Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    On jo sentään CCS lataus.
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
    Lainaa Suzu-ukko kirjoitti Katso viesti
    On jo sentään CCS lataus.
    Vaan watit ei juuri päätä huimaa jos nuinkin nirkosen akun lataukseen menee se 1/2h. Tosin eipä tuosta moottoristakaan juuri watteja irtoa, joka herättääkin pienoisen kyssärin miksi tekivät A2 luokkaan menevän, kun ylitys A1:stä on kuitenkin melko nirkonen ja olisiko A1:nä saanut vieläkin enempi vääntöä.
    Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
    Tyypillinen Honda. Harmaa ja mitäänsanomaton. Lienee suunniteltu kaupunkipyöräksi. Tuolla rangella, moottoriteholla ja teholatauksenkin vaatimalla 30min latausajalla ei saa minua edes harkitsemaan ostohousujen pukemista.
    -- Brake later and open the gas earlier --
    Jos vähänkin prätkällä reissaa tai muuten pidempiä siivuja aikoo vedellä niin ei sähkövehje ole vaihtoehto pitkiin aikoihin. Tuskin mun elinaikana akkuteknologia niin paljon kehittyy että sen kapasiteetti suhteessa painoon olisi riittävä, paljonkohan painaisi akku jolla voisi vetää edes 350km/lataus?
  6.  
    Lainaa XJ 900 kirjoitti Katso viesti
    Jos vähänkin prätkällä reissaa tai muuten pidempiä siivuja aikoo vedellä niin ei sähkövehje ole vaihtoehto pitkiin aikoihin. Tuskin mun elinaikana akkuteknologia niin paljon kehittyy että sen kapasiteetti suhteessa painoon olisi riittävä, paljonkohan painaisi akku jolla voisi vetää edes 350km/lataus?
    Aivan. Laskeskelin taannoin että mun ajoilla tarvitaan vähintään 100kWh per ajopäivä. Energiaahan mopo tarvitsee liikkuakseen huonosta ilmanvastuskertoimesta johtuen suunnilleen saman verran kuin auto, etenkin kun ei tule ajettua aina (siis ei juuri koskaan) vain kuuttakymppiä, vaan joskus vähän ylikin. Sitä voi sitten miettiä että mikä on akkukapasiteettti ja kuinka kauan tuon 100kWh:n tankkaamiseen menee...
    SF 1098S
    MTS V4S Sport