https://www.iltapulu.fi/onnen-pyorat
On tätä uusintaa odotettukin...
Oikeastaan vasta autokeitailla ja kokoontumisajoissa tajuaa, miten ruma kansa olemme...
https://watch.plex.tv/movie/onnen-pyorat
Tuota voinee yrittää.
Oikeastaan vasta autokeitailla ja kokoontumisajoissa tajuaa, miten ruma kansa olemme...
Tämä tuli telkkarista myös joskus 2 kk sitten.
'pääasiassa ei huvita yhtään mikään, mutta v***ttaa kaikki'
'07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211
onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...
6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
Ei tarvi digiboksia, kun on Elisaviihde. Voi tehdä tallennukset etänä ja myös katsoa tallenteet missä vaan milloin vain, kunhan on netti/mobiiliverkko käytössä![]()
-- Brake later and open the gas earlier --
Eipä vaadi mutta alkuinvestointi on. Lisäksi dikipoksin käytettävyys on, noh... aika perinteinen vai miten sen nätisti sanoisiDigipoksi ei vaadi maksua joka kuukausi...![]()
Aika vähissä alkaa olla valikoima tallentavista HD-digiboxesita joissa voi tallentaa kanavaa ja samalla katsoa toista kanavaa.
FJR -17
https://www.compusat.fi/vu-uno-4k-se...14/p1500010028
Tuon sain maaliskuussa, vielä toiminut ok. Tallentaa neljää vaiko viittä samaan aikaan, mitä nyt olen testannu. Vielä ainakin ihan positiivinen kokemus, aikansa vei että sai säädettyä, kun hieman monipuolisempi kuin vanhat Topfieldit oli. Ne oli ihan kun vaan viritti ja käyttöön. Puolet kanavista ei ensin näkynyt, mutta piti etsiä sopiva kanavanippu, mitä ei löytänyt, niin sen jälkeen ollut ok.
Epäilytti kyllä ostaa, kun ovat vähän enemmän vissiin bittinikkareiden vehkeitä, mutta ihan käyttökelpoinen ohjelma tuossa on.
Ja jos oikein olen käsittänyt, niin olikos että, jos tuon yhdistää verkkoon, niin voisi sitten verkon välityksellä katsoa ohjelmia muualtakin.. Toki voin olla väärässä. Tai sitten oli joku toinen malli.
'07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211
Muistatko väärin, kun on se mielikuva, että näiden elisaviihteiden yms tallennukset katoavat pilvestä jonkin ajan kuluttua , 1-2 kk ? Digiboxin ssd-irtokovalevyistä vain itse poistamalla.
X-ADV 750 , CRF 300L
Elisaviihteessä säilyy tallenteet kaksi vuotta. Ja siinä sekin etu, että pystyy tallentamaan vaikka kaikki kanavat yhtä aikaa.Muistatko väärin, kun on se mielikuva, että näiden elisaviihteiden yms tallennukset katoavat pilvestä jonkin ajan kuluttua , 1-2 kk ? Digiboxin ssd-irtokovalevyistä vain itse poistamalla.
On minullakin vielä Sonyn dikipoksi mutta sen käyttö on jäänyt lähinnä harvakseltaan CD levyjen pyörittämiseen musikkia toistettaessa, siis musan jota ei suoratoistopalveluista löydy. Ja onhan vanhalla kunnon CD:llä dynamiikka ihan eri luokkaa mitä esim. Spotifyssa. Se on myös kiva ominaisuus dikipoksin tallenteissa, että niistä voi poistaa mainokset yms. tarpeettomat asiat. Mutta sekin vaatii sitten harrastamista.
Viimeksi muokannut: itl; 20.06.2025 klo 10:59.
Eikö nykytelkkareissa ole usb-liittimiä? Mulla on jokin 10 vuotta vanha telkkari ja siinä kaksi usba-liitintä ja molempiin saa liitettyä levyn. Nyt vain toisessa 4 teran levy kiinni ja kohta täynnä. Lähinnä jotain lastenohjelmia ja elokuvia. Tosin en itse niitä juurikaan katsele.
No niin, tulihan katsottua ja aika haikein mielin sillä vaikka en HD-mies olekaan, niin kokkareilla tuli luuhattua ja leikittyä tosimotoristia, kun oli sporttia ja tsemppistä.
Tietyllä tavalla symppaan näitä elämäntapa intiaaneja.