Ja toivottavaa olisi, ettei modet päivittelisi itse noita mökkipaikkoja aloitusviestiin... pysytään sitten täälläkin päässä kartalla...
***En tienny pienenä kuin hauskaa on isona***
Muut muutokset olikin näköjään merkityt aloituviestiin, mut meil tosiaan varaus tohon mökki nro 2:een
puuwe
Jassu
Jammuu
-Jenni-
Pyörätön motoristi...
Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
Vaihtoehto 1: jos tilaa ja Kriisi (ja etenkin Bren) jaksaa vielä Palmasin jälkeen mun naamaa, niin voisinkin kinuta siihen mökkikuntaan ykkösvaihtoehtona!
Vaihtoehto 2: mulle passaa leirintämökkikin! (Voin olla vastaavakin tarvittaessa).
Viimeksi muokannut: LaMasquerade; 22.03.2012 klo 16:20.
Kawasaki ZZR1400SP 2016
(Ex: Yamaha RD125 '75, Suzukit RG125 '86, GSX600F '95, RF900R '96, TL1000S K1, GSX-R1000 K5, R1 '05, Z900 '22)
Minut saapi tyrkätä kanssa johonkin möksään,saunallinenkin käy, vaikkapa tuon LaMas:n kanssa![]()
Nyt - Yamaha Super Tenere xt1200z 2011
Ex - Honda VFR 800 2009
Ex - Bmw F650GS 2004
EX - Kawasaki ZX-9R 2001
EX - Suzuki Hayabusa 2004
EX - Honda VFR 750 F 1992 x 2
Pyydän vielä kerran; modet ÄLKÄÄ PÄIVITTÄKÖ ITSE MÖKKITIETOJA, kiitos.
Kopataas nuo Bren ja LaMasqumikälie tuohon mun saunamökkiin niin olis sekin sitten täynnä.
Ja Jaggelle anteeksipyyntö eillisestä omatoimisuudestani, ei tule toistumaan![]()
-nomen est omen-
Tämä haluu yx kpl 2hlö mökki, eli mökki 18. Oon möksävastaava. Paa sinne asukeiks sikiviki ja "avec".
Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
Ihan vaan tyhmiä kyselemisen ilosta kysyn että mitkä on sitten ne mökkien normaalihinnat jos ei ehdi/pysty/viitsi/jaksa/kykene maksamaan ennen 31.3.?
-nomen est omen-
^ 1.4. ja sen jälkeen maksaneiden osalta on majoitushinnat uusissa mökeissä 49 €/hlö (-5€ jäsenalennus) ja leirintämökeissä 39 €/hlö (-5€ jäsenalennus).
Kannattaa siis toimia nopeasti ja maksaa paikat pois ennen kuun vaihdetta.![]()
Tää kans tulis mukaan - varasin jo töistä viikonlopun vapaaksi
Voin ottaa yhden mökin taas vastuulleni - ja tällä kertaa myös saapua oikeasti paikalle. Eli mulle yksi leirintämökki mielellään mahdollisimman läheltä vessatiloja, kiitos![]()
<p>Mutkitteluille Honda CB 600 F Hornet -07 'isoveikka' ja kaupunkiajoon 50cc retro-skootteri 'pikkusikko'</p><p>Tu(u)naaja: http://blogi.punaisenkatonalta.fi</p>
Mahtuisko jonkun nurkkiin yksi nörtti?
Suzuki GSX-R1100 & Yamaha XS650
(exät Honda VFR 800 V-Tec, Harley-Davidson FLSTF Fat Boy, KTM RC8, VTR SP-1, CBR 954 RR, CBR1000F, Kawasaki KX125)
Mökki 2 maksettu!
Kawasaki ER-5 1998 aka Romulus 2010-2012
Kawasaki ZX-6R 2003 (636 Ninja) aka Pimu 2012-2014
Suzuki GSXR-600 2009 aka no name yet 2014-
Katselin että mökki 14 taitaa olla lähinnä WC-rakennusta. Kelpaako? Voidaan vielä muuttaa, jos siltä tuntuu.
http://www.siikarantacamping.fi/kartta_iso.jpg
Jaahas, täällä on jo isjako alkanut. Täytyy varmaan pistää loma-anomus. Luulen ettei emäntä tänä vuonna tule mukaan vvaikka viime vuonna oli niiiiiiin mukavaa.. khömm
Honda VTR 1000 f
All for one
Tom *& Jerry team
Nostellaas ketjua jos vaikka löytyisi lisää osallistujia, ja mökkipaikkaa jo mielenkiintonsa ilmaiseille Absumille ja Webbikselle. Valitettavasti oma möksä on jo täynnä, muuten olisin pojat ottanut sinne.
-nomen est omen-
^ Kiitos Kriisi!Tosiaan, paikkoja vielä riittää vaikka hur mycket. Katselen jossain vaiheessa nuo "nopean varaajan edulla maksetut" läpi ja päivitän sitä mukaa mökkilistaan maksetut mökit. Eli älkää huoliko, vaikkei maksamisista vielä mitään luekaan.
Neljännestä kuusta, eli ensi sunnuntaista eteenpäin paikkahinnat nousevat neljällä eurolla. Sittenkään ne eivät vielä päätä huimaa ja lisätietoakin Posarista putoaa aloitusviestiin sitä mukaa kun viikot etenevät. Kannattaa siis käydä hetkittäin vilaisemassa myös sitä viestiä, vaikka olisi jo aiemminkin ketjua läpi kahlannut.
Meidän tutkivat journalistimme Meri-Porista ovat käyneet Reposaaressa jo tekemässä pienen tunnustelun mm. ruoka/juomapaikoista ja niistäkin tulossa vielä lisätietoa. Flektejä eivät taitaneet vielä ampua seulaksi, mutta ehkäpä sekin vielä tapahtuu...![]()
onks paljut?![]()
"Puput on kyllä suloisia, muttei kovin älykkäitä"
Ei, siellä on jacuzzi
http://www.youtube.com/watch?v=Ip_mBkJ5vW8
SDR1290
--me mutkan jälkeen käymme mutkaan vain huomataksemme, että olipas ihan v***n kivaa!--
Mökki 18 maksettu.![]()
Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
Mökki 4 saunalla maksettu, rytmiryhmälle oma kolo turvattu![]()
Pieneen Kotkaan ei mahdu paljon vikoja.
Se valkoinen kikseri.