Jep nyt on paketti pöydällä ja kait vois kurkata mitä se sisältää![]()
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Hah, niin olit tullut myös lappu himaan, nyt laturissa köllöttävät, huomenna ihmetellään![]()
Chief Dark Horse -22
Tracer GT -18
F 700 GS -13
GSR 600 -06
FZS-600 -00
Virago 535 -99
Pistä lataukseen vaan, sehän voi ottaa 3-6 tuntia, mitä sitä asennuksen jälkeen odottelemaan.
Ja jos vaikka on basana, ei tarvise purkaa systeemejä irti, vaan lähettää takas...
Ei näistä aina tiedä kuinka toimivia ovat suoraan paketista![]()
Chief Dark Horse -22
Tracer GT -18
F 700 GS -13
GSR 600 -06
FZS-600 -00
Virago 535 -99
Saattaapi takasin lähettäminen olla sen verran kallista että suosiolla roskikseen jos ei toimi.
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Mahtaiskohan minun paketti tulla vielä tällä viikolla, eivät ole näyttäneet tullia paljoa kiinnostava muiden paketit.
Minun arpatuurilla tulee tullilta ilmoitus![]()
ZX-9R -95
Ex YZF 750 R -95
Ex FZR 1000 -92
Ex FZS 600 -01
Ex XJ 900F -93
Ex XJ 600 S Diversion -96
Kukahan nää mutkat oikein määrää..
Pikaisesti testasin ja Putouksen toimittaja Jari Selänteen sanoi, Kuuluu kyllä...
Yö latauksessa ja huomenna asentelemaan jos jaksaa, tai sitten viikonloppuna.
Kylätason kurapyöräilijä.
Hiukka alkoi itseäkin kiinnostamaan kiinan versio. Jos se vaikka toimisikin hyvin. Kavereilla Senan laitteet ja niitä oon itsekkin ajatellut. Onnistuukohan Intercomi parittaa Senan kanssa? Hinta ero on ihan älytön yli 300e. Meille tulis se tietysti lähinnä emännän kanssa kaksin käyttöön. Eli voiko "kiinan" vehkeeseen parittaa puhelimen, mp3, sekä navin ja miten ne synkkaa keskenään? Vanhat laitteet meni mopon mukana (starcom digital) ne toimi kuin kuuluisa vanhan junan vessa. Tietysti ne olivat langalliset vauhti ei vaikuttanut mitään ja myös virtaa riitti aina. Nyt vaan tekis mieli hankkia "nykypäivän" härpäkkeet.![]()
rengas
Mulla alkaa nyt kolmas kausi kiinan ihmeen se pisaramallinen, on pelittänyt moitteetta päivän lenkille riittää akku kun on kuunnellut ratiota.
Puhelimessa olevan navigonin ääniopastus tulee moitteetta (kerran kokeillut) pieni alotus viive siinä kyllä oli mut ei häiritsevä.
Tosin olen kyllä ajatellut että jos vaikka kuulokkeet vaihtais vähän asiallisempiin, olen todennut että jos kyseinen härveli hajoaa niin tilataan vaikka dx.com ista sitten uus oiskos ollu jotain 35€ kun makso.
Yamaha fz1-s
ex Yamaha xt660x
ex Honda CB 600 hornet
ex Kawasaki er-6n
Ihmisillä, jotka väittävät, etteivät anna pikkuasioiden häiritä
itseään, ei ole koskaan ollut hyttysiä makuuhuoneessaan.
olipa savotta että sai mikrofonin sangan niin ettei paina poskea. Vielä pitäs toiseen pottaan suorittaa sama operaatio
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Tutkailin tuota antenninjuurta, josta täälläkin on varoiteltu ja tuntui kyllä siltä että saattaisi tuosta kosteutta ottaa. Eipä tuo kyllä syksyn keleilläkään vuotanut, mutta vetäsin tuohon saniteettisilkkarin ympärille ihan varmuuden vuoksi. Virta noissa tuntuu riittävän tosi hyvin. Työmatkakäytössä riitti kun kerran pariin viikkoon latasi.
Kawasaki Versys 650 2008
Yamaha xj 600 1999
Jingcheng 250-6 2007
Testailtu on, mikki pitää olla suussa kiinni, että vastapuoli kuulee jotain.
Tässä setissä kyllä tuo äänenlaatu muutaman biisin kuulemisella oli hintaan nähden ok.
Mutta mutta, kypäränä bemun system 6, jumaliste tarra pysy 15 min. ja luovutti. Sitä klipsiä tohon ei saa kirveelläkään, ellei ala kypärää rikkomaan. Eli pitäisi jatkopiuha keksiä ja sillä aparaatti taskuun.
Kypärän pinta on rosoinen matta, vaikka sen putsasin huolella, ei siinä mikään pysy.
Lisäksi tuo vanha sotaratsuni Galaxy S, on ihme temppuilija bluukkarin kanssa, sen kun sai futaa, niin melkein joka puhelun päätteeksi luurin puhelin puoli kuoli. Koittelin vanhojen Noksujen kanssa ja pelasi kuin enkeli.
Chief Dark Horse -22
Tracer GT -18
F 700 GS -13
GSR 600 -06
FZS-600 -00
Virago 535 -99
Kokeile 3M:n DualLockia; on parempi kuin kypäräsettien mukana tulevat tarrat. Minulla pysynyt hyvin pari kautta Suupertissa Scalan teline sillä kiinni.
R1200GSA '11
Täällä yksi joka liittyi joukkoon tilattu BT interphone bluetooth FM radiolla x2. Tilattu keskiviikkona, ilmoitus tuli et postitettu. Ei muuta ku odotetaan.
