Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
  1. #1
    Pitääkö kone pudottaa pois rungosta että mahtuu vaihtamaan?
    ex:ät ZZR1100 1993x2
    ex Honda cbr1000f -94
    Triumpheja
    nykyiset
    Kawa zzr1100 -91
    Kawa GPz1100 -81
    vn1500SE 1992


  2. #2
    Lainaa jallu64 kirjoitti Katso viesti
    Pitääkö kone pudottaa pois rungosta että mahtuu vaihtamaan?
    Pitää pudottaa pois, keinuvipu kopat ei mahdu rungon välistä kone paikallaan pois. Vanha ketju katkaisemalla vetää uudet tilalle lie kustannustehokkain, jos muuta ei samalla avauksella tehdä.
    Nykyiset Kawat tallissa:
    KLX 250 B1 - 81
    Z 1000 ST E1 -79
    Z 1000 ST E2 -80
    Mean Streak 1600 -07
    Z 1000 Special Edition -14
    GTR 1400 -08
    Spectre 1100 D1 -82
    KX 250 XC KL Enduro -21
    KLE 500 -91
  3. #3
    Konettahan tästä ei tartte halkaista,jos oon oikeen ymmärtänyt.Eikö ketjun katkaisu alhaalta onnistu ja sillä vanhalla vetäisisi uuden ketjun paikoilleen?
    ex:ät ZZR1100 1993x2
    ex Honda cbr1000f -94
    Triumpheja
    nykyiset
    Kawa zzr1100 -91
    Kawa GPz1100 -81
    vn1500SE 1992


  4. #4
    Ei onnistu alakautta, joutuisi purkamaan molemmat posket ja roottorin ja balannissiakselin ja toiselta puolelta kaikki välirattaat. Lisäksi koneen pyörittäminen venttiilijousi kuormaa vastaan pelkällä roottorin pultilla jossa on vasemmankätiset kierteet pitäisi pyörittää konetta, vaikuttaa hankalalta. Koneen roottorin puoleisen alakopan irroitus vaatii koneen irroituksen rungosta, niin yläpäästä ketjujen vaihto keinuvipukannen irroittamalla pääsee helpommalla ja vähemmällä purkamisella.
    Nykyiset Kawat tallissa:
    KLX 250 B1 - 81
    Z 1000 ST E1 -79
    Z 1000 ST E2 -80
    Mean Streak 1600 -07
    Z 1000 Special Edition -14
    GTR 1400 -08
    Spectre 1100 D1 -82
    KX 250 XC KL Enduro -21
    KLE 500 -91
  5.  
  6. #5
    Pelkän ketjun vaihtaminen saattaa olla turhaa hommaa. Monesti ketjun laahurit on niin soirona ettei uusikaan ketju kiristy.