Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 61:stä 69:een 69:sta
    Tuommone dumppaava säädin tykkää jos sen ei tarvitse hukata itse ylimääräisiä jouleja. Elikkäs enemmän valoja on säätimelle parempi.
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    ^
    Pystyisitkö väsäämään jonkin ennen ja jälkeen kavalkadin?
    Jaa niinkun kuvina? Häätyy iltasella kattoa mitä kaikkea mulla on vielä tietokoneen muistissa, vanha kuvaserveri potkas hokkarit kattoon niin siinä meni aika iso osa kuvista mitä olin ladannu suoraan puhelimesta nettiin.
    Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Lainaa skuikka kirjoitti Katso viesti
    Tuommone dumppaava säädin tykkää jos sen ei tarvitse hukata itse ylimääräisiä jouleja. Elikkäs enemmän valoja on säätimelle parempi.
    Aijjaa. Olkoot sitten noin. Tilasin kyllä jo tankoon kytkimen sille mut se makso eekaupassa huimat 1,47
    Herra Heinäkuu JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Paronin Tilukset
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Rekkamasa kirjoitti Katso viesti
    Jaa niinkun kuvina? Häätyy iltasella kattoa mitä kaikkea mulla on vielä tietokoneen muistissa, vanha kuvaserveri potkas hokkarit kattoon niin siinä meni aika iso osa kuvista mitä olin ladannu suoraan puhelimesta nettiin.
    Niin... miltä se näytti valmiina ensimmäisen vs. toisen kierroksen jälkeen. Kolmatta odotellaan.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
    Tässäpä nyt olisi tälläinen muutaman viestin kuvadumppi pyörän vaiheista, ei millään jaksa alkaa joka kuvaa kommentoimaan, ensimmäisen Mannin keulan edessä otetun kuvan aikaleima näyttäisi olevan: lauantai ‎21. ‎syyskuuta ‎2013, ‏‎18.39.17, tuossa kohtaa en ollut kuullut pyörän vielä käyvän. Välissä on muutettu paikkakuntaakin jonka huomannee tallikuvistakin, kalju kaveri valokuvaamassa pyörää on MP Motorrad lehden reportteri tekemässä juttua, kuvauspaikka Lahden Autokorin Villähteen vanhan bussitehtaan kellari. Show-kuvat Lahden messukeskuksesta WTP Coatings:in standiltä ja Helsingin messukeskuksesta Petrol Circuksesta. Kuvista puuttuu vielä Lahti Hela Ride-in bikeshow josta tuli hyllyn koristeeksi streetfighter luokan kakkoskippo. Viimeiset kuvat otettu tänään nykyisestä olomuodosta valmiina huomiselle pohjanmaan reissulle jossa pyörä on siis muutoskatsastetttu ja näinollen täysin lain ja kirjaimen mukainen. Useampikin kaveri jonka kanssa tullut ajeltua valitti että mun jarruvaloja on liki mahdoton erottaa ajovaloista joten nykyinen takavaloratkaisu on kuvan mukainen. Jos vielä jää näkymättä on vika jo katsojassa.

9.  

Kyllästyin kattelemaan hihojani noista ah niin eemerkityistä mustista peileistä että pulttasin takaisin noi hyihyi laittomat tangonpääversiot koska katson ne selvästi turvallisemmaksi kerta niistä on estymätön näkymä taakse vieläpä varsin laajalle alueelle. Ikuinen kamppailu tuon kanssa vaan että sisään vai ulospäin... itse suosin ulos koska silloin näkymä on täysin esteetön ja omasta mielestä myös näyttää jonkin verran paremmalta niin.

Taustalla osittain näkyy myös tuo touringpenkkiprojekti, muuten toimii hyvin mutta tarvii vielä päällimmäiseksi ohuehkon kerroksen jotain tiiviimpää/jäykempää kamaa joka estää vaahtomateriaalin puristumisen haaruksien ympärille
Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123