ja Moderaattoreille pitänee ilmeisesti "rautakangesta" vääntää että ymmärtäisivät luetun tekstin kun kysytään (sanamuoto, teksti, linkki) ja vastata kysymykseeen että voisi muokata julkaisua.
Noh nyt se sitten kuitenkin bannin jälkeen osattiin. Laittaa miettimään foorumin moderointia ???
AVJ #98
Super 10
GR
"Jeesus sanoi, "Minä olen tie, totuus ja elämä."
Mode tulee - oletko valmis? Mode tulee - osaatko psalmis?
Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
AVJ #98
Super 10
GR
"Jeesus sanoi, "Minä olen tie, totuus ja elämä."
Edelleen korostan, minun viestiä ei ole kukaan moderoinut.
Minä itse muutin viestieni sisältöä.
Modet eivät rajoita sananvapautta.
Keskustelupalstan omistajataho tai ylläpitotaho luo keskustelupalstan säännöt ja asettaa rajat.
Ei niitä kannata kepillä kokeilla.
Jos täällä on nuo uskonnolliset julistukset kiellettyjä, aivan turhaa on kerjätä sellaisten julkituomisilla itselleen turhia rajoitteita tai vaikeuksia.
Kyllä internettiin mahtuu niitäkin ihan tarpeeksi paremmin aiheeseen sopiville tai vihkiytyneille sivustoille.
Eiköhän tämä sinun case ole closed ja antaa motskarikirjoitteluiden jatkua ja annetaan moderaattoreille työrauha.
Jotain, jossain, silloin tällöin!
Luinpa välillä taas teidän FB-sivuja...kysynkin mikä on moderointipolitiikkka kaupallisten ilmojen suhteen siellä?
Myynti-ilmot ainakin poistuu, mutta mites yritysten, taikka asiamiesten ilmoittelu?
Eilenkin ryhmään liittyi uusi jäsen, jonka ensimmäinen kirjoitus oli newbie-tyylinen provosointi vakuutuksista.
Eikä aikaakaan, kun selvisi että keskustelun aloittaja oli vakuutusasiamies...poistoon, sanoisin minä.
Missä menee kaupallisten ilmoittelun raja siis?
Käsittääkseni Mimoto yms. ei saa mainostaa sivuilla?
Jos joku menisi myymään markkinoille nahankäsittelytuotteita, saisiko niitä mainostaa?
Life may begin at 30, but it doesn't get real interesting until after 50.
Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
Team Green
Asia selvä, olet oikeassa, tosin katsoin että ns. säännöt ja myös ylläpitäjät vaikuttivat kovin tutuilta...
Life may begin at 30, but it doesn't get real interesting until after 50.
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Facebookissa on siinä viestin vieressä ne kolme pistettä. Niistä klikkaamalla löytyy "Anna palautetta tai ilmianna tämä kommentti" -namiska. Tuota klikkaamalla menee tieto sitten ko. ryhmän ylläpitäjille.
Edit. Ja sama toiminto keskustelun aloituksessa löytyy siitä aloituksen oikeessa yläkulmassa olevasta katollaan olevasta korpin natsasta.
Superbike #7
Mihin ne K-Päkän langat katoavat ja miksi?
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Asia kunnossa. Palailee siis jossain välissä...
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
risuja- mikä mahtaa olla motiivi korona keskutelun sirrosta paskikseen? poissa näkyvistä nii ikävätki asiat lakkaa olemasta vai kokeeko pikku mussukat ahdistusta? vai onko moderaattori saanu oppinsasuoaraan pohjoiskoreasta mut joo oikeesti- voiha sen piilottaa pois silmistä mutta ei semuuta tosiasiota ja jos kokoontumiset kielletää nii ne kiellettää ja nämä asiat ny koskee jokasta myöskin prätkäkuskia sekä aihe on ajankohtanen- joku puupää sano että sairastuu siihe jos on sairastuaksee- pointti kuitenki on se ettei sairastuttas jokane samaa aikaa-jokanen varmaa osaa laskee yks plus kas mitä varte aihe on laitettu piiloo![]()
Oma arvaus on, että Korona ei liity suoranaisesti moottoripyöräilyyn, joten oikea paikka keskustelulle on paskis.
Superbike #7
02 Mille R
En ole moderaattori, enkä ole nähnyt pois siivottua viestiäsi, mutta tuolla sivun yläosassa oikealla olevia keskustelun sääntöjä kannattaa vilkaista jos tulee moderoiduksi. Äkkiä ajatellen sääntökohdat 2, 3 ja 6 ovat todennäköisimpiä syitä, miksi koronaviesti keskusteluketjusta katoaisi.
Edit. Myös kohta 5, mikäli viestin katsotaan kuuluvan jo paskiksessa käytävään koronakeskusteluun.
Niinkuin mainitsin, kommentoin matkailu-osioon. Keskusteluketjussa suunniteltiin reissua tulevana kesänä, mutta koska Korona niin matka pitääkin tehdä pääkaupunkiseudulta alkaen kotimaahan. Soiko kenelläkään kellot?
Foorumilla on muitakin käyttäjiä kuin pelkkää rata-ajoa tai kurapyöräilyä harrastavia. Matkailu moottoripyörällä liittyy hyvin olennaisesti moottoripyöräilyyn ja sen harrastamiseen ja täten foorumin tarkoitukseen. Valitettavasti Korona vaikuttaa tätä kautta merkittävästi moottoripyöräilyyn ja sillä tehtävään matkustamiseen.
Kuulun itse ja osa lähipiiriäni riskiryhmään, tartunnan saaminen itselle tai läheiselle saattaa olla kohtalokas. Tällä tietoa tämän kesän matkat on peruttu. Toistaiseksi emme voi puolisoni kanssa tavata lähisukulaisiamme. Emmekä ole ainoat.
Julkisuudessa käyätävä keskustelu on ristiriitaista. Jopa THL tuntuu olevan sitä mieltä että virus leviää liian hitaasti. Laumasuojasta näyttää tulevan seuraava strategia. Koulut päätettiin avata. Puhutaan hallitusta leviämisestä. Tämä kuulostaa pähkähullulta. Taudin sairastaminenkaan ei ilmeisesti takaa immuniteettia. Miksei malarian tai koleran anneta levitä hallitusti?
Myönnän että tätä voi jaanata loputtomiin, joten tämä riittää tästä aiheesta osaltani.
Poistellaanko täällä randomilla viestejä vai miten en näe enää eilistä viestiäni Helsingin pysäköintiin liittyen?
Aprilia RSV4 1100 Factory (sold), Ducati 999X, KTM 350 SX-F, Vespa Primavera 50.
MP-pysäköinnistä keskustelevassa ketjussa keskustelu harhaantui Kaupunkisuunnittelun perusteisiin, Virkamiehiehiin, Poliitikoihin, Puolueisiin, Autoilun saastuttavuuteen, Vihreisiin arvoihin, Ympäristöasioihin, Kantakaupungin Väkilukuun yms sinänsä mielenkiintoisiin, mutta ketjun aiheeseen liittymättömiin asioihin.
Viestisi poistettiin osana isompaa operaatiota jossa näitä siivoiltiin.
Viimeksi muokannut: suopo; 20.05.2021 klo 10:59.
Absit iniuria verbis, te absolvo....no eikä
KTM Super Adventure 1290 -2015
Exät FJR-2009, FJR-2004, Honda VF1100C-1984, Suzuki DR650
-Miksiköhän sain ilmoituksen että poistivat MP-tallipaikan ilmoitukseni jossa vuokraan sitä....?
![]()
Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti.
Myytävää; <strong>https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912</strong>