Olipas hauskaa taas! Ehtinyt viimeisen kuukauden aikana ajelemaan vaan muutaman kerran, niin oli mutkissa roikkuminen pikkuisen hakusessa alkumatkasta.... mut kyllä se viimeistään Ohensaarentiellä alkoi sujumaan
Kawa menee huomenna huilimaan, joten tähän on hyvä lopetella! Weturi kiittää ja kuittaa, kun lumet tulee niin pistetään baarimiittiä & keilasettiä pystyyn
Mun talvipäivien riemuksi hankittu ranskatar on vasta 14v .... taitaa tulla![]()
![]()
MotoristinSuomijaEurooppa - Reittivinkkejä Nordkappin ja Malagan väliltä
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Vähän Taunon synnyinseutuja pohjoisempana vaikuttanut insinööri on ollut kaukaa viisas sähköhäröjen suhteen ja laittanut kotariin varastartin eli potkukäynnistimen...
Toisaalta voisi olla mielenkiintoista seurata tuollaisen isomman ja kireämman vekottimen käyntiin polkemista, ehkä kuitenkin pienen varoetäisyyden ja tukevan suojan takaa...
Huonolla tuurilla vois käydä näin:
![]()
vähän tohon tyyliin oon lähteny joskus 16v kun 600dr viallisella sytkällä päätti iskeä kipinöitä ihan milloin sattuu ja kampi alhaalla ,polvisuorana potkaisi takas oikein kunnolla ,niin siinä kloppi kävi kolmessa metrissä ja mopo ehti jo kaatuakin ennenkuin putosin sen päälle...
oli kuulemma hauskan näköistä mutta toista kertaa ei uskaltanu enää koittaa...
seikkailuR;n kiusaksi olin tänään husulla puskassa 41km liukastelemassa, kun on tuota tehoa(33hv) niin pirusti ettei meinaa alla pysyä...
pirun kivaa taas ajella pieniä teitä ja polkuja , mutta innolla odotan piikkikelejä että sais ees vähän pitoja, nappulakumit on ihan sairaan liukkaat--
suututin yhden ryhävalaankin , se naputti sormella päätään ,niin että multa nauru pääsi, kotona viel tarkistin että siinä kohtaa kun sen ohitin oli nopeutta peräti 35,6km/h, kun olin just ihmetelly yhen tutun uutta puimuria![]()
HRD vh125 silverhorse
V-max 1700 "Tohatsu"
CVO Breakout
GSX-R 1100
XJ650T
Legend TT
S600c V12
xj6
Route66 -16 with H&D heritage softail
eastcoast -19 with Indian chief vintage
kantatie66 -20 with HD cvo breakout
Kiitos vaan matkaseuralle, kivan lenkin oli Joke kehittänyt ja oli se hyvä että jaksoin kuvata koko reissun vielä kun olisi muistanut tarkistaa että muistikortti on paikoillaan
Mun ajokausi jatkuu ainakin siihen asti että lumi jää maahan. Jos ensiviikonloppuna on kelejä niin pörstellään sitten lisää.
Elämä on onneksi mutkikasta
Heipsan pojat ja tyttelit
Koskas mentäis keilaan tai bilisteleen tai muuten vaan fiilisteleen
Ehtiskö menojalka vippasta viel marras-joulukuussa vai hellittääkö kiireet vasta tammikuunpuolella ?:
Ois mukava kexiä jotain jos porukalla vaan aikaa/tahtoa ja menohaluja ja pelimiehiä löytyy
Oikein ihanaa joulunaikaa lumikelejä ootellessa
T.Tiina
Kyllähän tuo passaa kunhan en ole silloin hommissa, talvemmalla sitten virallisemmat kuvat ja videot![]()
ZX-9R -95
Ex YZF 750 R -95
Ex FZR 1000 -92
Ex FZS 600 -01
Ex XJ 900F -93
Ex XJ 600 S Diversion -96
Kukahan nää mutkat oikein määrää..
Samma här. Jos keilahallit täynnä ni bilistä sitten. Itelle käy oikeestaan mikä viikonloppu vaan, mutta jos pitäis heittää joku ni oisko joulukuun eka viikonloppu huono?
ZX-6R 2005 --> GSX-R 1000 K8
Mul on joulukuun ekana laatuaikaa muksun kanssa ja tällä kertaa ei kyl tulla kahdestaan
Mut mites porukalle kävis just ennen joulua, 14. tai 15.12?
Jos miettii vuoden lopun hulinaa, niin joku tammi- helmikuu on yleisesti ottaen rauhallisempi.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Vähän näyttäis noi joulukuun viikonloput loppuvan kesken. Nyt on jo parit piparijuhlat tulossa joten mä siirtäisin tammikuulle.
Yamaha FZ6-N -> Triumph Daytona 955i
Jatketaan juttua tuolla Turkumiitti-ketjussa, KLIKS