Järkyttäviä ihmiskohtaloita täällä
Itse toivoisin voivani välttää aivohomeen, mutta eipä se tietysti omasta tahdosta ole kiinni.
Mutta kropan fysiikan heikentymisen kiihtyminen on nähtävästi alkamassa.
Pohdituttaa että jos 10 v päästä jalka ei enää nouse kunnolla satulan yli, niin sivuvaunupeli voisi olla juuri sopivan pervo laite mutta trike sitten jo liian camppia. Mutta varmaan jäisi pariin vuoteen. Mutta vanhempi avoauto sitten se lopun aikojen peli. Oikeesti, mikä tässä suunnitelmassa vois mennä pieleenMukavuus kohdillaan, ei ajokamojen kaa pelaamista, hotellikamat sen kun heittää hudlariin (vaikka pieneenkin), kaunilla ilmalla katto alas, pahalla ylös. Satunainen ruuhkaan seisomaan jääminen ei haittaa, laittaa radiosta Elvistä.
Att tänka innan man talar är som att torka sej i röven innan man skiter... - Arne Anka
No tässä on parin viime kesän aikana opetettu parit A-kortit, eikä emännälläkään homma siitä fyysisestä kortista ole kiinni, onhan hällä se läpyskä yhä lompakossaan, mutta kun ei ole hermosairauden johdosta jalkoja ja sitä myöten enää halujakaan auton rattiin, niin minkäs teet. Kyllähän tuossa jokunen vuosi sitten yritin saada kammettua hänet takaisin autoiluun, onhan se iso osa omaa henkistä vapautta, hommattiin hälle sellainen näpsä aut.vaihteinen city-kirppu Peugeot 1007, jossa etuovetkin oli sähkötoimiset liukkarit ja näin hänelle mahd. helppo kulkuinen, selvittelin käsiohjainlaitteiden asennukset jne. mutta ei. Ei vaan tuosta siltikään innostunut, joten olkoon
![]()
Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
Ei kyllästytä! Siis prätkäily.
Tarkennus, ettei mua vaan sekoteta tohon karavaanari fiilistelyyn![]()
"Puput on kyllä suloisia, muttei kovin älykkäitä"
Mun isällä on vastaava sairaus ettei jalat toimi enää. Ymmärrän.
Oli se vaimon B-kortti aika kaukaa haettu projekti kun ei mitään kokemusta millään laitteella liikenteessä. Paras tapa oli tehdä se opetusluvalla pitkällä kaavalla että minimoi tulevat kantapään kautta oppimiset. Tänä kesänä päästään ekaa kertaa reissuun auto+prätkä yhdistelmällä, jos vaan kelit on suotuisat.
Suzuki Solifer R -88, Honda Monkey -96, Kawasaki KMX 125 -93, Honda VF 750C -96, Suzuki TL1000S -97, BMW K1200S -05
Ei kyllästytä yhtään. Harrastus on muutakin, kuin ajamista.
Pitää vain varoa, ettei tule hankkineeksi enempää motskareita.
Rakastan ulkoilua raikkaassa pakokaasun tuoksussa.
Kausi jatkuu koko vuoden ja parhaat ajokelit alkavat marraskuussa.
Yamaha FZR1000,Suzuki GT750,Kawasaki KMX200 telasarjalla, Honda Goldwing 1500, Skyteam 200, Mad Croc 80cc
Tää on hyvä aihe!
Itse sain hankittua ensimmäisen prätkän v. 2006.
Olikin sitä tullut haaveiltua helvetin pitkään.
Ensin tuli hommattua rivarin pätkä ja pari mukulaa.
Niitä ei kyllä tarvitse katua mutta lompsa ei antanut myötä prätkälle vaikka mieli teki.!
Sitten sen eka mopon sai sitten hommattua.
Tuosta kyllästymisestä voin sanoa että joskus tullut itsellekin ajatus että onko tässä mitään järkeä?
Mutta joka kerta kun vetää prätkä kamat päälle ja oli menossa töihin tai vapaalla kruisailemaan niin nautin joka hetkestä.
Onhan helppoa hypätä ilmastoituun autoon hellepäivänä mutta vielä ainakin nautin prätkällä tietystä vapauden tunteesta.
Sekin on itselleni semmoinen vapauden hetki kun ajan prätkällä niin ei puhelin soi.
Toisina päivinä kun olen puhelimen lokia katsonut illalla työ päivän jälkeen niin ollut pahimmillaan n. 70 puhelua päivän aikana ollut?
Joku on vielä ihmetellyt että miksi ei ole mulla kypärä puhelinta?
Ei oo eikä tuu, jossain saa olla rauhassa ja nauttia elämästä ja pyörän äänistä!
No jokainen nauttii tavallaan.
Jokaisen ei tarvi kiertää Euroopassa tai joka kesä olla Norjassa tms.
Pää asia että nauttii pyöräilystä vaikka ajaisi vain yhden päivän kesässä!
Tietysti voin sen verta paljastaa että itse kyllästyin pelkkään matkapyörään pari vuotta sitten niin ostin rinnalle tonnisen nakun hauskan pitoon8
Joksa
Oikeastaan vasta autokeitailla ja kokoontumisajoissa tajuaa, miten ruma kansa olemme...
Mulla on ihan sama. Matkapuhelimen yhdistettävyys on ihan vihoviimeinen homma. Ei kiinnosta pätkääkään puhelut, jos kypärä on päässä ja moottori käynnissä.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.
* Suzuki Katana * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
Minulla on ollut kypärpuhelin jo vuosia käytössä. Ei siksi, että olisin muiden tavoitettavissa ajon aikana vaan siksi, jotta voi kommunikoida ajokavereiden kanssa.
-- Brake later and open the gas earlier --
Voiko niilläkään olla mitään niin tärkeää ettei voi vaikka tankkaustaukoon odottaa?
Mun mielestä ainoa syy kypäräpuhelimen käyttöön on se, että kuulee esim Wazen poliisivaroitukset, mutten ole jaksanut tutkia, onko mahdollista estää puhelut, mutta pitää navisoftan piippaukset päällä.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.
* Suzuki Katana * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
'07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211
onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...
6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)