo sylinteri on koneessa kiinni joten lämpenee aika reippaasti.Huonoilla nesteillä saat olla jatkuvasti ilmaamassa.
Apteekista vähintään desin lääkeruisku sekä yksi pienempi millä koolla ei ole niin väliä,lisäksi tarvitset jotain joustavaa läpinäkyvää letkua mikä sopii sekä ilmausnippaan että isoon lääkeruiskuun.
Nesteet voi aluksi vaihtaa ihan perinteisesti ilmaten.Seuraavaksi koko sylinteri otetaan irti ja mäntä puristetään sisään,idea on että saadaan ilmat pois itse sylinteristä,lisäksi neste sylinterissä ei vaihdu muulla tavalla.Ílma nousee aina ylöspäin joten kannattaa pitää se mielessä kun mäntää liikuttaa.
Työsylinterin voi seuraavaksi laittaa kiinni.Pääsylinterin kansi pois,isoon lääkeruiskuun vähintään 1dl jarrunestettä ja letkulla ilmausnippaan kiinni.Avaa ilmausnippaa hieman ja hitaasti ime ilma pois letkusta niin että ilma tulee letkusta pois ja nousee lääkeruiskun säiliön yläpäähän.Seuraavaksi alat lääkeruiskusta puristamaan uutta nestettä järjestelmään,samalla kaveri imee pienemmällä ruiskulla pois nestettä pääsylinteristä.Ja varovaisesti ettei lääkeruiskussa olevat kuplat pääse letkuun tai järjestelmään.
Kytkin irroittaa tuon toimenpiteen jälkeen takuuvarmasti,vapaan löytäminen on aina hankallaa tässä moottorissa.Sitä voi parantaa öljyillä ja tuolla suutin modilla.En ole itse vielä kerinnyt kokeilemaan hirveästi eri öljyjä,mutta useinmiten kytkin toimii paremmin ohuemmilla öljyillä.Itse en näe tuon ilmauksen jälkeen koe vapaan löytämistä mitenkään ongelmallisena,varsinkin kun siihen tottuu.
Takajarrunkin saa kohtalaiseksi oikealla ilmauksella.