Onkos kellään ko ookemuksia ks. renkaasta kestääkö kilsoja miten ja minkälainen ajettavuudeltaan?
Kokemukset kuuden vuoden takaa:
Pitoa kuivalla ja märällä enemmän kuin pää antaa myöden ajaa.
~200 kiloisen kyykyn alla kesti muodossaan tosi hyvin.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Orkin sivuilta löytyy paljonkin käyttäjäkokemuksia, haulla Metzeler z8, toisin lähes kymmenen vuoden takaa, rengasmallihan on vanha.
Aikoinaan oli z6 ja oli ihan hyvä rengas sais vaan huomattavasti edullisemmin kuin pilot roadia mitä olen tottunut aikoinaan suosimaan.
Kompataan JMH:ta ja lisäksi sadepitokin riitti minulle oikein hyvin, olin tyytyväinen tuohon malliin.
Z6 takanen loppuu aika yllättäen,huomasin yhdellä kesäreissulla aikoinaan muuten olivat ihan kohtuulliset hintaisekseen.
Vanhoja malleja jo molemmat eli veikkaus on että parempiakin löytyy markkinoilta.
ZX-9R -95
Ex YZF 750 R -95
Ex FZR 1000 -92
Ex FZS 600 -01
Ex XJ 900F -93
Ex XJ 600 S Diversion -96
Kukahan nää mutkat oikein määrää..
Olen noita z8-settejä ostellut parina viime vuonna hyvän saatavuuden ja edullisen hinnan vuoksi, eikä pidossa ole jäänyt huonommaksi about saman hintaluokan Michelinin PilotRoad 2:seen tai Road 2:seen verrattuna. Kulutuskestävyys itsellä samaa luokkaa edellämainittujen kanssa, mutta huomiona Metzelerissä, että lopussa kuluu huomattavan nopeasti kankaille, jollei ole valppaana.
Edittiä: muistin väärin, olen käyttänyt z6:sia...
Viimeksi muokannut: SooSoo; 21.03.2025 klo 23:41.
Yamaha FZ8-N
Michelin pilot powerit sais suht samaan hintaan kuin Z8 mut taitaa metukka kestää paremmin kilsoja..