Sivu: 15 / 50:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5131415161725 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 421:stä 450:een 1492:sta
    Valkeakosken uimahalli

Viimeksi muokannut: wille; 27.05.2012 klo 19:25.
    wille
    Lainaa Darkkis kirjoitti Katso viesti
    Ja seuraavaa:
    Saaks tohon vinkkiä, ei aukene tämä, kun eniron kopterikaan ei lentänyt joka kolkkaan
    vtr -> pc-25 -> pegaso -> RD-04
    Lainaa kylaenmies kirjoitti Katso viesti
    Saaks tohon vinkkiä, ei aukene tämä, kun eniron kopterikaan ei lentänyt joka kolkkaan
    Mulle ainakin tuttu paikka, matkaakaan ei olis kuin pari kilsaa. Nyt täytyy tosin ehtiä töihin. Näkyy google mapsissakin kuin oikein zuumaa. (Ai niin, ja tämä ei ole mikään tarkoituksellinen harhautus, mulla lukee profiilissa Pirkkala kun en oo osannu sitä vaihtaa )
    Lainaa ktalo kirjoitti Katso viesti
    Mulle ainakin tuttu paikka, matkaakaan ei olis kuin pari kilsaa. Nyt täytyy tosin ehtiä töihin. Näkyy google mapsissakin kuin oikein zuumaa. (Ai niin, ja tämä ei ole mikään tarkoituksellinen harhautus, mulla lukee profiilissa Pirkkala kun en oo osannu sitä vaihtaa )
    Jep, vinkkinä vaikka ekaksi tämä:

wille
    Höh, eihän tää oiskaan ollu paha Eniron kopterikuvaaja olikin lentänyt yli, jäi vaan huomaamatta.

http://www.eniro.fi/kartta/ Vasemmasta yläkulmasta valinta Kopterikuvat->Tampere ni löytyy.
    Tossa Lempäälästä Valkeakosken suuntaan lähdettäessä tommonen joku satama.

gmaps

IMG_20120528_201133.jpg by antti.keskitalo, on Flickr
    Eihän toi vaikee voi olla, meillä ei vaan pidetä kiirettä? No, vikkinä silti, että tosta mennään moottoritien yli.
    Luulin tietäväni mistä kuva on, mutta kun kävin pyörähtämässä niin ei se ollutkaan sama paikka
    - Jännittää sanoi mummo kun kahvimerkkiä vaihtoi-
    - Honda CBR XX -99
    Lainaa Hapsu kirjoitti Katso viesti
    Luulin tietäväni mistä kuva on, mutta kun kävin pyörähtämässä niin ei se ollutkaan sama paikka
    Ei oo Kalkku, eikä oo Pirkkala.

Muoks: Eikä Ylöjärven tutkimusspedeilylaitos.
    Viimeksi muokannut: ktalo; 30.05.2012 klo 17:58.
    Voi jukra, tämähän on kivan näköistä puuhaa. Pitää lähtee messiin selvittelyissä.
    Määtiedänmäätiedänmäätiedän!!! Älkää ny vaan kukaan menkö hakeen tätä ennen kuin mä pääsen töistä
    <p>Mutkitteluille Honda CB 600 F Hornet -07 &#39;isoveikka&#39; ja kaupunkiajoon 50cc retro-skootteri &#39;pikkusikko&#39;</p><p>Tu(u)naaja: http://blogi.punaisenkatonalta.fi</p>
    Tadaa Tämähän oli siis armeijan varikon portilla Multisillassa Tampereella. Googlen Streetview

<p>Mutkitteluille Honda CB 600 F Hornet -07 &#39;isoveikka&#39; ja kaupunkiajoon 50cc retro-skootteri &#39;pikkusikko&#39;</p><p>Tu(u)naaja: http://blogi.punaisenkatonalta.fi</p>
    Ja uutta kehiin.

Pirkkahallin parkkiksella oli käynnissä ajo-opetus. Mopoilun opettaja ei ollut ennen kuullutkaan tällaisestakuvajahdista

rasti_halli by antti.keskitalo, on Flickr
    KTALO ollut näköjään porvariaterialla Finlaysonin palatsissa.

Tässä meikäläisen tarjoama jahtikuva teille. Good luck!

Horhan parkkipaikka

wille
    mutta missä on tämä erään metron itäinen sisäänkäynti?

wille
    Ja mä niin luulin, että toi Horha on liian vaikea. Pitää napata tuo "Metroluukku", jos kukaan muu ei sitä hoksaa.
    Nää on niiiiin jotain Ylöjärven juttuja.
    Nää on niiiiin jotain Ylöjärven juttuja.
    Time to go & explore. So sorry, kun siirsin tän homman tänne länteen päin.
    Lainaa Japituinen kirjoitti Katso viesti
    Time to go & explore. So sorry, kun siirsin tän homman tänne länteen päin.
    Mää oon googlemapsilla tuolla jo aika paljon ajellu.
    Lainaa Wolferin kirjoitti Katso viesti
    Ja uutta kehiin.

Sanokaa vaan jos menee viilaamiseksi tms, mutta tämä oli jo viime elokuussa kohteena.
    Terwon rasti jonka Flyer haki. Sivulla 10, mutta kuvat ei näköjään enää näy.
    Triumph T-bird 900 Sport -03
    Lainaa TTT kirjoitti Katso viesti
    Sanokaa vaan jos menee viilaamiseksi tms, mutta tämä oli jo viime elokuussa kohteena.
    Terwon rasti jonka Flyer haki. Sivulla 10, mutta kuvat ei näköjään enää näy.
    No sikäli nyt ei suurta vahinkoa käynyt, kun selailin noi sivut tossa päivänä eräänä läpi, eikä tuota kuvaa siellä näkynyt. Eli ei 'helpottanu' hommaa se, että oli wanha. Muutenhan se on tietty hieman tylsää, jos voi aikasemmasta kuvasta muistaa / bongata paikan.
    Mää oon googlemapsilla tuolla jo aika paljon ajellu.
    Hyvin löytyy googlella ainakin tuo metro, kunhan ajelee oikeaa tietä
    wille
    Kävin läpi koko ketjun ennen rastin valintaa, joten tässä en voinut tosiaan tietää, että se on jo ollut kerran, kun en nähnyt kuvaa. Tarkoituksellista tämän valinta ei siis ollut, mutta pahoitteluni silti siitä. Ensi kerralla jotain uutta
  30.  
    Löydetyn kohteen google-sijainti vastaukseen jos ei ilmeinen, eli missä toi Horhan parkkis on?
Sivu: 15 / 50:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5131415161725 ... ViimeinenViimeinen