Löytyisikö täältä apuja?
Tuli hommattua tuommoinen tonninen k8 ja heti kättelyssä ihmettelyä lämpöjen noususta, eikä flekti pyöri.
Tuli sitten huomattua että flektiltä lähtevät johdot löytyivät irtonaisena akun luonta. Mihin kuuluisi mennä tai miten näissä flektin johdotus kulkee? Onko sitten joskus ollut kiinni suoraan akussa. Ei kyllä katkaisijaa välissä näkynyt.
http://factorypro.com/wire_diagrams/...000,,07-08.pdf
Tuon mukaan toinen releelle ja toinen vaihdesensorille. Relettä ohjaa ECU ja lämpötila (H2O) anturi. Rele antautunut, ja tehty pikakorjaus?
GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750
How far can you travel when you're six feet underground?
Vaikuttaa tosiaan jonkunnäköiseltä pikakorjaukselta. Flektiltä lähtee kaksi johtoa, toinen rungossa ja toinen tuotu akulle erillisen sulakkeen kanssa, mutta ei kuitenkaan kytketty. Ymmärtäisi patentin jos jossain vielä kytkin olisi välissä vaan ei ole löytynyt moista. Pitää alkaa perehtyä jos saisi toimimaan miten kuuluukin. Taitaa vaan alkuperäiset johdot olla karsittu pois.
Joo siellä on alunperin ollut sulake F6 15A joka varattu flektille. Eli puhaltimelle syöttö sulakkeelta releen koksettimen kautta ja toinen karva maahan. Releelle ohjaus virtalukon kautta.
Ohjaus on näköjään ollut ECM:lta G/R (onko sitten vihreä/punainen vai harmaa/punainen) johdolla maadoittamalla. Ehkä se ohjaus hajonnut.
FJR -17
Onko ponderin reiät lokarissa?![]()
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Katkaisija karsittu tietty ennen myyntiä, ettei tule turhia kyselyitä. Näistähän näkyi olevan juttua, että lämpeevät kaupunkiajossa "liikaa" niin rakenneltu flektille käsiohjausta.
GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750
How far can you travel when you're six feet underground?
Miten saisi nyt tässä tilanteessa flektin järkevimmin toimintaan? Kytkenkö plussan takaisin releelle kun toinen johto on jo maissa valmiiksi. Siinä tapauksessa taitaa tarvita sen katkaisijan väliin. Täytyy jotenkin saada flekti pelaamaan että kärsisi vähän ajaakkin ilman pelkoa liika lämpeämisestä.🙂
IMG_1747.jpg
Sitä vaan kun aikansa purki, etsi ja kävi jokaisen epämääräisen johdon läpi mitä oli jälkikäteen vedelty niin sieltä vain katkaisija löytyi Vaikkakin paikka on itselle hieman omituinen, tuota kautta ei ainakaan tietämättään flektiä päälle laittele. Eli irtonainen piuha akun luona oli tosiaan katkaisimen virta.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750
How far can you travel when you're six feet underground?
Ainakin ton kytkiksen mukaan on pelkästään flektille.
Nää saakelin tuunaukset on, ah niin mukavia, selvitellä jälkikäteen.
GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750
How far can you travel when you're six feet underground?
Näinpäs näyttää olevan.
Nyt on johdot yhdistelty ja flekti toimii kun toimiikin katkaisijan kautta. Vielä löytyi katkaisijastakin kosketushäiriö. Alkoi jo ihmetyttää, että eikö herää vieläkään😄
Nää on välillä mielenkiintoisia tälläset, mukavampihan näistä olisi kuulla jo hankkiessa😃