Harald Hirmuinen kirjoitti
Tuo teidän kutsunne tuolle AT2 kurssille on kyllä hämäävä. Vasta kun tuossa edellä sanoitte että se on tälle vuodelle, niin huomasin että sitä on päivitetty. Se alkuperäinen viestinne kun on jo parin vuoden takaa, niin luulen että muutkin kuin minä kelaa ketjua eteenpäin löytääkseen uudemman ilmoituksen. Ja kun sitä ei löydy, niin hyppää pois koko ketjusta, kuten minä tein. Suosittelen että näistä koulutuksista teette aina uuden ketjun kustakin. Ei se niin vaikeaa voi olla.
Ja näin uutena mopoilijana voisin sanoa että näitä koulutuksia on aivan helvetin vaikea löytää mistään. Selasin ja tein hakuja viime keväänä sen mitä it-immeinen voi (eli ei ole kyse etten osaa) ja en löytänyt oikein mitään. Ne harvatkin pari mitä löytyi, olivat jossain satojen kilometrien päässä ja jotain ratapäiviä. Kaikki puhuu että osallistu osallistu, mutta mistään ei löydy että kuka järjestää ja missä ja millä sisällöllä ja mille kohderyhmälle. Todellinen markkinoinnillinen floppi tämä kun ei löydä etsimälläkään.
Nyt sitten tulee joku viisas sisäryhmäläinen että löytyyhän nämä, niin voi löytyä kun tietää mistä etsiä. Jos on uusi tulokas, niin sitten ei löydy. Ja arvaapa lähteekö joku ekan kesän mopoilija edes katsomaan sellaista tekstiä jonka otsikko on "ratapäivät". :D:D:D:D:D