18 € ei ole mitään niistä kahvoista! Hyvän näköiset. Pitää vissiin hommata Paypal jos aasian Ebaysta tilaa.
Englannista olen Visalla tilannut mm. Werx:in vaimennin.
Jotain pientä modia:
Muuttui Rexin äänet hieman
Vielä kun sais kuvat piennennetty
Hätäratkaisu kunnes saan undertrayn ostettu ja paikalle ensi talvena..ehkä
Kiitoksia.
Juu, nuo toimii oikein hyvin. Ihan pikkusta ylös/alas klappia, mutta ei häiritsevää/paljookaa enepää ku orkkiksissa.
Schabaalle:
Toi PayPal on tosiaan mainio, varsinkin e-bayn kanssa. Joskus jopa liian helppo.
Ja toi takaverikauhan poisto on mullakin lähinnä ollu mielessä, jos nyt jaksaa vielä modailla. Paremmat minivilkut eteen, ja myös taakse. Olisko tossa ens talve rojekti, ai niin ja sit se syylärin suojaritilä pitäis laittaa, ja ne sivupalat siitä syyläristä, ja se ohjausiskari ja.. no onhan noita.![]()
Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
Ite ajatteli puukottaa sitä vakiokauhaa siromaks pysyy heijastimet suun muut mitä vallesmanni vaatii paikallaan. Vilkkujen kohtaan jättää vaan pienet korvat
zzr1400
Tämä heijastin- asia on kanssa mystinen juttu, kun joillekin tinanapeille se on maailman tärkein olla siellä kilven alla ja taas joillekin virkavallan edustajille se on ihan tuntematon käsite se heijastin.
Joo,
Tuo Paypal on pitkään ollut minun paras työkalu, kun on palikoita ostanut mopoon ja projekti Capriini.
Olkaa vaan erityisen tarkkoja salasananne kanssa, että se on erittäin vahva ja vaikea edes yrittää päätellä.
Minulla ainakin tulee sähköpostin roskapostikansioon viikottain useita pfishing viestejä, jotka yritetty maskeerata Paypalin viesteiksi ja viesteissä yritetään huijata käyttäjää menemään linkistä päivittämään tietojaan tms.
Olen kaikki ne edelleenlähettänyt oikean Paypalin viestin mukaan spoof@paypal.com
Oikea Paypal aina lähettää sähköpostion teidän etu- ja sukunimellänne. Se on yksi tekijä.
Toinen taisi olla, että viestissä ei ole mitään linkkiä, vaan he pyytävät vain sanallisesti loggautumaan Paypaliin ja sieltä sitten tekemään tarvittavat toimenpiteet. Muistaakseni.
Tehkää tekin näille pfishing- viesteille samoin ja saadaan nämä swidun huijarimulkerot edes vähän ahtaammalle.
-Hessu-
Kawasaki ZX14 2008
Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
Werxin vaimentimia myös silmäillyt e-baysta olen. Schabaa oletko säädättänyt rexin vaimentimen vaihdon jälkeen? Onko werx vaimentimissa E-hyväksyntää entä millaista mökää ylipäätään pitää verrattuna vakiopömpeliin joka on äänetön. Ohitin tässä taannoin kaverini joka ajoi autolla edessä niin sanoi että ei kuulunut mitään ääntä. Ei ollut huomannut edes että ahaa se meni ohi paitsi sitten kun tuli takin selkä näkökenttään. Ihan turvallisuusriski tämä ompelukonemainen hyrinä![]()
Ei ole tarvinnut säätää. E-hyväkynnästä en tiedä mutta "road legal" se onja siitä löytyy yhdellä ruuvilla kiinni oleva db-killeri. Äänestä sanoisin että se on mahtava murina, kova mutta ei liian kova eli huomattava ero orkkispönttöön verrattuna.
Vähän (n 5 mm) joutui rälläkällä poistaa putkesta joka menee vaimentimen sisälle.
Vihreä 1200R parkissa vaasan rewell centerin mäessä tänään. Joku täältä?
Hienoa, tääl reissulla ajelemassa ympäri suomea ja tänään alkoi kauhea rouh rouh ääni kuulua jostain tuolta ilmeisesti rattaista tai voimansiirrosta. Ääni kuuluu voimakkaana ykkösellä liikkeellelähdössä ja kovemmassa vauhdissa tunnen sen jalkatappien kautta. Vapaalla kaikki on ok ja kone kiertää nätisti. Onko ideoita mikä vois olla?
ZZR1400
oisko eturats irti tai jotain kiviä päässy sinne koppaan sisään. toi ois helppo ainakin tarkistaa jos on 8mm hylsy käsillä
zzr1400
Ei ole sellaista mukana, harmi. No ajellaan vaan, ei voi muutakaan. Huomenna pääsen sivistyksen pariin niin ei niin väliks kunhan ei nyt leipois kiinni mikään. On sillä jo muutama sata km ajettu vaikka rouske kuuluu.
ZZR1400
onkos miitinki sillon 29 tai 30 päivä? vois yrittää lomareisulla sairastua johonkin aikileen kantapaan tautiin että pitää päästä kotiin nyt heti ja sitten ihme parantua ja lähteä suhailemaan kohti muroleen kanavaa
zzr1400
No näin minä olen antanut itseni ymmärtää että silloin kokoonnutaan sinne Muroleen.Minä ainakin olen tulossa jos ei mitään mo
nsuunisadetta/pakkasta tule.Viime lauantaina kävin siellä kääntymässä ja silloinkin siellä oli joku naku mallin zrx:llä.