Nonniin, eukko on noita kypäräpuhelimia halunnu jo useamman vuoden, joten oli itekkin pakko laittaa tilaukseen![]()
Aikani tappelin ton kuvaliitoksen kanssa mutta ei onnistu niin ei.
Nautitaan sitten porukalla linkeistä.
https://www.dropbox.com/s/jr3rbkm550jvr3q/IMG_0977.JPG
https://www.dropbox.com/s/9o9mqe6obc0cs8l/IMG_0978.JPG
https://www.dropbox.com/s/7wyn82ejwfaeu3c/IMG_0979.JPG
https://www.dropbox.com/s/1so5d2iruwkmm68/IMG_0982.JPG
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Tattista kuvien laitosta ja niinku näkyy niin aivan hyvin tuon saa tuonne istumaan. Kypäränä HJC rpha max.
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Onko tätä settiä asennettu ns. urheilukypäröihin? Olisi tuommonen xr1100 shoei ja siinä ei hirveitä tiloja ole tuollaiselle rämemajavan kokoiselle mikrofonille.
Kertokaapa kokeneemmat että onnistuuko!
TRE 1130K
moi,
Yleensä laite on Master tai Slave. Masterit ei puhu keskenään eikä
Slavet osaa koemtaa toisiaan,...
Teen vertailua tonne http://boy007.dy.fi/ ja miellään jos
jollakin jonkun laitteen tiedot niin lisään.
Itse ostin kiinasta ja Master laite toimi ja slave ei.
Slaven vaihto uuteen ei onnistunut ja 6kk jankkauksen
jälkeen sain rahat takasi. Yleensä kiinlaisten kanssa
hommat toimii paremmin kuin Ducatin kanssa
näin tässäkin tapauksessa!!!
Itse asiassa mun vertailussa tää kinkki laite on ollut
parempi kuin 4 kertaa kalliimpi ammattilaite!
---
joni
http://boy007.dy.fi
No niin...
Kiinan intercomit istutettu AGV Stealth:n.
Tuskinpa ne paljon toisiaan hyljeksii kun on samassa maassa valmistettu.
Matka kesti kahdeksan päivää tilauksesta.
>Arde<
Tälläiset tuli Kiinan maalta 7 päivässä ja suoraan postiin.
Kunhan saisi vaan asennettua.
Kait se pitää itsekkin tuollaset sijoittaa niin voi takapenkille höpötellä.
Mihin hintaan porukka on noita löytäny?
---------------------------
Kawasaki ZX-6R -00
---------------------------
Joo, enpä tiedä mika on ammattilaite. Mutta todellakin ainakin tuo "pisaramalli" ei juurikaan häviä esim. Scalarider G4
tai uudemmalle G9:lle. (Molemmat on käytössä)
Kovaäänisten laatu on kiinalaisessa huonompi sekä kantomatka ruukusta toiseen. Radio on käytännössä sama, eli välttävä. Akun kesto ehkä jopa parempi kun scalassa.
Molempiin kannattaa vaihtaa kaiuttimet, ottaa vaikka koss porta prosta jotka on helppo sovittaa kypärään.
Tänään tuon kinkin saa kotiin 34 eurolla Ja Scalarider g9 +220 euroa.
Mun shoei + vanhoja kokemuksia..
http://www.matkaendurot.net/phpBB3/v...16469&start=15
Edit: Olen vilpiton tekniikkapornon ystävä.. Par kol sataa on menny hevon *erseeseen tässäkin kokeilussa. Mutta ainakin SEURAAVA scalariderin malli täyttää odotukset..Tai ainakin sitä seuraava..
![]()
Viimeksi muokannut: ktv; 16.03.2013 klo 21:48.
gs lc
BMW, askel kohti aikuisuutta..
Tuli itselle tilattuu kans toi 500m versio twininä 48€+postit
---------------------------
Kawasaki ZX-6R -00
---------------------------
Tuli tämmöset tilattua itsellekin. Tasan viikossa tuli. Vaikuttavat toimivilta. Asensin toisen niistä Shoei Neoteciin suuremmitta ongelmitta. Ear padit ei mahdu enää paikoilleen noiden kuulokkeiden asennuksen jälkeen eikä korvat ole enää niin tiiviisti kypärässä. Kuulokkeet mahtui niille tarkoitettuihin poteroihin juuri passelisti. Saa nähdä miten sitten käytännössä pelaa!
Kännykkä on Nokia E7 ja nettiradio sekä puhelut tuntuu toimivan. Kuulokkeet ei tosiaan ole hifiä. Bassoja ei ole oikeastaan lainkaan, mutta äänestä saa ihan hyvin selvää. Nokian navigaattorin äänet tulee vaan kännykästä, kuten autossakin. Onkohan tuohon joku säätö Nokialaisessa, että mitä kautta äänet tulee ulos? Autossa puhelut tulee bt-handsfreen kautta, mutta naviohjeet puhelimesta, joka onkin autokäytössä ihan hyvä, ettei radion kuuntelu häiriinny. Kiinanihmeestä sais äänet tulla kyllä kuulokkeista
Testasin myös Garmin nuvi 765T autonavigaattorin kanssa ja pariliitos syntyi, mutta ääntä ei kuulu. Ehkä pitäisi olla tiellä eikä olohuoneessa. Täytyy kokeilla joku päivä uudestaan, koska olisi aikomus käyttää tuota navia pyörässäkin sateenpitävässä kotelossa.
Suzuki DL1000 V-Strom 2015
ex. Suzuki GSF 1250A 2007
ex. Suzuki GSF 650SA 2007