Tulokset 1:stä 3:een 3:sta
    Tämän kauden viimeinen kuvasetti on Circuit Racing SM2025 kisasta Kymiringiltä sunnuntailta 17.8.2025.
    Aamupäivän jolkottelin siellä täällä radan vasenta puolta aina takasuoran alulle saakka lämmittelyjä kuvaten. Itse kisaan asemoiduin hiukan intuitiolla kuvaamaan maalisuoralle radan sisäpuolelle, jossa oli leveä sektori kuvata itse kisaa ja valokin tuli sopivasti enimmäkseen sivulta tai takaa. Vaikka paikka oli suht staattinen, sai siinäkin jonkin verran rampata ees taas sen mukaan kuvasko mutkaan tulijoita vai maalisuoraa. Paikka valikoitui myös siksi, että siinä sai ottaa kuvia kuskeista lähdöstä ruutulippun. Maaliin pääsy on kuitenkin lähes yhtä tärkeä kokemus kuin sijoitus. Veikkaisin, että juuri ne on niitä kuvia, joista kuskien on mukavin muistella kisaan osallistumistaan vielä kiikkustuolissakin. Ja syy siihen, miksi julkaisen tämän täälläkin, on tietenkin se, että kisoihin osallistui useita Motorg.ry:n jäseniä hyvällä menestyksellä. Kiitokset kisaan osallistuineille kuskeille, ja Ring Race Clubille mielenkiintoisesta ja haastavasta kuvauspäivästä!

Ja kuvathan löytyy tietenkin täältä: https://www.flickr.com/photos/holtsu...77720328743793
    Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda CBR1100XX -00, Busa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda CBR1100XX -99, Busa -07, Busa -12, Busa -05.
    ”Hovikuvaaja”. Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä : https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Hyviä napsuja! Laitoin ihan Kymi muistelussa omaan Holtsu-kansioon.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  3.  
    Samoin, niin moneen napsuun olin päässyt että vaati oman kansionsa. Kiitos Holtsu!
    2008 Yamaha YFZ-R1 radalle
    2021 GASGAS EC 300 polulle