Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
    Kolmas FJR menossa ja ekan osalta ajattelin että takajarru nyt vaan on surkea. Toisessa aloin sitä sitten ilmaamaan eli etusatula oikea alailmaus ja takasatula ja sitten vähän jarruttelua niin että ABS toimii. Tulee ihan eri jarru. Tässä kolmannessa näkyy olevan sama. Onko muilla tuosta kokemuksia että horii ilmaa jostain itsekseen.
    FJR -17
    Minulla samahomma GEN2 ja GEN3. Itse kun en osaa jarruja ilmata, tai en ole ikinä ilmannut. Olen sitten aina käyttänyt Ammattilaisella ilmauttamassa takajarrun ja taas on toiminut hyvin. En tiedä mistä tämä ominaisuus johtuu. Jos vaihtaa jarrunesteen, niin ensin vaihdetaan nesteet, sitten koeajo ja ABS jarrutus ja tämän jälkeen pitääkö ne nesteen vielä kerran vaihtaa uudestaan. Netistä löysin videon jossa toimitaan näin, onko tämä oikea järjestys ?
    Mulla on -04 FJR, ei ole takajarrussa ollut mitään ongelmia, nesteet vaihdan joka ajokauden päätteeksi. Minkälainen tämä ongelma on?
    Lainaa XJ 900 kirjoitti Katso viesti
    Mulla on -04 FJR, ei ole takajarrussa ollut mitään ongelmia, nesteet vaihdan joka ajokauden päätteeksi. Minkälainen tämä ongelma on?
    Takajarru menee pehmeäksi / tehottomaksi
    Lainaa hantsei kirjoitti Katso viesti
    Takajarru menee pehmeäksi / tehottomaksi
    Eipä ole mulla mitään tuollaista esiintynyt.
    Ja tuossa yksilössä ei sitten ole yhtään etujarrun sylinteriä samassa piirissä takasen kanssa? Jos kerran vain takaa pitää ilmata?
    X-ADV 750 , CRF 300L
    Lainaa Urpox kirjoitti Katso viesti
    Ja tuossa yksilössä ei sitten ole yhtään etujarrun sylinteriä samassa piirissä takasen kanssa? Jos kerran vain takaa pitää ilmata?
    Eihän jarrunesteen vaihdossa sinne järjestelmään tarvitse ilmaa päästää, lisää säiliöön nestettä ennen kuin se tyhjenee.
    Lainaa XJ 900 kirjoitti Katso viesti
    Eihän jarrunesteen vaihdossa sinne järjestelmään tarvitse ilmaa päästää, lisää säiliöön nestettä ennen kuin se tyhjenee.
    Luin sitten aloituksen huolimattomasti, pahoittelen….
    X-ADV 750 , CRF 300L
  9.  
    Mä tilasin tämmösen kaapelinpätkän. Saa ABS:t hoidettua ilman jarruttelua ihan autotallin uumenissa.

Ohje löytyy täältä.
    Viimeksi muokannut: harald73; 14.07.2025 klo 13:56.
    Triumph Thunderbird 1700 -10
    Yamaha FJR 1300 -13
    Suzuki "SolluSuitsa" PV 50 -86