Sivu: 2 / 9:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 261:sta
    Lainaa Makeka kirjoitti Katso viesti
    Saunamökki 5 kriisille....
    Muukka & Justiina löylyttelis täällä jos mahdollista.
    <p><strong>&nbsp; </strong></p>
    Lainaa lunastar kirjoitti Katso viesti
    Johanna500: Jos tuonne sun saunamökkiin pari mahtuu, niin me voitas tulla eli mä ja zpete.
    Teretulemasta
    Kymco Zing 125
    Suzuki G500
    Yamahafz1-S
    Kawasaki Z1000
    Ja toivottavaa olisi, ettei modet päivittelisi itse noita mökkipaikkoja aloitusviestiin... pysytään sitten täälläkin päässä kartalla...
    ***En tienny pienenä kuin hauskaa on isona***
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Muut muutokset olikin näköjään merkityt aloituviestiin, mut meil tosiaan varaus tohon mökki nro 2:een

puuwe
    Jassu
    Jammuu
    -Jenni-
    Pyörätön motoristi...

Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
    Vaihtoehto 1: jos tilaa ja Kriisi (ja etenkin Bren ) jaksaa vielä Palmasin jälkeen mun naamaa, niin voisinkin kinuta siihen mökkikuntaan ykkösvaihtoehtona!

Vaihtoehto 2: mulle passaa leirintämökkikin! (Voin olla vastaavakin tarvittaessa).
    Viimeksi muokannut: LaMasquerade; 22.03.2012 klo 16:20.
    Kawasaki ZZR1400SP 2016
    (Ex: Yamaha RD125 '75, Suzukit RG125 '86, GSX600F '95, RF900R '96, TL1000S K1, GSX-R1000 K5, R1 '05, Z900 '22)
    Minut saapi tyrkätä kanssa johonkin möksään,saunallinenkin käy, vaikkapa tuon LaMas:n kanssa
    Nyt - Yamaha Super Tenere xt1200z 2011
    Ex - Honda VFR 800 2009
    Ex - Bmw F650GS 2004
    EX - Kawasaki ZX-9R 2001
    EX - Suzuki Hayabusa 2004
    EX - Honda VFR 750 F 1992 x 2
    Never mind, homma hoitui.
    Viimeksi muokannut: Bren; 22.03.2012 klo 23:33.
    Pyydän vielä kerran; modet ÄLKÄÄ PÄIVITTÄKÖ ITSE MÖKKITIETOJA, kiitos.
    Kopataas nuo Bren ja LaMasqumikälie tuohon mun saunamökkiin niin olis sekin sitten täynnä.
    Ja Jaggelle anteeksipyyntö eillisestä omatoimisuudestani, ei tule toistumaan
    -nomen est omen-
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Tämä haluu yx kpl 2hlö mökki, eli mökki 18. Oon möksävastaava. Paa sinne asukeiks sikiviki ja "avec".
    Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
    Ihan vaan tyhmiä kyselemisen ilosta kysyn että mitkä on sitten ne mökkien normaalihinnat jos ei ehdi/pysty/viitsi/jaksa/kykene maksamaan ennen 31.3.?
    -nomen est omen-
    ^ 1.4. ja sen jälkeen maksaneiden osalta on majoitushinnat uusissa mökeissä 49 €/hlö (-5€ jäsenalennus) ja leirintämökeissä 39 €/hlö (-5€ jäsenalennus).

Kannattaa siis toimia nopeasti ja maksaa paikat pois ennen kuun vaihdetta.
    Ok, kiitos infosta.
    -nomen est omen-
    Tää kans tulis mukaan - varasin jo töistä viikonlopun vapaaksi

Voin ottaa yhden mökin taas vastuulleni - ja tällä kertaa myös saapua oikeasti paikalle. Eli mulle yksi leirintämökki mielellään mahdollisimman läheltä vessatiloja, kiitos
    <p>Mutkitteluille Honda CB 600 F Hornet -07 &#39;isoveikka&#39; ja kaupunkiajoon 50cc retro-skootteri &#39;pikkusikko&#39;</p><p>Tu(u)naaja: http://blogi.punaisenkatonalta.fi</p>
    Mahtuisko jonkun nurkkiin yksi nörtti?

