Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
    Moi,

Tankopeilit on varsiltaan liian lyhyet eikä niistä oikein kunnolla näe mitä takana tapahtuu. Pitäisi ostaa mieluiten Suomesta prätkään (Yamaha) sopivat peilinvarsiin ruuvattavat n. 4-5 cm pitkät, pyöreät jatkopalat. Tönärillä mitattuna varret on halkaisijaltaan 11 mm. Jatkopaloja ei nettiä selaamallakaan meinaa kotimaasta löytyä. Joten, olisiko foorumilaisilla parempaa tietoa?
    Kiinankaupoista on aikaisempina aikoina huonoja kokemuksia, joten ne eivät kiinnosta.
    Kelpaisiko siihen 6-kulmainen jatkomutteri, jonka toiseen päähän katkaistu pultti?
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
    Lainaa Tni kirjoitti Katso viesti
    Moi,

Tankopeilit on varsiltaan liian lyhyet eikä niistä oikein kunnolla näe mitä takana tapahtuu. Pitäisi ostaa mieluiten Suomesta prätkään (Yamaha) sopivat peilinvarsiin ruuvattavat n. 4-5 cm pitkät, pyöreät jatkopalat. Tönärillä mitattuna varret on halkaisijaltaan 11 mm. Jatkopaloja ei nettiä selaamallakaan meinaa kotimaasta löytyä. Joten, olisiko foorumilaisilla parempaa tietoa?
    Kiinankaupoista on aikaisempina aikoina huonoja kokemuksia, joten ne eivät kiinnosta.
    Mikä Yamaha on kyseessä? Itse ostin MT-10:n aikanaan Tracer 900:n peilit, jotka olivat ulkonäöltään identtiset mutta pidempivartiset. Nuo itse asiassa taitaisivat löytyä tallista joutilaina jos kiinnostaa.
    Lainaa sami1024 kirjoitti Katso viesti
    Mikä Yamaha on kyseessä? Itse ostin MT-10:n aikanaan Tracer 900:n peilit, jotka olivat ulkonäöltään identtiset mutta pidempivartiset. Nuo itse asiassa taitaisivat löytyä tallista joutilaina jos kiinnostaa.
    XSR 900. Kyllä kiinnostaa. Lähettäisitkö kuvia yv:nä?
    XSR 900. Kyllä kiinnostaa. Lähettäisitkö kuvia yv:nä?
    Palaan yv:llä asiaan mutta saattaa mennä huomiseen.
    Lainaa sami1024 kirjoitti Katso viesti
    Palaan yv:llä asiaan mutta saattaa mennä huomiseen.
    Luin lähettämäsi yv:n mutta vastaaminen siihen ei ainakaan kännykällä onnistunut.
  8.  
    Luin lähettämäsi yv:n mutta vastaaminen siihen ei ainakaan kännykällä onnistunut.
    Vastaus saatu ja vastattu, jatketaan yvnä pienestä takkuilusta huolimatta.