Tulokset 1:stä 15:een 15:sta
    Ei vuori tule kostean käden mukana ulos, ja ovat sekä ohuet, että myös vedenpitävät. Hondan Afrika twinin vasemman puolen nappulaviidakko vaatii kirurgin sorminäppäryyttä, joten normitumput ovat armotta kömpelöitä. Ostolupa on omavalintaiselle syntymäpäivä lahjalle, joten ihan halvat niiden ei tarvitse olla.
    Oikeastaan vasta autokeitailla ja kokoontumisajoissa tajuaa, miten ruma kansa olemme...
    Itse tykkäsin paljon Rukka Apollosta. Pitkäkätiselle gorillalle varsi olisi saanut olla hieman pitempi.
    https://www.youtube.com/user/mtubeist
    Minun Rukka -hanskoista tulee vuori ulos kostean käden mukana. Ominaisuus, jota ei näin kalliissa hanskassa kaipaisi. Hanskojen malli taitaa olla Mars tjsp.
    -- Brake later and open the gas earlier --
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa itl kirjoitti Katso viesti
    Minun Rukka -hanskoista tulee vuori ulos kostean käden mukana. Ominaisuus, jota ei näin kalliissa hanskassa kaipaisi. Hanskojen malli taitaa olla Mars tjsp.
    Lähtis mulla heti roskiin. Äärimmäisen vittumaista
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Tämmöset mulla on, mutten muista mallia

WP_20150819_17_06_40_Pro.jpg
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Tämmöset mulla on, mutten muista mallia

WP_20150819_17_06_40_Pro.jpg
    Rukka Argosaurus.

Mulla oli samat aiemmin, noi oli todella hyvät. Meni lopulta suojan vierestä kämmenestä puhki.

Vaihdoin Argosaurus 2.0 -kintaisiin, ne tuntuu saman kokoisina 0,5-1 kokoa pienemmiltä, ja eihän siinä kauaa kestänyt, kun tuli vuori pihalle. Venymisen ja kastumisen yhdistelmä taitaa olla laminoiduille hanskoille aika paha rasti. Mutta revin vuorit vittuun ja kas, nyt on oikein hyvät kesähanskat, ja oikean kokoisetkin.

Ai nii ja ihan kyssäriinkin vastaus. Mulla on nyt Held Score 3:t, on oikein hyvät, ohuet, vuorit pysyy kiinni ja vesi ulkona. Uusin malli näyttää olevan 4.
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

* Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    ^
    Sultahan vinkin sain. Mulla ne on ihan ookoo kunnossa vielä, kun katurähjääminen jäänyt vähemmälle.

Tarpeeksi lämpimät ja ohkaiset olivat, että pystyi talvien polannehurjasteluilla operoimaan kytkimiä kahvapussien sisällä.

Eikä ihan järkyt olleet kyykyn ohjaimissa, kun sateella tai kylmällä vaihtoi ratarukkasista noihin.
    02 Mille R
    Valintaa haittaa se, että hanskoja pitäisi ehdottomasti päästä kokeilemaan, sillä mittaamalla ja netistä tilaamalla saa aina sopimattomat hanskat. Itsellä on 11 numeron räpylä, mutta töppösormet. Yhdet kengurunnahkaiset hanskat tuli ostettua jopa sovittaen, mutta kun se nahka ei veny yhtään alkoi käsi puutumaan, kun piti kahvasta kiinni pitempään.
    Oikeastaan vasta autokeitailla ja kokoontumisajoissa tajuaa, miten ruma kansa olemme...
    Rukka Imatra oli 3 kautta käytössä ja tykkäsin kovasti, lämpimällä kelillä ehkä vähän paksut joten kahden hanskan taktiikka on hyvä ratkaisu. Sitä en tiedä millainen on Rukka Virium 2.0 mutta eka versio oli hyvä kädessä mutta syystä tai toisesta kädet märkänä sateella, vaikka on kalvo. Tilalle tuli Imatrat ja ne toimi loistavasti myös sateella.
    Kylätason kurapyöräilijä.
    Lainaa Koheltaja kirjoitti Katso viesti
    Rukka Imatra oli 3 kautta käytössä ja tykkäsin kovasti, lämpimällä kelillä ehkä vähän paksut joten kahden hanskan taktiikka on hyvä ratkaisu. Sitä en tiedä millainen on Rukka Virium 2.0 mutta eka versio oli hyvä kädessä mutta syystä tai toisesta kädet märkänä sateella, vaikka on kalvo. Tilalle tuli Imatrat ja ne toimi loistavasti myös sateella.

Vanhat Viriumit on kaapissa ja ne ovat jokseenkin käyttökelvottomat hanskat, koska vuori on karhea ja tulee ulos kostean käden mukana. Joskus sitä miettii, että testataako noita mitenkään ennen myyntiin laittamista.
    Lainaa oili kirjoitti Katso viesti
    Vanhat Viriumit on kaapissa ja ne ovat jokseenkin käyttökelvottomat hanskat, koska vuori on karhea ja tulee ulos kostean käden mukana. Joskus sitä miettii, että testataako noita mitenkään ennen myyntiin laittamista.
    Itsellä oli Viriumit useamman kauden ja lopulta vuori kului puhki. Sittemmin ollut Virium 2, pari kautta. Kummassakin versiossa sisävuori on pysynyt siellä missä pitääkin (pois lukien sitten ekojen kulumisesta johtuva rikkoutuminen)

Lähetetty minun SM-S921B laitteesta Tapatalkilla
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa oili kirjoitti Katso viesti
    Valintaa haittaa se, että hanskoja pitäisi ehdottomasti päästä kokeilemaan, sillä mittaamalla ja netistä tilaamalla saa aina sopimattomat hanskat. Itsellä on 11 numeron räpylä, mutta töppösormet. Yhdet kengurunnahkaiset hanskat tuli ostettua jopa sovittaen, mutta kun se nahka ei veny yhtään alkoi käsi puutumaan, kun piti kahvasta kiinni pitempään.
    Tilaat FC-Motolta koon tai kaksi. Return label on 8,99 €, ja se tulee sovituksen hinnaksi. Ei mahoton, kun ei tartte liikkeisiin lähteä pyörimään.

Tällainen ajatus.
    02 Mille R
    Lainaa JLU kirjoitti Katso viesti
    Itsellä oli Viriumit useamman kauden ja lopulta vuori kului puhki. Sittemmin ollut Virium 2, pari kautta. Kummassakin versiossa sisävuori on pysynyt siellä missä pitääkin (pois lukien sitten ekojen kulumisesta johtuva rikkoutuminen)

Lähetetty minun SM-S921B laitteesta Tapatalkilla

Nyppäsin noista vuoret ulos kun ajattelin, että voisiko niistä poistaa vuoret ja käyttää sisähanskoja, mutta Gore-tex näyttääkin olevan vuoren ja pinnan välissä irtonaisena. Vuoret eivät tosiaan ole kiinni itse hanskassa.
    Kävi myös mielessä, että kun nuo uudet käsisuojat ovat aika isot, niin ehkä nuo Rukkan sisäkäsineet OffWind riittäisivät ohuiden nahkahanskojen parina, kun minulla on kuitenkin lämpimät gore-tex hanskatkin karuimmille keleille.
  15.  
    Sivuten otsikkoa..
    Minun murhe "standardi" hanskoista on lyhyt peukalo. Että ärsyttää kaasukäden puolella etenkin.
    EI OLE MAKSETTU MAINOS!!
    Itse löysin Hanx nimen alta sopivia ja ihan tiskiltä.

M.B