Minä kiitän, kävin naamareita katsomassa ihan Hietaniemessäkin asti. Siellähän ne oli ja raidatkin oli tankkiin saatu. Tästä eteenpäin ei voi sitten enää käydä ostamassa kebabia ilman, että muistaa Pappa-Pizzan ja kebabkilpailut.![]()
Honda XL1000V Varadero -99, Honda XL500R -84
Kiitos hienosta sarjasta!
Bongasin Speden ja Urkin myös hietsussa tänään ja sain muutaman asiallisen kuvanOnko ookoo jos laitan tänne näkyville? Yhdessä kuvassa herrat on myös ilman naamareita!
Ps. Spede ja Urkki, pistäkää privaa jos haluatte alkuperäset kuvat.
ISOT kiitokset myös täältä.... Viikonlopun odottaminen ei ollut ainoa syy odottaa perjantaita. Savage tuli nähtyä tänään myös livenä, se näytti erittäin hyvältä.![]()
2008 GSX1300BK B-King, Projektipyörä 1993 Honda CBR900 RR Fireblade
Vanhat:BMW K1200R, BMW R1200GS, Honda Shadow VT-750
Ja kiitos kaikille seuraajille! Näyttelyklippi tulee, kunhan Urkki saa moisen editoitua ja myöhemmin vielä ajofiilistelyä ja tarkempaa detaljia. Tärkein kuva taas on tässä (jos toimii):
Café-luokan kolmospysti on kyllä kunnia tällaisesta tilaisuudesta, on nimittäin todella hienoa pyörää näytillä.
lp_: upea ruutu hienosta pyörästäKiitos kaudesta.Seuraavaa odotellessa...
Spede ja Urkki innoitti lähtemään myös minut katsomaan livenä pyörää... Hiano se on![]()
Honda CBR1100 XX Super Blackbird -06 (2/2016..............)
ex. Honda VF750C Magna -95 (8/2010....8/2015)
ex. Honda VF750 SuperMagna -87 (2/2009....8/2010)
Mikä se alkumusa muuten on? On jäänyt korvaan soimaan, vaimokin jo huomautteli, kun hyräilin sitä autossa.
Honda XL1000V Varadero -99, Honda XL500R -84
Julmetun hienoja kuvia. Näitä ei varmaan ole otettu ikivanhalla Canonin pokkarilla![]()
Story tells 95% of all Harleys ever made are still on the road. Remaining 5% made it home. More about this: http://luupilotti.blogspot.com/
Jos bensahan kanssa tulee ongelmia, niin kannattaa muuttaa se toimimaan ilman alipainetta. Löysin netistä ohjeet jolla PRI on kiinni, RES ja ON toimii normaalisti. Vinkkinä vaan kun liimailitte tuota hanaa ja kesto ei välttämättä ole pitkäikäinen. Jos siis ette tätä vinkkiä jo tienneet entuudestaan... Ainakin oma tekemäni fixi toimii.
?
GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750
How far can you travel when you're six feet underground?
GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750
How far can you travel when you're six feet underground?
Menee oftopiciksi, mutta onko tuossa jotain vaaraa jos hana jää auki? En tunne niin hyvin vielä tuon savagen teknologiaa. Mopossa aikoinaan ei ainakaan haitannut jos jäi auki.
?
Kysyy hän, joka ei eläissään ole nestelukon seurauksia nähnyt.
Hana auki, joku neulaventtiili jumittaa, pytty lähes täynnä gasoa, ja käynnistysyritys, jossa yksi pytty kerkiää sytyttää.
Mutta eihän sitä tapahdu tosielämässä, varsinkaan kun säntillisesti tankkaa pienkonebensaa?
Niin hyvällä säkällä valutellaan vaan sitä tankillista öljyjen kanssa ulos, niistä on täälläkin joka vuosi ihmettelyä (miksi öljymäärä lisääntyy ja haisee bensalle).
Viimeksi muokannut: ts18056; 16.06.2015 klo 19:03.
GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750
How far can you travel when you're six feet underground?
Pyttyjähän Savagessa ei yhtä enempää olekaan ja startti tuskin jaksaa kiertokankea vääntää mutkalle, mutta eipä se taida siitä parantuakaan. Toistaiseksi sekä hana että neulaventtiili kuitenkin pitävät.
Onko sama vaara jos kalvo on rikki ja hana jää auki? Niinkuin tuossa on tapahtunut muutamia kertoja aikaisemmin.
Sinänsä ihan jees että puutuit, mutta tuo tapa esittää on taattua org! laatua että vittuillaan ensin perustelematta vaikka tietoa olisi. Oppi ei ojaan kaada joten mielellään heti neuvoa...eikä toisin päin. Samaa motoristi perhettä tässä yritetään olla.
?
Sama vaara silloinkin.
ORGgi asennetta on vähän joka paikassa, tämä on vähän verrannollinen tuohon käytetyn kypärän käyttöön, kypärä kun vähän kolahtaa, niin vakuutuksen piikkiin uusi, hana kun särkyy, niin mahdollisimman halvalla purkkapaikalla ajokuntoon. Yhden hanan olen joutunut samasta syystä uusimaan, edellinen omistaja oli fiksusti purkanut ilmeisesti ulospäin vuotaneen mekanismin kokonaan pois, seurauksena, että hana oli koko ajan auki, ja tankin sisältö todella keväällä öljytilassa. Yhden uusinut aikoinaan, kun korjaussarjoja ei ollut (maksoi maahantuojalla maltaita), ja pariin uusinut tiivisteitä. Kertaakaan ole mieleen tullut Pingeli, taikka toinen hana siihen bensaletkuun, hanan ja kaasarien väliin (sellaisenkin olen nähnyt).
Oikeen köyhä kun on, niin varmaan tyhjentää tankin aina ajon jälkeen.![]()
GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750
How far can you travel when you're six feet underground?
Nonii, äkkiä kaljakaapille![]()
Vs1400 -95
Ex Z1000 -06
ex GPZ900R -84
Alkaa tuo Urkin NONIIII tarttuun tännekkin
Nonii ei muutakuin hyvää jussia itse kullekkin![]()
Vs1400 -95
Ex Z1000 -06
ex GPZ900R -84
Spede unohtanu niskan rasvata, mutta nenä kyllä niin kyllästetty, ettei palamaan pääse![]()
Helou. Piti tänne rekisteröityä ihan Urkin ja Speden takia
Aivan huippu sarja. Jossain puolivälin paikkeilla törmäsin tähän. Siinä pieni maratooni lähes kaikki jaksot katsoin silloin yhtä kyytiä. Ja sitten alkoivat pitkät viikot aina perjantaita odotellessa.
Milloin tää tulee Anttilaan DVD:lle?
Toivottavasti tulee myös 2. kausi. Rahaa ainakin taitaa riittää, nimittäin, Urkki on lanseerannut jo oman oluen. Pitää takoa silloin kun rauta on kuumaa.
image.jpg
Mitähän se Spede keksii. Varmaan oma TV-show. Kebab spelit?
Ja onnittelut pokaalista!
Hauskaa juhannusta!
Iso kiitos kaudesta. Mukavaa oli seurata pyörän rakentumista jo heti ensimmäisistä jaksoista. Toivottavasti nähdään vielä lisää projekteja. Näistä vaan tulee hyvä motivaatio omien pyörien rakentamisiin.![]()