Satunnainen Härvääjä featuring choke:
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Satunnainen Härvääjä featuring m1kk0
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Kiitokset kaikille mukavasta viikonlopusta!
Ja iso kiitos hieronta-asiakkaille! Harmittaa että yksi asiakas jäi tekemättä kun sattui teltalle joka kerta silloin kun en ollut paikalla![]()
"Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
Hansulle kiitos kuvista!
Muille kiitoksia hauskasta viikonlopusta, vaikka motorsporttia oli sihteerin kanssa niin sai kuitenkin muutaman "ehjän" setin ajettua ja vauhtikin hiukan kasvoi.
s1000rr 2011
Amatöörimäistä kaasun räpeltämistä varustettuna renkailla jotka ovat vain omassa päässäni.
"Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
Katoin kerran, niin eihän siinä ollut sitä, mitä purkissa sanottiin. Aika siistin näköistä, niin kuin noilla ajoilla vois sen kuvitella jo olevan.
Ooppa tarkkana nyt, ku tuotantoas mainostat.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Viime kesän paras 1:52.22, lauantaina 1:47.01 ja sunnuntaina 1:46.07. Pakkohan tuohon on tyytyväinen olla.
Järjestelyt toimivat hyvin kuten ORGilla yleensä, sää oli hieno ja uusi asfaltti on mahtava ajaa, kiitoksia vaan kaikille järjestäjille ja osallistujille.
Vaihdemissi tuli T1 ku piti mennä 5 --> 3 ni se jäi neloselle, ja näin ollen sit mentiin T2 ja T3 kolmosella.
Ei se ajassa ihan hirveästi näy, mutta ku tuntuma mutkaan katoaa osittain ku ei moottorijarru tee hommaansa.
Ja joo mulla oli optimit 21.1 tossa sessiossa ja juurikin Lemminkäiseen hävisin muistaakseni 0.1 ja T3 meni joku vajaa kymppä sen vaihteen takia.
Eturengas oli jo tossa vaiheessa täysin viistoksi revitty, 2 sessiota myöhemmin ei sit tullukaa enää ku korkeaa 1:22 ku ei se vain taivu enää mutkaan (korvien välisiä juttuja tiätsä)... Kyllä uudella nakilla ois menny 1:20 puolelle.
Noh, ens kerralla sit.
"Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
Isoin mitä huomasin datasta nopealla vilkaisulla 148 lauantaina ilman vastatuulta, sunnuntaina jäi vähän alemmas tuulen takia (sen todella huomaa ajaessa :D). Kovempaa pääsisi jos uskaltaisi mennä ykkösmutkaan parempaa vauhtia, jarrutan siihen varmaan aivan liian aikaisin vieläkin. Parempi avaus kahvilasta auttaisi myös.
Laitoin liiteeksi parhaan kierroksen hi-lo kuvan.
Alusta pitäisi olla kunnossa, Öhlins keula ja K-Tech perä Motovillen laittamana, minkäänlaista ylimääräistä venkoilua pyörä ei mielestäni tee (toisin kun vakioalustalla jolla jopa tällainen puuperse tunsi että pyörä elää turhaan).
Nyt on alla Michelin Power RS:t ja lämppäreistä lähdetään, en tiedä tarvitsisiko niitä oikeasti näillä vauhdeilla mutta vähintään antaa psykologista etua kun ei tarvitse arpoa "joko, joko" vaan voi työntää samantien kovaa.
Tää on hyvä esimerkki miten vähän suoranopeus (tonnarilla) merkkaa kierrosaikaan Alastarolla. Vertailuksi videolta poimitut peak speed ja omat 1:24,5 kierrokselta.
225/226
137/140
120/129
188/189
205/211
184/186
196/200
137/144
131/135
Omat nopeudet jälkimmäiset. Toi pääsuoranopeus 226 on vielä tosi kesy, yleensä jossain 230-240 haarukassa.
KL Service kx250x -23
Ei ei ei... Älä herranjumala multa kysy mitään muuta kuin kasuaalisti säästä.
Katsos, vedän oman kauhujen gallerian kovalevylle ja kurkkaan pari kierrosta, ja vähän vertailen, että kuinka paljon missäkin todennäköisesti varastan. Siitä sitten koittan tyrkätä metri kerrallaan pidemmälle ja yritän saada riuhdottua mopon korvalleen ripeämmin kuin nyt. Korvienvälihommia.
Itsesuojeluvaisto kusettaa niin pirusti, että kikkamutkaan mennessä kävin itseni kanssa kerran ihan dialogin ääneen. Se meni näin:
Anna vittu mennä!
Ei uskalla...
Puhelut ajossa ovat sallittuja, jos on hands free, eli kädetön. Pada pum!
Btw. Kovin yritys koko viikonloppun kellään oli mulla, kun koitettiin saada yhtä misukkaa nousemaan vanteelle. Yhtälössä oli mukana eri aikoina pari räikkäliinaa, viis ukkoa ja paljon kannustusta. Ei noussut.
Nyt tallilla luottoliinalla toisella yrillä nousi. Ois noussu ekallakin, mutta hölläsin liinaa hieman liian aikaisin. Kyseinen liina kiinnitteli telttaa ähräämisen aikana, ja kävi mielessä, mutta kun sai niin hyvän hien.
Kotarista on nyt takavanne rihtauksessa, ja fiiatista on etupumput irti. Tein havainnon, että mopojen määrä tallissa ei korreloi kovin hyvin ajossa olevien mopojen määrän kanssa.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Perhana kun on jäätävää settiä. Näkee hyvin kun tekniikka pelaa, ja kuvaaja voi keskittyä olennaiseen - kuvaamiseen. Ite joutuu aina kamppaileen Canon/Sigma tarkennusepäyhteensopivuusongelmien kanssa, niin noista Hansun kuvista näkee miten homman pitäis toimia. Pitkään harkinnu EF100-400L mk2:n investointia, niin loppuis arpominen. Tosin kun on laittanu lompakon ohimollle on ottaan palanu rakko No, kai noista omista 2000 kuvan läjästä taas muutama julkasukelponenkin tuli. Niitä ootellessa.
Niin, ja kiitos jälleen järjestävä taho jeesistä, ja osallistujille siitä että on mahtava ja haastava teema mitä kuvata!
Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda CBR1100XX -00, Busa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda CBR1100XX -99, Busa -07, Busa -12, Busa -05.
”Hovikuvaaja”. Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä : https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums
Mietis tota vielä. 3 sekuntia nopeempi kierrosaika vaikka apeksivauhditkin on liki. Sun nopeudet poimin videolta, vasen puoli.
107/106
72/69
68/66
137/138
54/60
138/131
69/66
72/71
87/85
50/47
Valovuosi hukkuu mutkaan sisään menossa mulla, kun haen vielä jarrumerkkiä ja taittokohtaa. Aika monta kertaa löysin itseni sisäkanttarin päältä.
KL Service kx250x -23