Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 35:een 35:sta
  1. #31
    Lainaa Suzuki1993 kirjoitti Katso viesti
    Kampuraa en ole katsonut mutta toinen mäntä ylhäällä ku toinen alhaalla. Mikä ihmetyttää... tahdit ei mene tasan silloin. Ymmärtäsin jos molemmat menis samaan aikaan alas tai ylös niin saataisiin tasainen käynti.
    Tasaista käyntiä haluavat ajavat 6-pyttyisillä
    X-ADV 750 , CRF 300L
  2. #32
    Tähänhän voisi veikata myös tuota vauhtipyörän kiilaa, onko paikallaan/ehjä? Vauhtipyörä "katsottu", mutta onko ollut irti, ja varmistettu kiilan paikallaanolo?
    GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750

    How far can you travel when you're six feet underground?
  3. #33
    Sen verran kommentia että eikö siellä varmasti kipinä tule, kun kerran paukahtelee? Sen oikea-aikaisuus onkin sitten toinen juttu, jopa todennäköinen vikamahdollisuus.
    Antti
    ex-BMW K100RS -85
    ex-BMW K1200S -05
  4. #34
    kevät on tulossa. Eka tää ei lähde käyntiin threadi.
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  5.  
  6. #35
    Tuossa männät on 180 asteen vaihesiirrossa niin on tasapainoitus on paremmin kohdillaan. Jos männät kulkee tasatahtia niin silloin työtahdit on tasaisemmin mutta muuten kone täristää enemmän ellei sitten lisätä tasapainoakseleita . Kipinän oikeaaikaisuus on tässä ihan varmasti se ongelma. Etsi youtube:sta "2vintage", hemmo korjailee pyöriä ja ihan äskettäin korjasi juuri tuollaisia vikoja, kipinä 180 astetta pielessä. En muista jaksojen tarkempia tunnisteita.
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12