Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 52:een 52:sta
    Olipas hauskaa taas! Ehtinyt viimeisen kuukauden aikana ajelemaan vaan muutaman kerran, niin oli mutkissa roikkuminen pikkuisen hakusessa alkumatkasta.... mut kyllä se viimeistään Ohensaarentiellä alkoi sujumaan

Kawa menee huomenna huilimaan, joten tähän on hyvä lopetella! Weturi kiittää ja kuittaa, kun lumet tulee niin pistetään baarimiittiä & keilasettiä pystyyn

Lainaa Seikkailu_R kirjoitti Katso viesti
    Vähänkö olisi tehnyt mieli lähteä päristelemään...
    Mutta kyllähän tuollaisen sutjakkaan 23v ranskattaren kanssa peuhaaminen...
    Mun talvipäivien riemuksi hankittu ranskatar on vasta 14v .... taitaa tulla
    MotoristinSuomijaEurooppa - Reittivinkkejä Nordkappin ja Malagan väliltä
    Lainaa Joke kirjoitti Katso viesti
    Hyihyi, noin nuorta...

Kaverilla olisi 625sxc jouten, talvi tuolla eikä tarvitse keväällä hapuilla ajamisen kanssa
    Lainaa JGo kirjoitti Katso viesti
    Taisinkohan mä vetää teidän letkaa ysitiellä noin 500 metrin matkan Smartillani ennen kuin käännyin Auran keskustaan
    Joku pieni kippo siinä tais pyöriä hetken jaloissa ... ei vaan mä oon aina tykännyt Smarteista

Lainaa tiinuski12 kirjoitti Katso viesti
    Olipa kiva ajella Michelin akkana Mynämäen-Vehmaan -Nousiaisten ja Maskun mutkia ... Mukavia syyskelejä ja ajeluita vielä tähän vuoteen
    Sä ajelit meidän kanssa ihan samoja reittejä!

Kiitos samoin, mukavat syksynjatkot sinnekin
    Lainaa fayout kirjoitti Katso viesti
    Kivaa oli jeejee!
    Nyt

Niin ja muuten siitä b-kingistä tippuu kohta se kilpi pois Ku ajelin sun peräs ohikulkutietä ni 100kmh vauhdis se kilpi oli ihan vaakatasossa
    No ilmankos se on melkein katkennu Ihmettelin sitä kilpiviritystä jo ku ostin ton, ehkä talven aikana uus teline. Nyt jatkuu oluen tiputtelu.
    Kaverilla olisi 625sxc jouten, talvi tuolla eikä tarvitse keväällä hapuilla ajamisen kanssa
    Mä luulen, et yleinen neuvottelutilanne ei suosi uusin hankintojen implementoimista tällä hallituskaudella, mut onneksi vaalit on tulossa ... eiku
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Vähänkö olisi tehnyt mieli lähteä päristelemään...

Mutta kyllähän tuollaisen sutjakkaan 23v ranskattaren kanssa peuhaaminen ajohommat voittaa, vuoroin alla ja vuoroin päällä, eestä ja takaa.
    Ja kauhea voihke ja valitus koko ajan.
    Hikikin tuli.
    Ja tupakkia paloi.
    Mulla ja Markolla oli aamulla ongelmia 9-vuotiaan italialaisen Taunon kanssa. Vasta kun kiinnitimme sähkökaapelit tyyliin Abu Ghraib alkoi leikki-innostus heräämään.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
    Vähän Taunon synnyinseutuja pohjoisempana vaikuttanut insinööri on ollut kaukaa viisas sähköhäröjen suhteen ja laittanut kotariin varastartin eli potkukäynnistimen...

Toisaalta voisi olla mielenkiintoista seurata tuollaisen isomman ja kireämman vekottimen käyntiin polkemista, ehkä kuitenkin pienen varoetäisyyden ja tukevan suojan takaa...
    Huonolla tuurilla vois käydä näin:
    vähän tohon tyyliin oon lähteny joskus 16v kun 600dr viallisella sytkällä päätti iskeä kipinöitä ihan milloin sattuu ja kampi alhaalla ,polvisuorana potkaisi takas oikein kunnolla ,niin siinä kloppi kävi kolmessa metrissä ja mopo ehti jo kaatuakin ennenkuin putosin sen päälle...

oli kuulemma hauskan näköistä mutta toista kertaa ei uskaltanu enää koittaa...

seikkailuR;n kiusaksi olin tänään husulla puskassa 41km liukastelemassa, kun on tuota tehoa(33hv) niin pirusti ettei meinaa alla pysyä...

