Pitäshän sitä nahkaa keritä vähän hoitaa jollain vahalla ja imeyttää muutama päivä ennen hyttysten raapasuja, toivottavsti nyt tulisi päästäisen aikoihin
Hayabusa+2*xx1100
Matkalla jossain Alppien yllä.Ei taida tulla pääsiäiseksi.
![]()
"On tää hieno laji!"
Duc M696(myyty vakuutusyhtiölle)
---
Lainaa lelu: Contour GPS + 16gb Class 10 muistikortti. Maailman paras (HD)kypäräkamera!
Eipä o mullekaan kuulunu vaikka pitäis tulla erillisenä lähetyksenä. Mut samapa tuo kuhan sitten on mitat, värit ja malli oikein kun joskus tulee.
Pitää vaan toivoa että nahka venyis matkansa aikana, jotenkin sellanen tunne että mittaushetkestä vähän mitat muuttunut![]()
Hyödytön kun pyyhkijänsulka hanhen perseessä !
Jos venyy nahka ukossa nii eiköhän se veny puvussakin![]()
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Eilen tuli viesti, että puku on lähtenyt kohti Pohjolaa. Josko lähiviikkoina sitten sais tuonkin joululahjan, heh.
-vesku S.
vesa sokoff
Just mäkin laitoin viestiä, et missä mennään. Olen tän viikon paikalla, ja ens viikon ma-ke 16-18.4 Ylläksellä lopettelemassa laskettelukautta. Eli jos kimppakuljetuspuvut tulevat nyt ti-ke, niin ehdin ne jakaa to-pe. Muuten menee ens viikon loppuun eli 19.4 alkaen. Kuljetusmaksuista en sit tiedä vielä yhtikäs mitään, eli jos tuosta kimppakyydistä tulee erillinen lasku, niin se sit varmaan pitää jollain matematiikalla jakaa, mut jos tuo oli otettu puvun hinnassa huomioon, niin sit, no hätä.![]()
Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
Lisää valoa kevääseen, nahkapuku lyötiin juuri käteen UPS:n toimesta ja oli vaikea pidätellä hymyä kun kannoin lodjua toimistoon neljänteen kerrokseen. Päällisin puolin sellanen on ku piti, sopivuus on sitten erikseen, ku rupee ahtamaan itteensä sen sisään, heh.
Otin sillon tuohon priva-kuljetuksen (makso kyllä muutaman kympin).
vesku S.
vesa sokoff
Mun puku on kans matkalla, Saksan kohdilla tulossa, voi tätä onnea!!
Myös mulla oli privatoimitus. Muutama päivä sitten kyselin perään joten en tiedä olisiko tracking number tullut omatoimisesti.
Yamaha R1 '06
Edes rautalangasta väännetyt osoitetiedot eivät johtaneet tulokseen. Toivottavasti itse rätti on sentään osattu tehdä. Tänään? tuokin selvinnee.
Helsinki, Finland 13.04.2012 6:01 Tuontiskannaus
Helsinki, Finland 12.04.2012 16:46 Pakettia koskeva toimituksen muutospyyntö käsitellään. / Toimitus muuhun osoitteeseen.
12.04.2012 16:36 Oikea yrityksen tai vastaanottajan nimi tarvitaan toimitukseen. UPS yrittää hankkia näitä tietoja. / Toimitus siirretty.
12.04.2012 13:27 Oikea yrityksen tai vastaanottajan nimi tarvitaan toimitukseen. UPS yrittää hankkia tietoja.
12.04.2012 7:47 Toimitusvaiheessa
12.04.2012 7:47 Tuontiskannaus
Helsinki, Finland 11.04.2012 22:10 Saapumisskannaus
Glostrup, Denmark 10.04.2012 18:30 Lähtöskannaus
10.04.2012 16:00 Saapumisskannaus
Langenhagen, Germany 10.04.2012 7:29 Lähtöskannaus
10.04.2012 3:29 Saapumisskannaus
Herne-Boernig, Germany 10.04.2012 0:46 Lähtöskannaus
Herne-Boernig, Germany 05.04.2012 21:15 Saapumisskannaus
Milano, Italy 05.04.2012 3:30 Lähtöskannaus
Milano, Italy 04.04.2012 18:51 Lähtöskannaus
Italy 04.04.2012 11:27 Tilaus käsitelty: Valmis UPS:lle
Ne on tainnu lähettää yksittäiset puvut edeltä......perkele
Kertokaahan onko puvut odotusten mukaisia?
