EDELleen oletuksena profiilissa näkyy syntymäaika kun valitset miten muut näkevät sinut, eikä sitä pysty itse muokkaamaan pois? Ja kakkos huomio, muokkaa profiilia tilasta kun yrität siirtyä näytä täppään, näet kokonaisaikasi forumilla, et muuta. Ei ei proffan esikatselua tms..?
Edit, tarkennus..
Viimeksi muokannut: Makeka; 07.01.2012 klo 23:20.
Pieneen Kotkaan ei mahdu paljon vikoja.
Se valkoinen kikseri.
Suoraan sanottuna
1. Chatti ei toi, ei safarilla eikä ff:llä.
2. keskustelu-foorumin pääsivun asettelu on tehty suoraan sanottuna jollekin 90 luvun 3:4 putkimonitorille. Pääsivulla suorastaan tuhlataan sivuttaistilaa ja pystysuunnassa otsikot ovat niin harvassa, että läppärin näytölle mahtuu vain muutaman otsikko kerrallaan.
aihealueen pääsivu on siedettävä, mutta sitten kunt taas avaat jonkin keskustelun, niin tilan käyttö pystysuunnassa on sietämättömän tuhlaavaa. Joudut selaamaan ihan törkeästi, kun etsit niitä kommentteja jotka haluat lukea. Poistakaa ne kaikki turhat tyhjät rivit tms. Kiitos!
Vanha versio oli esim. tilankäytöltääne erittäin hyvä.
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)
Tuolta löytyisi jonkinlainen alustava säätö firefox + stylishille: stylish.txt
Värimaailmaan ei ole juuri puututtu, mutta tuosta on yritetty poistaa turhaa tilaa pystysuunnassa.
Pari kuvaruutukaappausta:
with-stylish.png
without-stylish.png
Katos vaan, olin juuri tulossa postaamaan samanmoisia ohjeita, millä tehdä uudesta foorumista mieleisen. Mutta täällähän on ollut jo nohevemmat asialla. Kiitosta vaan leiskoista, eipä tarvi itse säätää.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Minua ainakin häiritsee etusivun "uusien viestien" palkissa olevat yhden viestiketjun useat viestit, eli mielestäni olisi järkevämpää jos ko. palkissa näytettäisiin vain viimeisin viesti per thread, jolloin saataisiin useampi keskustelun alla oleva ketju näkyviin.
Hitaus on malttia!
ANY10.
Yritin ettiä että paljonkos on bensa maksanut kun olen tankkaillut vuosien varrella, en millän löytänyt vieläkään vanhoja tilastojani.
Pitääkö jäsenten aloittaa 200 uutta ketjua että paljonko mopo syö satasella? Vai onkos se vieläkin vaiheessa?
Muistaakseni sitä dataa oli oikeesti kerännyt foorumin porukka jo jonnin verran.
Purkaan sen joutuu kumminkin...
"uusimmat viestit" valikko.
Se on kiva olla olemassa, mutta miksi ihmeessä siinä näkyy 1,5vrk vanhat viestit ! ! !
Sitähän käytetään juuri sen takia, että näkee edellisen kirjautumisen jälkeen tulleet viestit.
Saa siinä muutama vanha viestikin näkyä, mutta se vuorokausi alkaa jo olla liikaa. Edellinen saitti oli paljon tarkempi.
Suzuki GSX-R1100 & Yamaha XS650
(exät Honda VFR 800 V-Tec, Harley-Davidson FLSTF Fat Boy, KTM RC8, VTR SP-1, CBR 954 RR, CBR1000F, Kawasaki KX125)
Nyt muutaman kerran sivuilla käyneenä huomasin, että kirjautuminen ei onnistu. Tulee herja 'unavailable...'. Sit kun surffaa vähän aikaa jossain muualla niin sit saattaa päästä tai sitten ei. Tällaista ei ole ennen ilmennyt.
PV50, KMX125, CB350, 2xGPZ500R, ZR1100 Zephyr, FZR1000, FZS1000, ZX-10R, 2x ZXR750, R1100S -> Fz1

Nytkin on pari aihetta etusivulla, joihin vaaditaan salasanaa? Esim Matkaseuraa 2012 ja Herätys. Jos ne ovat jonkun suljetun yhteisön sisäpiirijuttuja, niin mitä hemmettiä ne siellä etusivulla tekevät ? Muutenkin se viestiketjuluettelo on hanurista ja en ole huomannut yhteen aikaisempaan kysymykseeni vastausta: Missä Reliatec ?
