RCV213 on tämän kauden tehdaspyörän tyyppimerkintä, ensikauden openluokan Hondan pitäisi Shuhei Nakamoton mukaan olla sama pyörä ilman seamless-vaihteistoa. Katuversiossa ei tule olemaan ulkonäön lisäksi juurikaan samaa,esim. Öhlinsin ns.typpikeulaa ei edes valmistaja,siis Öhlins,salli katukäyttöön.
Mustana aika härski: http://advrider.com/forums/showthread.php?t=1021412
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Näyttääkö se moto gp pyörä tuolta? Desmosedici on ulospäin just samanlainen kuin moto gp pyörä paitsi pakoputkisto. Kyllä Hondan pitäisi pystyä samaan, mikä siinä kestää?
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
^Valot rekkuloineen pois, ja jäljellä on oikein ja suunnitellulla tavalla toimiva ramair- kanavisto?
Tässä tuo V-4 moottori tulee varmaan kuulostaa hyvältä![]()
Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
Njoo, kyllähän tuon voisi Kemoran kakkoseen kaataa.![]()
Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
No huhu....Oman mekaanikon
Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
On se hieno! Erilaiset väritykset aiemmin sotki mun ajatukset miltä se moto-GP pyörä näyttää. Tämä on kyllä äärimmäinen peli kun on 3000 km välein mäntien vaihto. Kuka tuommoisella raaskii edes ajaa, mitä jos romuttaa?
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
^ Kyllä toi sun Desmo on vaan tuhat kertaa hienompi ja järkevämpi...
Helevetin hienoa omistaa yli 100 000 € näyttelypyörä, ihan sama ostaisiko sitten arvotaulun samalla rahalla. Kummallakin voi ajaa yhtä paljon. 3000 km välein mäntien vaihto... Kas kun ei 100 km välein...
Noh tompan kruiset ja Lenot näytä laittaa talliin, mut mitään tekemistä moottoripyöräilyllä tuolla ei ole.
Eikä tuo ole niinkään hieno edes näyttelypyöräksi. Valitan...![]()
No järki on näistä hommista kaukana. Pidin silloin Desmosediciä edullisena vaikka kallis olikin. Tämä Honda on vielä äärimmäisempi replica ja siis jo järjetön hintakin varmaan. Olen jäävi vertailemaan näitä, mutta Desmosedicissä viehättää sekin ettei siinä ole yhtään ylimääräistä elektroniikkaa kuten ABS tai luistonesto. Sillä on suorastaan vapauttavaa ajaa. Ja aina se tuntuu ainutlaatuiselta, vaikka nykyään harvoin raskin ajellakaan lähinnä vakuutusmaksujen takia.
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
Race-replica huippu on nyt saavutettu. Ei nillittäjille tai pers' aukisille.
Saapi nähdä tuleeko tuosta vielä ns. siviilimalli markkinoille.
200 k€ tosta? Lisäksi vielä näyttää 80-luvun tuotokselta niin ei voi oikein kauniiksikaan kehuaYammun uusi klassisesti muotoiltu R1 on kyllä paljon näyttävämpi (poislukien ne alien valot
) Tuskin suoritusarvoillakaan voi "perustella" tuommoista hintaa.
Onhan niitä 3000000€uron ferrareja, joita ei saa viedä edes kotiin ja kaikki on myyty...
Kun hinta laitetaan tarpeeksi härskiksi, niin se itsestään tekee laitteesta haluttavan ja arvostetun jossain piireissä...
Luulen, että kaikki mitä tehdas pukkaa myyntiin menee kaupaksi ja osa myydään "käytettynä" tehdashintaa kalliimmalla.
Juuri näin. Usein on haluttu ja netissä nillitetty kisapyörää tieliikennevarusteilla, tuossa se on ja eikun vaan jonoon shekkivihkosen kanssa.
Minusta Honda teki tämän projektin täysin oikein. Ehta peli minimivarusteilla, että saa kilpiin. Moottorikin on aika sama kestoltaan kuin kisapelissä (samaa konetta joudutaan käyttämään useana viikonloppuna). Mielenkiintoista olisi nyt tietää tarkemmin speksiä mm. elektroniikasta, ja miten se toimii, ts. onko todella paljon parempi ja sulavampi kuin katupyörissä. Toivottavasti tulee koeajoraportti johonkin mediaan esim. Alan Cathcartilta tai muulta journalistilta jolla on kokemusta myös oikeista MotoGP-pyöristä.