Suzuki GSX-R1100 & Yamaha XS650
    (exät Honda VFR 800 V-Tec, Harley-Davidson FLSTF Fat Boy, KTM RC8, VTR SP-1, CBR 954 RR, CBR1000F, Kawasaki KX125)

R.I.P.
    Liittyi Aug 2005
    Vantaa
    Mökki 2 maksettu!
    Kawasaki ER-5 1998 aka Romulus 2010-2012
    Kawasaki ZX-6R 2003 (636 Ninja) aka Pimu 2012-2014
    Suzuki GSXR-600 2009 aka no name yet 2014-
    Mökki 5 maksettu
    -nomen est omen-
    Lainaa Wolferin kirjoitti Katso viesti
    Tää kans tulis mukaan - varasin jo töistä viikonlopun vapaaksi

Voin ottaa yhden mökin taas vastuulleni - ja tällä kertaa myös saapua oikeasti paikalle. Eli mulle yksi leirintämökki mielellään mahdollisimman läheltä vessatiloja, kiitos
    Katselin että mökki 14 taitaa olla lähinnä WC-rakennusta. Kelpaako? Voidaan vielä muuttaa, jos siltä tuntuu.

http://www.siikarantacamping.fi/kartta_iso.jpg
    Lainaa puuwe kirjoitti Katso viesti
    Mökki 2 maksettu!
    Hieno homma! Ketäs teistä laitetaan mökkivastaavaksi?
    14 sopii oikein hyvin mulle, kiitos

Lainaa Jagge kirjoitti Katso viesti
    Katselin että mökki 14 taitaa olla lähinnä WC-rakennusta. Kelpaako? Voidaan vielä muuttaa, jos siltä tuntuu.

http://www.siikarantacamping.fi/kartta_iso.jpg
    <p>Mutkitteluille Honda CB 600 F Hornet -07 &#39;isoveikka&#39; ja kaupunkiajoon 50cc retro-skootteri &#39;pikkusikko&#39;</p><p>Tu(u)naaja: http://blogi.punaisenkatonalta.fi</p>
    Jaahas, täällä on jo isjako alkanut. Täytyy varmaan pistää loma-anomus. Luulen ettei emäntä tänä vuonna tule mukaan vvaikka viime vuonna oli niiiiiiin mukavaa.. khömm
    Honda VTR 1000 f

All for one

Tom *& Jerry team
    Nostellaas ketjua jos vaikka löytyisi lisää osallistujia, ja mökkipaikkaa jo mielenkiintonsa ilmaiseille Absumille ja Webbikselle. Valitettavasti oma möksä on jo täynnä, muuten olisin pojat ottanut sinne.
    -nomen est omen-
    ^ Kiitos Kriisi! Tosiaan, paikkoja vielä riittää vaikka hur mycket. Katselen jossain vaiheessa nuo "nopean varaajan edulla maksetut" läpi ja päivitän sitä mukaa mökkilistaan maksetut mökit. Eli älkää huoliko, vaikkei maksamisista vielä mitään luekaan.

Neljännestä kuusta, eli ensi sunnuntaista eteenpäin paikkahinnat nousevat neljällä eurolla. Sittenkään ne eivät vielä päätä huimaa ja lisätietoakin Posarista putoaa aloitusviestiin sitä mukaa kun viikot etenevät. Kannattaa siis käydä hetkittäin vilaisemassa myös sitä viestiä, vaikka olisi jo aiemminkin ketjua läpi kahlannut.

Meidän tutkivat journalistimme Meri-Porista ovat käyneet Reposaaressa jo tekemässä pienen tunnustelun mm. ruoka/juomapaikoista ja niistäkin tulossa vielä lisätietoa. Flektejä eivät taitaneet vielä ampua seulaksi, mutta ehkäpä sekin vielä tapahtuu...
    Eläkeläinen pupu:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2005
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    onks paljut?
    "Puput on kyllä suloisia, muttei kovin älykkäitä"
    Lainaa pupu kirjoitti Katso viesti
    onks paljut?
    Ei, siellä on jacuzzi
    http://www.youtube.com/watch?v=Ip_mBkJ5vW8
    SDR1290
    --me mutkan jälkeen käymme mutkaan vain huomataksemme, että olipas ihan v***n kivaa!--
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Mökki 18 maksettu.
    Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
    Lainaa pupu kirjoitti Katso viesti
    onks paljut?

Ymmhh... Jos joku haluaa kärrätä paikalle paljuja, emme laita vastaan.
    Aina kartalla. Makeka:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Oct 2007
    Espoo - Esbo!
    Mökki 4 saunalla maksettu, rytmiryhmälle oma kolo turvattu
    Pieneen Kotkaan ei mahdu paljon vikoja.
    Se valkoinen kikseri.
    Lainaa Jagge kirjoitti Katso viesti
    Ymmhh... Jos joku haluaa kärrätä paikalle paljuja, emme laita vastaan.

Saako sieltä jotain muutakin vettä käyttöön paljua varten kun merivettä...

nimim. asuu 7 km päässä ;)

"Story tells 95% of all Harleys ever made are still on the road. Remaining 5% made it home."

Tallissa tällä hetkellä:
    zx 12 R
    zx 10 ?
    ktm 520 exc
  30.  
    Eikös sinne viime vuonna joku VPK käynyt tuomassa vettä?
Sivu: 2 / 9:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen