Tulokset 1:stä 3:een 3:sta
    No, nythän kävi niin että lähes 4 vuotta sitten luovuin adve gessusta ja nyt tuli hommattua vanhempaa korimallia olevan GT 1600!?
    Onne melko erilaiset pelit joo. Nyt kyselen valintani vahvistukseksi mielipiteitä laitteesta? Olen mm. miettinyt josko hommais siihen navigaattorin koloon, joko Chigeen tai Carpuriden, kumpi lienee parempi vaihtoehto? Vai onko kumpikaan?? Kuulisin mieluusti kaikenlaisia mielipiteitä pyörästä, kiitos.
    Lainaa aesko1 kirjoitti Katso viesti
    No, nythän kävi niin että lähes 4 vuotta sitten luovuin adve gessusta ja nyt tuli hommattua vanhempaa korimallia olevan GT 1600!?
    Onne melko erilaiset pelit joo. Nyt kyselen valintani vahvistukseksi mielipiteitä laitteesta? Olen mm. miettinyt josko hommais siihen navigaattorin koloon, joko Chigeen tai Carpuriden, kumpi lienee parempi vaihtoehto? Vai onko kumpikaan?? Kuulisin mieluusti kaikenlaisia mielipiteitä pyörästä, kiitos.
    chigee
    R1250RT -23
    R1250RT -20
    R1200RT -14
    r1200rt -12
    1200 bandit
    650 aprilia pegaso
    yamaha rd 350
    yamaha rd 125
  3.  
    Lainaa aesko1 kirjoitti Katso viesti
    Kaikennäköisiä jos haluat, niin... Aikaa kulunut jo >10 vuotta 1600 Gt:stä. Hieno pyörä, mutta ei ollut minun juttu. Liian painava järkäle vaihtui K 1300 ässään jo vuoden kuluttua. Vaan makuasioitahan nämä... Oli kyllä elämäni kallein "mp-harhaostos".
    S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
    Route 66 - 2006.