MZ 125,Y RD125, Honda TA, C Elefant e750, Yamaha FZ6, D MS DS1000, BMW F800R, Ducati M696, Ducati GT1000, MG Griso 8 v, Honda XX, Suzuki DL650, Y XVS1300, H-D VRSCDX, Honda VFR800X, VN 1700,MG Vintage,MG Bellagio,MG Breva,BMW R1200R,VicV, Vic BW, F800GT
Mitäs noi ketjut "ajoseuraa 2012" ja "herätys" on kun vaatii syöttämään salasanan vai olenko tipahtanut jostain salaseurasta poijes?
Edit: no justihin samaan aikaan ehti kysyy toinenkin.
MP-Rata
www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
Jos fonttejakin saisi valita, niin olisi hyvä. Tämä nykyinen on ihan perseestä, kun kirjaimet muodostavat yhden hämärän pötkön ilman minkäänlaista erikseen erottuvaa merkkiä.
Dixi et animam levavi
MP-Rata
www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
tuo paskanjauhanta etusivulla on kyl sellainen joka kannattaa jotenki hoitaa vain kirjautuneille.
joku kun sattuu sinne kirjoittamaan vaikkapa sanan ne**k*ri niin sitten kohta luetaankin iltalehden sivuilta että kaikki motoristit ovat rassisteja..
ja muutenkin toki suojatut jutut edelleen suojaan.
valkea pohja sattuu hieman silmiin, mut täytynee totutella, ellei onnistu muokkamaan tuota noilla aiemmilla ohjeilla, yhdellä koneella on explorer ja toisella mozilla ja kännyssä opera jne....
'07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211
onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...
6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
No niin nyt on alkanut pysymään kirjautuminen päällä .....jos ei mene keskusteluun missä on kuvia..
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Ei ollut.No eikös "ajoseuraa 2012" ollut alunperin hakusessa otsikon alla
Bensalla pestään pensselit, dieselillä tehdään voimaa.
Pieni kauneusvirhe:
<< Tuo "Paikkakunta" oikeassa reunassa ei tulekaan omasta profiilista vaan jostain muualta.
Minä muutin äskettäin Mäntsälään ja korjasin osoitteeni oikeaksi omaan profiiliini, mutta edelleen tuo haukkuu minua nastolalaiseksi.
Mutta onhan tämä uusi sivusto paljon modernimman ja dynaamisemman oloinen. Kiitokset remonttireiskoille!
Edit: siis toisessa "oikeassa"...
T:Hessu
Ei liene ihan oikea viestiketju kommentilleni, mutta laitetaas silti... Koitin eilen ottaa yhteyttä yllapito (at) moottoripyora.org spostiin... Herjailee ettei pysty toimittamaan viestiä perille... Oletettavasti osoite kuitenkin tuli skriivattua kohdalleen, kun vihjailee Mr. Hannulan suuntaan... Mikä meininki
HD Electra Glide Ultra Limited
Tempore Nihil Sanat
Tämä tilan "tuhlaus" on aika hurjaa,
Esim. Mun Mac:ssä näkyy 1-3 postausta per sivu. :eek:
Noiden style juttujen kanssa ei jaksa alkaa leikkimään.
Mutta onneksi tapatalk toimii.
Niin kauan kun ihmiset ajavat autoilla puhelin korvalla,
minä ajan Termignonit kiinni pyörässä.
Selvästi on sivusto hidastunut. Tosin se saattaa myös johtua ruuhkasta, koska porukka joutuu viipymään sivustolla pidempään, koska tuo fontti on niin perseestä, että tekstin lukeminen kestää moninkertaisesti.
Dixi et animam levavi
MP-Rata
Käy silmiin
www.facebook.com/jukka.huolman
Exät BMW F800R -09, valkoinen, R.I.AVK. ja
Honda VFR800 VTEC -03, musta
Nyxä BMW F800R -09, hopea, silloin kun saan vaimolta sitä lainata.
Mulla on ikää 55, käytän kaksteho silmälaseja, luen foorumia Macilla Chrome-selaimella, iPhonella Safari-selaimella ja Tapatalkilla. Minulla ei ole mitään vaikeuksia värien eikä fontin luettavuuden suhteen. Useista kommenteista päätellen minun täytyy olla epänormaali ja se on tietenkin minulle pettymys.
Aikansa kutakin...