Ooonhan se!
Ärränkin tapit sais itse asiassa olla vielä reilustikin taaempana, jos ei
kunnolla "jalat edellä" cruisailu ole oma juttu.
"Normiasennossa normipyörällä" kadulla paras tappien paikka on oikeastaan normiasemassa istuttaessa
se. että tapit on heti pallien edessä..... ja vedettäessä "munat tankkiin", tapit on pallien alla.
Eli toisin kuvaillessa..... kun ponnistat perseen penkistä ylös ilman stongasta roikkumista, mutta
kädet stongalla, ei noustessa "vietä" eteen eikä taakse..... päin.
Kun sitten rykäisee kunnolla menemään (rykivällä pelillä), ei perse nojaa pahasti perälautaan, eikä tarvitse roikkua stongassa..... vaan saa hieman eteen nojaamalla moposta kunnon "jalkalukon".
Näitähän pystyy junailemaan omiin tottumuksiin sopiviksi varsin pitkälle, mutta.......
Kun yli kaksilitraisessa "mörkömöhkäleessä" on venttiilivikaisen, tonnisen teinicorollan äänet vaikka
tekis mitä....
No Way Jose!.
On se niin helvetin.... helvetin sääli.
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
Mä en innostunut lainkaan, päinvastoin peruin jo aiemmin sovitut kaupat ja vapautin kiintiöstä seuraavalle halukkaalle. R jotenkin täysin epäsopiva genreen, eikä GT vaikuta yhtään houkuttevammalta kuin muutkaan tyylilajinsa edustajat.
Ulkonäön osalta takapää näytti vielä ontuvammalta luonnossa kuin kuvissa.
Mittaristo täysin väärä, makuasia toki sekin.
Life may begin at 30, but it doesn't get real interesting until after 50.
Toi on vähän niin ja näin toi "uudet on kevyempiä" Yleensä noissa on niin että jos akku kapasiteetti on lukuna esim. 100 ,niin oikeasti luku on 150 josta 50 on varalle. Näitä varalla olevia otetaan sitten sitä mukaa käyttöön kun tulee ongelmia. Näin kuluttajalla on aina "100" käytössä akkutakuun ajan.
Myös hajauttamalla kennoja estetään myös akun ylikuumenemista.
Näissä uudemmissa "kevyemmissä" siellä varalla on enää 50 sijaan esim. 30.
Ja siten saadaan samaan painoon enemmän kwh.
Ja sitten kun mennään rajoille niin softalla taas korjataan ja kuluttajat kiukuttelee kun range pienenee kuten tesla teki ja Nissan leaf myös.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Sitä mä en tajua miksi siihen piti laittaa jarru- ja kykäsylkät irtosäiliöillä, näyttää vihaiselta Mantikselta.
mantis-vest.jpg
![]()
vuoristoatleetti
https://www.motorcyclenews.com/news/new-bikes/nawa-racer/
Haiskahtaa teollisuusvakoilulta... tosin kauniimmissa kuorissa.
Aprilia Tuono V4R aprc, ex. FZ2-N, FZ1-N
https://youtu.be/UnnhitEcUbI
https://youtu.be/kL1HZ2gq4yA
Elektroniikkaa löytyy.
cbr600rr -04
Mitäköhän toi Damon painaa. Kovin nihkeesti noi sähköprätkien valmistajat puhuu painoista.
Aika oleellinen asia, varsinkin sporttipyörissä.
"The high-power machine packs 200 horses plus 147 ft-lbs of torque and can hit 200 mph at full throttle. Riders can cover 200 highway miles on a single charge and juice up the battery back up to 80 percent in just 20 minutes"
Alkaa olla melko vakuuttavat specsit noissa sähkövehkeissä.
cbr600rr -04
"Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
21,5kWh / 160kW = 0,13h eli 8minuuttia täyskaasulla noiden mukaan? Käytännössä varmaan 5min jos edes niinkään kauaa pystyy laittamaan täysillä ilman ylikuumenemista. Mutta eihän missään onneksi ajeta jatkuvasti täys"kaasulla"...
"200+ miles
(combined hwy + city)"
Eli pintakaasulla vähän hipaistaan ja rullaillaan eteenpäin. Lataakohan se akkuja jarruttaessa...
Viimeksi muokannut: Miikam; 28.01.2020 klo 03:21.
Ja kakka roiskusi.
http://www.miikavenalainen.net
" If I can't hear it, I don't want it " niinkuin joku viisas joskus sanoi.
Radalla ois varmaan 15min ajoa ja 30min latausta.
Tuli tämmönen uutuus haettua eilen kotiin![]()
KTM 1290 Superduke -20
KTM 1290 Superduke -16
Kawasaki Z1000 -12
Kawasaki Z750 -07
Kawasaki ZX-6R
Honda NSR 125
Honda Monkey Z50
Kyllä lähtee!
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Ducati Desertx
Mp historia.
Suzuki x1
Yamaha x2
Aprilia x1
Kawasaki x2
Ducati x4
Indian x1