Tämähän nyt on lähes sama kuin ostais käytetyn WSBK pyörän. Ainoa että nyt saa uutena ja ilmeisesti vielä katulaillisena.
Jos haluaa oikeasti kilpurin tasoisen laitteen, niin saa myös kilpatason huolto-ohjelmanMuutamia vuosia sitten tälläkin foorumilla esillä olleen hondan WSBK huolto-ohjelma sisälsi mm. moottorin vaihdon noin 5tkm välein. Pari vuotta sitten taas moottorin vaihtoväli on kärkitiimeillä yksi kisalähtö. Nyt on onneksi säännöt vähän "halvempia". Ja vielä kun uudet säännöt tuovat markkinoille tämän kaltaisia pyöriä, niin mikäs sen hienompaa.
Road racing aiheinen blogi
Yamaha YZF-R1 -07 Kilpuri
ex Honda CB500 -01, Suzuki GSF 1200 S -06, Hond
Eikös ehta motoGP-pyörä maksa miljoonia tai jotain, ja silläkin saa vain vuokralle kaudeksi? Tämähän on siis halpa, kun samaan kauppaan saa jopa ledivilkut ja kilpitelineen.
Kuluneella kaudella oli käytössä sääntö jonka mukaan valmistajien piti tarjota tehdaspyörää open-luokkaan. Tuolle pyörälle oli asetettu hintakatto 1000000USD. Yamahan miltsin pakettiin kuului pyörä ja viisi moottoria sekä moottorin ohjaus ja noista moottorit ja moottorinohjaus piti palauttaa kauden päätteeksi Yamahalle. Hondan paketti oli kokonaisuudessaan vuokrapaketti mutta sisälsi sitten vastineeksi moottorien perushuollon.
Ja mitä tuohon RC213V:n "katuversioon" tulee niin Hondahan esitteli tuon vasta prototyyppinä, mistään et siis voi tuota pyörää ostaa tai edes varata. Niin ja Hondahan on esitellyt "katu-MotoGP-pyörää" messuilla jo vuodesta 2008 aina kun mitään oikeasti uutta ei ole ollut esitellä![]()
Honda CBR1000RR Fireblade
Yamaha YZF-R6R (ex)
Suzuki GSX650F (ex)
http://mopollasuohon.blogspot.com/
https://www.youtube.com/@Qassu78
^Jos lompakossa on painetta, huhtikuusta alkaen otetaan nettivarauksia vastaan. Vai etkö malta sinne saakka odottaa?
1:30- alkaen isopomo kertoilee hankinnan marssijärjestyksen tuossa 1000ps- videossa.
Honda CBR1000RR Fireblade
Yamaha YZF-R6R (ex)
Suzuki GSX650F (ex)
http://mopollasuohon.blogspot.com/
https://www.youtube.com/@Qassu78
Niin, Honda valitsee asiakkaat pyörälleen. Missään haastattelussa ei epäilty etteikö pyörää tuotettaisi ja markkinoilla myitäisi. Huhtikuussa tilaus vaan sisään, niin eiköhän se mopo sieltä portaille pötkähdä (kunhan sinut vain on asiakkaaksi kelpuutettu ja olet pyörän etukäteen maksanut). Tuotantovauhti 1-2pyörää/päivä. En tiedä kauanko ottaa ennenkun tilaja pelinsä alle saa, mutta ei ison pomon puheessa mikään viitannut etteikö noita ostettua saisi.
Ei kait mistään pyörästä kauppaa tehdä, ellei ostaja ole tosissaan.
Hinta olisi "vaan" 170 000 taalaa?
http://www.asphaltandrubber.com/bike...ion-yen-price/
Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
On tuo niin järjetön hinta ja vielä noin helvetin rumasta pyörästä.
Desmosta, Superleggera tai H2R näkee, että jostain on maksettu.
Tässä kyllä Honda ottaa Hondafanaatikoilta (ja rikkailta sellaisilta) rahat pois hymyssä suin.
Ei muuta kuin onnea voittajalle, kuka tuon ikinä hankkii...