JULLE
Puku oli sinällään ihan ok. Teetettyihin logoihin taas en ole tyytyväinen lainkaan. Tosi halvan näköiset, kiiltävät ja muoviset. Vähän kuin olisi itse jostain paperille tulostanut, laminoinut ja sitten liimannut pukuun.
Itse rytkyn saaminen oli oma näytelmänsä. Eilen ei kuski löytänyt perille, tänään asiaa selvitti pari hoonosoomea ja lopulta jouduin etenemään aina esimiestasolle kuljetusyhtiön organisaatiossa jotta sain selville missä autossa se puku seilaa. Tavaran pakkaajaa ei ollut vielä kotoutettu sen verran hyvin, jotta olisi tiennyt sen, ettei Vantaa sijaitse Helsingissä. Lopulta auto ja paketti löytyi harhailemasta Vantaan ja Helsingin rajalta ja sain puvun itselleni. Kuljetusyhtiölle ei voi kyllä antaa suorituksesta puolikastakaan pistettä.
Ja lisäinfoa kaikille kimppakyytiläisille. Paketit kaiketi lähtee heti, kun tuo kujetusmaksu 580€ on maksettu ja näkyy Gimoton tililla. Kimppakivaan osallaistui 18kpl pukuja, eli tuon kuljetusmaksun osuus olisi sitten 32.23€ (ylöspäin pyöristettynä) Maksoin tuon laskun tänään, ja toki odotan, että saan kaimppakivalaisilta tuon summan tililleni pikapuoliin. Laitan kaikille privaa/mailia asiasta ja tilitiedot jos sauttuis oleen unholassa ennakkomaksun jälkeen, tai jollain sitä ei muuten vaan oo. Mailit/privat tulee tän viikon (vko16) torstaina/perjantaina. Oon nyt just nyt reissussa, ja en jaksa tän mokkulayhteyden kanssa tapella enempää.
Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
Kiitos että jaksat vääntää homman kanssa. Eipä tässä räntäsadetta katsellessa kiirutta oo.
Meitä on vielä kolme, ketkä tulimme "puskista" mukaan myöhemmin eli maksamme Sikivikille käteen saman summan kuin muutkin pukua noudettaessa-jos sopii!!!
Hayabusa+2*xx1100
Tulikin mieleeni, että en taida olla ilmottautunut tuohon kimppakuljetukseen, eikä ollut muistakseni puhetta mittaajankaan kanssa kuljetuksesta. Tulevako kaikki muut puvut joka tapuksessa tässä kimppakyydissä?
Mun puku kans tulossa kimpakivassa, Abdrealle silloin viestittelin tuosta. En ole varma onko Sikiviki tietoinen tuosta.
Hyödytön kun pyyhkijänsulka hanhen perseessä !
Aivan mielettömän hyvä, hienompi kuin uskalsin odottaa. Tämmöiselle vajaamittaiselle on oikeasti huikea kokemus kun saa päälleen asun joka on oikeasti sen kokoinen kun pitääkin, suojat on oikeilla paikoillaan jne. Suorastaan mukava päällä, ehdottomasti hintansa väärti setti
Ja UPS löysi perille ilman mutkia ihan juuri siinä aikataulussa mitä oli jo lähetystä rekisteröitäessä Italiassa merkitty, ja erittäin kohteliaalle lähettipoitsulle myös piste.
Yamaha R1 '06
Hieno on. Mitatkin kohdillaan tosin kassit on taas kovilla. Ja tarvii viä kattoo selkäsuojan kanssa.
Nimilappu sen sijaan on tehty leikkelemällä jostain teipinpalasista. Mistäs tosta nyt sitten näkee että se on kengua? Ei ainakaan tunnu kevyemmältä ku vanha lehmä a*.
---------------------------
Mattipoeka
KTM 690 Enduro R 2012
Husqvarna FE 350 2014
ex. KTM 990 SM-T 2010
ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
ex. Husaberg TE 250 2009
ex. KTM 690 Enduro 2009
ex. KTM 990 Super Duke 2008
www.mattipoeka.com
Mun paketti oli 4,6kg, mutta tuskin vertailukelpoinen![]()
Terveisin 162cm sulka päässä ja Lady GP-puku lehmulla
Yamaha R1 '06