Mutta nyt pitäisi päättää kumpi päivä 29 vai 30?Minä olen 29:n kannalla.
Viimeksi muokannut: tinippa; 15.06.2013 klo 10:10.
Outo rouh rouh ääni tuli sateen piiskaamista öljyttömistä löysistä ketjuista, mitään vikaa ei ollut. Empä olisi uskonut että tuollainen ääni lähtee tosiaan ketjuista. Pitänee laittaa lisätyökaluksi se 8mm hylsyavain. Onko muuten joitain muita työkaluja mitä kannattais olla mukana reissulla mopon omien työkalujen lisäksi, jos vaikka joskus sattuisi tarvitsemaan?
ZZR1400
siki vois kokeilla siipiään veturina jos tulee täältä pääkaupunki seudulta tulijat letkassa pelipaikoille
zzr1400
30 siis ois parempi päivä kaikille niin mennään sillon. suraavaks pitäis sitten kellon aika saada päätettyä
zzr1400
Paikka Muroleen kanava. Onko toi nyt Ruovettä sitten. Virroilta 66:sta pikkusen etelään, tai sit 65:sta etelään ja Kurun kohdalta suurinpiirtein itään. Paikanpäällä n. klo 14:00-14:30.
Pääkaupunkiseudulta tonne menee se 3½ tuntii. Riippuen mutkien määrästä, ja nopeudesta. Google mapsi antaa mulle kotoota nopeinta reittiä 223km ja 2t 26min, lyhintä 215km 2t 37min. Jos mä koitan kehittää jonkun mutkapätkäletkan Hesasta, niin kait ton 3½ vois siihen varata, eli lähtö Hesan seutulaisille, (miksei muillekkin) olis n. 10.30. Pitänee laittaa kalenteriin ilmoitus ja oma linkki tapahtumalle.
Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
Hienoa! Onko sinulla Tinippa joku hyvä paikka missä me voidaan tavata matkan varrella?
Miitingistä uusi kalenterimerkintä ja oma keskustelupalsta. Jatketaan siellä ton tapahtuman tiimoilta.
http://www.moottoripyora.org/keskust...28#post6191928
Viimeksi muokannut: siki; 18.06.2013 klo 02:35. Syy: Linkkilisäys
Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
Millasta ketjua ja rattaita ootte käyttänyt, vai vienkö vaan korjaamon sedälle ja sanon että laittaa uudet?
Itekkin tollaset vaihtelisin kyllä muttakun pitäis saada to mopo jotenkin pysymään pystyssä ilman pyörää tossa pihalla. 36 tuhatta on noilla nyt ajeltu ja alkaa olemaan ehtoo puolella noi rattahat ja kilkkeet. Onko noissa kauheasti eroa mitä ostaa?
ZZR1400
DID on hyvää perushuttua. Taitaa jopa Motonetista saada nykyään. Joku vannoo X-tiivisterinkuloiden nimeen ja toinen taas sen uudemman ööh olikohan se joku I-profiili. Emmää muistah!
Kaikki ne vähänkin paremmat valmistajat on käypäsiä, kunhan itse päätät budjetin kilkkeille. Saahan sitä työnnettyä vaikka kuinka monta sataa ketjuihin pelkästään.
On myös niitä hauskoja eloksoituja/ maalattuja ketjuja. Itse ostaisin semmoiasrt vihreät ketjut, jos olisi Kaalimato vielä tallissa.
-Hessu-
Kawasaki ZX14 2008
Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
Voit viedä korjaamolle, mutta älä Rikumotorille. Eivät osaa irroittaa kyseisestä Kawasta takarengasta.
Sedällä jäi ketjurataspaketti vaihtamatta ja olivat vetäneet sen akselinpään kuusiokolon pyöreäksi reijäksi.
Eivätkä edes kertoneet, että tämmöinen kävi. Vitutti ihan oikeasti setämiehen puolesta.
Motorrateile-Hamburg nettisivuilta kannattaa vilkaista. Aika sopuhintaisia paketteja. Did-ketjut ja Jt-rattaat.
Joo, joskus miettiny kun työpaikalla menee osia esim. kemialliseen nikkelöintiin tai mustaan eloksointiin niin heittäis jotain omia osia mukaan. Samalla hintaa kuitenkin menis jotku ketjut, rattaat tai mitkä vaan osat siinä samalla mut toisaalta ei oo niin väliä mulle minkä värisiä ne on.
ZZR1400
Ite ajoin orkkiksilla tommoset 45tkm, tilasin Briteistä jotkut halvat, koko paketti makso n. 120€ (rattaat ja ketjut). Rattaat tais olla jotain ns. merkkituotetta, ketjut jotkut Tsekkiläiset. Noi kesti n. 40tmk. Viimeks laitatin Motovillellä DID:n satsin (X tai O rengas, en oo varma) ja noilla nyt sitten se n. 25tmk takana, ja hyvin vielä toimii. Noissa ei originaaleissa oon käyttäny 17 pikkistä vakio eturatasta, mut takanen on ollu pikkusen isompi ku vakiossa 42 versus onks mul nyt 45 piikkinen. Tossa pitää sit huomioida ketjun jako, et osuu oikein, eli vakiopituinen ei välttämättä sovi.
Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04