Mulla on ollut tapana parina viime vuonna tehdä koostevideo ratailukaudesta. Tällä kertaa olen tehokas ja julkaisen vain tällaisen yhden oton kohokohtavideon (mainokset on enabloitu joten yksittäinen katsominen mahdollistaa allekirjoittaneen ratailubudjettia joitain sentin sadasosia kun Googlen 70 euron payment threshold ylittyy joskus vuoden päästä):
Ajamisen ongelmista suurimmaksi tiedostettu on jo liian aikainen mutkaan taittaminen suunnilleen kaikissa mutkissa.
Triumph Street Triple 765 -24
Pitkä lista exiä.
http://www.youtube.com/user/exhaust34
Videon perusteella kaasunkäyttöä miettisin ihan ensimmäisenä. Nyt menet ihan jäätävän aikaisin kaasulle/ajat mutkat veto päällä läpi. Hyvä tapa saada etunen alta tai entistä kovempaa avatessa high sider aikaiseksi. Avaamisen lisäksi vähän ajolinjoja paremmiksi ja tarkemmiksi, niin riskit sekä kierrosajat putoaa selvästi.
Paremmalla onnella ja ensi kaudella.![]()
Road racing aiheinen blogi
Yamaha YZF-R1 -07 Kilpuri
ex Honda CB500 -01, Suzuki GSF 1200 S -06, Hond
Samaa kattelin. Esim. kahvilanmutkassa kaasulle mennään ennen kuin keula osoittaa katsomon lähempään päätyyn kun kaasulla pitäs olla vasta kun keula on kohti katsomon kauimmaista päätyä. Tosin hattua pitää nostaa siitä, että on toi ajaminen huomattavasti fiksumman näköistä kuin silloin kun exhaust tätä hommaa alotteli.
Superbike #7
Ihan kun Kotaria seuratessa olis ollu paljon nätimmin hanskassa homma. Ja voi luoja et säikähdin kaatoa lopussa. Tuli niin äkkiä kameran paikan vuoksi.![]()
Testi
Juuh, yritän taas vaihteeksi ottaa neuvoista vaareja..
Triumph Street Triple 765 -24
Pitkä lista exiä.
http://www.youtube.com/user/exhaust34
Laitetaampa ainoa viime kesältä kuvattu video, linssiluteena hostage. Ekaa kertaa kemoralla nopeassa ryhmässä. Onko raadilla mielipiteitä missä kuvaajalla ne seuraavat sekuntit asuu?Kahvilassa tulee ainakin turpaan huolella ja ykköseen taitto selvästi aikasessa niin ei pääse avaamaan kunnolla...muutenkin linja voisi aina tarkempi olla.
Nykyiset:
cbr1000rr -10
vtr sp1 -00
sport 750 -02
er5 -02
0:50, oho!
Triumph Street Triple 765 -24
Pitkä lista exiä.
http://www.youtube.com/user/exhaust34
Pakkohan niiden on ollu tälli saada tai yks syy vois olla että kiristetty klipariputkista aina kuljetukseen. Melko sopivas paikas meni ja ihan pää kylmänä pysy kuskillaki.
KTM 640 adventure Triumph Tiger 955i 01
Honda xx 1100 02
ex cbr1000f 93
zzr1100 92
diversion 600 93
rg125
cb125
pv50
tunturi50
cresent50
Oli kyllä upea reissu,eikä ollut kalliskaan. Toki riippuu siitä minkä tasoisiin paikkoihin menee yöksi. Venäjällä siistit gastinitzat maksaa tien poskessa 8-20e/yö. Keskustan alueen hotellit halvimmillaan parikymppiä,ylärajaa ei sitten olekaan esim.Moskovassa..teltta tietenkin ilmainen. Laskin karkeasti että Mongolian reissulla meni jotain +- 2000e,mikä ei ole paljoa kun aikaa kului 51/2 viikkoa..ja bensaakin meni jokunen litra.
Baltiaan kannattaa ladata leirintäalueitten sijainnit valmiiksi, niitä siellä on paljon ja hinnat halpoja. Ei tiedä vaikka törmättäisiin jossain siellä. Mustameri tarkoitus kiertää heinäkuussa ja tietty baltian kautta takaisin..
Huhuuhu mitä hulluja...Nähnyt kun tuolla kolaroidaan, niin on todellak kivuliasta
Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
no hitto ,itellä olis haavena käydä Auschwitsissa viimeinkin kesällä , noin 10v sitten mentiin ihan vierestä kroatiaan ,ja ei muka keretty heittää mutkaa sitä kautta vieläkin harmittaa ,mut ilmeisesti edelleen edullista mennä baltian kautta ,meinasi sellaista viikon reissua ja jos samalla reissulle osuis puolan mm ralli .
KTM 640 adventure Triumph Tiger 955i 01
Honda xx 1100 02
ex cbr1000f 93
zzr1100 92
diversion 600 93
rg125
cb125
pv50
tunturi50
cresent50
Viimeksi muokannut: tontze; 10.12.2015 klo 17:36.
__________________________________
Yamaha Virago 535
Yamaha FZ6S 2006
Honda XL1000 2004 ABS
BMW R1200GS 2009
Aprillia Caponord 1200 2014
Honda NC 750X 2021
tosielämän GTA:ta, action alkaa n. 1:45 jälkeen
Att tänka innan man talar är som att torka sej i röven innan man skiter... - Arne Anka