Porissa asun olis kiva saada ajoseuraa..
Tehdään joku päivälenkki, kunhan tässä kelit uudelleen lämpiää. Minun mopo on vielä talviteloilla.
BMW R 1100 RT
Tehdään vaan mä olen ajellut jo maaliskuusta saakka..kämpän kaffetupa hormisto ainaskin aukee vappuna,panelia taitaa olla jo auki,leineperistä en tiedä.
Taitaa olla asvalttiajelut mielessä?
Itse tulee koluttua adventurepyörällä kaikki pienet metsätiet. On kiva löytää lähinurkista aina uusia läpiajettavia reittejä. Pitempiäkin retkiä olis mukava ajella jonkun kanssa, yksinään tuppaa menemään suorittamiseksi.
-=Aprilia ETV1000 Caponord '04 || Dnepr K650 '68=-
Kyllä, lähinnä asfalttiajelua minun kohdalla. Joskaan en hyväkuntoista soratietäkään kaihda. Aikamoisella dyynihiekalla joskus Liettuassa tuli "taisteltua", kun oli hyäkuntoista soraa ajettu muutama10 km. Navin mukaan asfalttitie piti alkaa ihan niillä nurkilla, mutta ei sitten alkanutkaan.
Taidan aloittaa mopoilut vasta Vapun jälkeen, kun kylmää/viiletä keliä on luvassa vielä jonkin aikaa ja minulla on vielä joitakin muita "projekteja" meneillään.
BMW R 1100 RT
Tänään iltapäivällä vois käydä vaikka kämpän kaffetuvalla jos jotakuta kiinnostaa?
Tai luvian laitakari..
Vielä liian kylmä lähteä täältä asti![]()
Tänään ajelen kämpän kaffetuvalle viideksi huomenna leineperiin ja torstaina hormistoon,viileetä on mut kuivaa luvattu.
Mopo on vielä "talviteloilla". Mettähommia ja klapihommia vielä piisaa. Katellaan ensi viikon loppupuolella, josko ehtisi vihdoinkin baanalle.
BMW R 1100 RT