pirun kivaa taas ajella pieniä teitä ja polkuja , mutta innolla odotan piikkikelejä että sais ees vähän pitoja, nappulakumit on ihan sairaan liukkaat--

suututin yhden ryhävalaankin , se naputti sormella päätään ,niin että multa nauru pääsi, kotona viel tarkistin että siinä kohtaa kun sen ohitin oli nopeutta peräti 35,6km/h, kun olin just ihmetelly yhen tutun uutta puimuria
    HRD vh125 silverhorse
    V-max 1700 "Tohatsu"
    CVO Breakout
    GSX-R 1100
    XJ650T
    Legend TT

S600c V12
    xj6
    Route66 -16 with H&D heritage softail
    eastcoast -19 with Indian chief vintage
    kantatie66 -20 with HD cvo breakout
    Kylähullu marko.fzs:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2010
    Paimio
    MotOrg ry jäsen
    Kiitos vaan matkaseuralle, kivan lenkin oli Joke kehittänyt ja oli se hyvä että jaksoin kuvata koko reissun vielä kun olisi muistanut tarkistaa että muistikortti on paikoillaan

Mun ajokausi jatkuu ainakin siihen asti että lumi jää maahan. Jos ensiviikonloppuna on kelejä niin pörstellään sitten lisää.
    Elämä on onneksi mutkikasta
    Huonolla tuurilla vois käydä näin:
    tää on aivan ihana- ihan kuin meidän Topi mistä löysit?

Kiitti Joke tästä vuodesta. Raivasin teille teitä eilen ettette kiihdyttele lantakasoihin
    Joku pieni kippo siinä tais pyöriä hetken jaloissa ... ei vaan mä oon aina tykännyt Smarteista

Sä ajelit meidän kanssa ihan samoja reittejä!

Kiitos samoin, mukavat syksynjatkot sinnekin
    mulla oli sit hyvä maku reitin suhteen
    Olipas hauskaa taas! Ehtinyt viimeisen kuukauden aikana ajelemaan vaan muutaman kerran, niin oli mutkissa roikkuminen pikkuisen hakusessa alkumatkasta.... mut kyllä se viimeistään Ohensaarentiellä alkoi sujumaan

Kawa menee huomenna huilimaan, joten tähän on hyvä lopetella! Weturi kiittää ja kuittaa, kun lumet tulee niin pistetään baarimiittiä & keilasettiä pystyyn

Kiitos Joke
    Heipsan pojat ja tyttelit

Koskas mentäis keilaan tai bilisteleen tai muuten vaan fiilisteleen

Ehtiskö menojalka vippasta viel marras-joulukuussa vai hellittääkö kiireet vasta tammikuunpuolella ?:

Ois mukava kexiä jotain jos porukalla vaan aikaa/tahtoa ja menohaluja ja pelimiehiä löytyy

Oikein ihanaa joulunaikaa lumikelejä ootellessa

T.Tiina
    Kyllähän tuo passaa kunhan en ole silloin hommissa, talvemmalla sitten virallisemmat kuvat ja videot
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
    Samma här. Jos keilahallit täynnä ni bilistä sitten. Itelle käy oikeestaan mikä viikonloppu vaan, mutta jos pitäis heittää joku ni oisko joulukuun eka viikonloppu huono?
    ZX-6R 2005 --> GSX-R 1000 K8
    Lainaa SQ89 kirjoitti Katso viesti
    Samma här. Jos keilahallit täynnä ni bilistä sitten. Itelle käy oikeestaan mikä viikonloppu vaan, mutta jos pitäis heittää joku ni oisko joulukuun eka viikonloppu huono?
    Näyttäis sopivan tuo joulukuun eka viikonloppu, lauantai paremmin kun perjantaina olen ehtoovuorossa.
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Mul on joulukuun ekana laatuaikaa muksun kanssa ja tällä kertaa ei kyl tulla kahdestaan

Mut mites porukalle kävis just ennen joulua, 14. tai 15.12?
    Mul on joulukuun ekana laatuaikaa muksun kanssa ja tällä kertaa ei kyl tulla kahdestaan

Mut mites porukalle kävis just ennen joulua, 14. tai 15.12?
    Näyttäis osuvan työviikonloppuun tuo aika.
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Jos miettii vuoden lopun hulinaa, niin joku tammi- helmikuu on yleisesti ottaen rauhallisempi.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
    Vähän näyttäis noi joulukuun viikonloput loppuvan kesken. Nyt on jo parit piparijuhlat tulossa joten mä siirtäisin tammikuulle.
    Yamaha FZ6-N -> Triumph Daytona 955i
  22.  
    Jatketaan juttua tuolla Turkumiitti-ketjussa, KLIKS
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12