02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Koitetaan me ampumaan lähtijät istua jo laivalla kuulomatkan päässä toisistamme, ni Marko voi siinä matkalla meitä opastaa kummin päin sitä pyssyä kuuluu kädessä pitää.
Myös kaikki ne joita kiinnostaa tietää miltä se tuntuu mennä practicalrataa jossa taulut ampuu takas, kannattaa asemoitua kuulomatkan päähän.
Viikon kysymys:
Koska viimeksi luit Jouluna kirjaa jonka olit ostanut kirjan päähenkilöltä?
Nyt tämänkin tekee .org mahdolliseksi. Kovan kundin koruton kertomus, siitä on aito Joulu tehty.
<p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
Kaikki mun tuotokset on parasta A-ryhmää!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.
* Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Ilmainen vinkki etkoille tulijoille.
Tänään kannattaa jättää clownipuku kotiin.
PAsilanSKA pelaa tänään kotona ja silloin makkaratalon ympäristössä aina helpommin halitaan luufemmalla.
Viikon toinen kysymys:
Kun PiSKA ja PaSKA kohtaa, niin taputtaako Roman Hannesta vai Jormakkaa?
<p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
Mihinkäs aikaan etkokabinetti oli varattu? Tai mihin aikaan sinne valuu ihmisiä? Että tietää kuinka monta pysähdystä pitää matkalla tehdä.
Honda CBR1000RR '08
ex. Yamaha FZ6-S '06
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Ja ensikertalaisille tiedoksi, matkaliput jaetaan noin 9:15 alken Länsiterminaalin toisen kerroksen kuppilassa. Lauman erottaa yleensä heti, mutta jos paniikki iskee, huudelkaa!
Pieneen Kotkaan ei mahdu paljon vikoja.
Se valkoinen kikseri.
Tasan kello kymmenen, harhaanjohtajat haluavat ehtiä paattiin juoksematta..
Pieneen Kotkaan ei mahdu paljon vikoja.
Se valkoinen kikseri.
Note to self ja miksei muillekin: Muista passi.
Huomenna sitten aamusta speedot päähän ja menoksi!
SDR1290
--me mutkan jälkeen käymme mutkaan vain huomataksemme, että olipas ihan v***n kivaa!--
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Kuuluuko tähän myös hotellilla kylpyläpalvelut... kuten allasbaari jne? Eli tarvitaanko uikkarit?
Aloitusviestissä ei mainita tästä mitään... tai sitten en osaa lukea.
©
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Reippaina käymme rekkain alle, kun se tuntuu niin ihanalle.
Jos jollakulla olis Markolle joku kysymys, mutta ei kehtaa itse kysyä, ni voi terminaalissa tulla kuiskuttamaan sen mun korvaan.
T. Mies ilman häpyä.
<p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
Kotiuduttu Kisula kanssa.
Kiitos jälleen kerran kaikille! Matkaseura oli parasta mahdollista.
Ruoka oli tällä kertaa loistavaa; jälkkärikakku oli hieman kuivaa, mutta kahvin kanssa meni sekin hyvin alas.
Ensi vuonna uudestaan?![]()
<p>BRG/Cream T-Bird 2003</p>
Puuh ja jösses.
Onko aina pakko? No on, itse itselleni vastaten. Ihan hiukan väsyttää, korvamatona rullaa via dolorosa ja verkkokalvoille on palanut kuva ms Heinäkuusta rasvattuna morsiushunnussa.
Perinteinen kiitos, anteeksi ja ens vuonna uudelleen.
Onneksi, kuten aina, en ollut siellä päinkään. Ja sitäpaitsi pojat yllytti.
SDR1290
--me mutkan jälkeen käymme mutkaan vain huomataksemme, että olipas ihan v***n kivaa!--
Ilahduin siitä, että näki uusia ja hyviä ihmisiä tällä reissulla. Pysykää matkassa!
Pusuja niille vanhoillekin ja kumppaninininille kanssa.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Huhhuh. Juu kotona kiitos ja anteeks.![]()
<p>Karvanen REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04</p>
Kiitoksia taas, oli hyvä reissu taas.![]()
Ei järjellä, ei taidolla, ei työllä, ei tuskalla vaan tuurilla.
Juuh. Parin tunnin tupluurit tuli tarpeeseen. Hauskaa oli taas, huippuporukkaa ootte koko kööri. KooPeelle on pakko antaa erityismaininta sunnuntaipäivän uuteen nousuun lohkaisuista..
Mato se ryömi täälläkin korvaan rytmitirehtöörin taikalaatikosta, teeiiik miii ooon by A-ha
Kiitos kaikille!![]()
Pieneen Kotkaan ei mahdu paljon vikoja.
Se valkoinen kikseri.
Kiitokset täältäkin järkkäreille ja varsin wanicolle, joka järkkäs sen räiskinnän. Oli hieno kokemus ja toiminta radalla oli rentoa, mutta hallittua. Nastareissu kaikin puolin kiitokset kaikille mukana olleille![]()
Honda vfr750 vm.1996
Honda cb 450 Vm.1971
Ex.Kawasaki zx6r kilvetön
Ex.Yamaha R6 vm.2000
Ex.Suzuki gsx750f vm.1990
Ex.yamaha xj900 diversion vm.1997
Ex.Suzuki gsx750f vm.1989
Ex.kawa ltd 450 vm.1985
Huikee reissu taas kerran ja ammuskelu kruunasi kaiken. Kiitos järjestäjille ja anteeksi kanssamatkustajille. Sitä vaan ihmettelen, että miks työpaikan toimisto heiluu...
Honda CBR1000RR '08
ex. Yamaha FZ6-S '06