Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 32:een 32:sta
    Mulla kiljui loppu oleva kytkin. Sieltä löytyi myös yksi kiero välilevy. En nyt sitten oo ihan varma, kumpi sen kiljumisen aiheutti, mutta vaihdoin sen vinon levyn suoraan ja uudet kytkinlevyt ja sen jälkeen on ollut hiljaista. Se ei vinkunut kylmänä, mut ruuhka-ajoa ei tarvinnut kauaa soutaa kytkimellä, niin johan se alkoi jurnuttaa ja kiljua. Missään kohtaa se ei kuitenkaan luistanut. Kai tommoseen kuivan kytkimen vois saada ajettua loppuun vajaassa kympissä ja toisaalta sopivalla ajolla voi mennä vaikka tuplat.
    Viimeksi muokannut: JM_78; 16.07.2025 klo 00:51.
  2.  
    Se kytkintanko ei saisi pyöriä koneen mukana. Jos pyörii, niin kytkimen puoleisessa päässä oleva laakeri lienee huonona. Kuten tuossa joku jo totesi aiemmin, niin tangon ei myöskään kuulu olla yhtä puuta sen kytkimen pään kanssa, vaan painelevyn - vai mikä nyt onkin nimeltään - ottaessa irti tangon kuuluisi jäädä paikalleen ja joku on antanut ymmärtää että sitä ei itse asiassa saisi kytkimen puolelta edes poistaa, vaikka se läpi tuleekin. Noh, minkäs teet, kun ne tuo jumiin niin helposti jää, mutta kun sen tangon sieltä kerran läpi vetää, niin kannattaa tässä kohtaa irrotella erikseen, että seuraavalla kerralla purkautuu oikein.

Tuosta kytkimen rääkymisestä: Itse tein kytkinrempan varmaan jossain 40 tkm kohdalla. Vanha kytkin rääkyi satunnaisen säännöllisesti ainakin edelliset 20 tkm. Uusi aloitti rääkymään samalla tavalla melkein heti. Vanhakaan kytkin ei luistanut - levyt olisi itseasiassa saanut laittaa sellaisenaan vaikka takaisin - mutta rempan tein siksi, että vapaalle vaihtaminen takkusi kuluneen kytkinkorin takia. Rempan tein OEM-osilla ja valmistajan korjaamo-ohjeen mukaisesti.
    Ducati Monster 1000 S.i.e
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12