Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 43:sta
  1. #1
    Koska Cagiva osoittautui haasteelliseksi varaosien saannin takia, niin...
    http://www.moottoripyora.org/keskust...57#post6771357

    Sujuvasti nettimotoa katselin, että pyörä, jolla ajella ja mihin saa helposti varaosia.
    Pyörä ei saa olla myöskään kallis, koska juuri nyt ei huvita investoida laivueen viidenteen (tai neljänteen...) moottoripyörään.
    Miksi en aja muilla pyörillä.
    No, Guzzi ei ole vielä valmis.
    Ducatilla ajetaan, mutta sekin on kohta 30-vuotias ja alkuperäisessä kunnossa.
    Aprilia on mutterientisöity, eikä sitä raaski edes käynnistää.
    50-vuotias Vespa ei oikein täytä moottoripyörälle asetettuja vaatimuksia vaikka onkin 125 kuutioinen.
    Niin ja se viides on kovan onnen Cagiva River, johon ei saa varaosia.

    Nettimotossa on vaikka miten monta
    FZS
    GSF
    GSX
    ZR
    ZZR
    CB
    ER
    BT
    ZXR
    CBR
    Ja monenlaisia numeroita niiden perään.

    Mutta lyhyt yhteenveto pikasilmäilystä.

    Aina luotettava Guzzi, johon saa varaosia.
    Yksi samalla tekniikalla oleva Breva 750 on jo tallissa.
    https://www.nettimoto.com/moto-guzzi...lassic/3182457

    Siisti CBF laukuilla.
    https://www.nettimoto.com/honda/cbf/3189026

    Versys laukuilla. Ajelin tuommoisella Kreetalla pari päivää ja ei harmittanut yhtään.
    https://www.nettimoto.com/kawasaki/versys/3129456

    Vähän enemmän ajettu 700 Dullville
    https://www.nettimoto.com/honda/nt/3187122

    Yamaha XVS 650. Onhan siinä kaksi (2) hevosvoimaa enemmän kuin Cagivassa...
    https://www.nettimoto.com/yamaha/xvs/3143140

    Lopuksi oikeasti vehje mikä herätti kiinnostuksen, mutta kun ollut tuotannossa muutaman hassun vuoden, niin se varaosien saanti...
    https://www.nettimoto.com/yamaha/bt/3159916


    Nettimoto on moottoripyöriä pullollaan ja kuten näkyy niin tyyli on aika vapaa, kuten tehokin.
    Katumaastureita ei oikein tuohon minun hintaluokkaan mahdu, joten ne täytyy unohtaa.
    Muutama kauppias myy ilman käsirahaa ja 0-korolla. Ainoastaan 5€/kk jotain käsitelymaksua.
    Ei ole moottoripyörän osarirahoitus enää kallista.

    Huomenna mie kiikutan Cagivan moottorin ja muut irto-osat kylpylään pesulle ja sen jälkeen tutkitaan mitä kaikkea vielä tarvitaan.
  2. #2
    No nyt kannattaa miettiä, haluaako jotain samanlaista vai jotain erilaista.

    Italialaisten ja myös Kawasakin kokemusasiantuntijana, sanoisin että voisi olla kokeilemisen väärtti kerätä sen 5000 hynää ja hommata (tietenkin Nettimoton halvin) ZZR1400. Tietääpähän kokeilleensa, matka ja kilometrit taittuvat ja varaosia saa. Liikkeestäkin näyttää saavan alle 6000 pyyntirahan. Toisena vaihtoehtona kaivaa sen 3000 rahaa ja laittaa ZZR1200:n, joka on matkaisempi ja saa 75% suorituskyvystä 60% hinnalla. Kyllähän se katsos on japanian tehokas rivinelonen koettava myös, että osaa saapasmaan tuotetta arvostaa. Lisäksi voi yllättyä touringin helppoudesta.

    OBS: Nettimoto sotkee Zetorit kahden mallitarkenteen, ZZR ja ZZ-R alle ilman hyvää syytä, muista katsoa molemmat.

    Jos on aikaa kyttäillä, niin jokin Nettimoton halvin (alle 100k ajettu) Honda CBR600F4i (pitäisi olla alle 2500€ jahka sopiva tulee kohdlle) siihen jännitteensäädin ja polttoainepaineen säädin varuilta hyllyyn ja ajaisi maailmanloppuun. Osia on joka kylällä, jos se nyt on tärkeää.

    Koska "älä tee kuten itse teen", varmaan samassa tilanteessa hommaiain Nettimoton halvimman (täyshuolletun 2500€!) Aprilia Falcon, siihen kun saa kulutusosia ja perusvarma Rotax on myös hauska ajaa kunhan tekee ne muutamat perusjipot jotka foorumeilta löytyvät. Jos nyt sattuu vaikka huono onni käymään ja mittaristo tms kosahtamaan, niin näitäkin vielä Euroopasta löytyy, ainakin tähän saakka löytynyt.

    Deauvillen osalta täytyisi itse miettiä, ottaisiko ennemmin kuulan kalloon vai Hondan kesäksi alle. Satuin kerran vahingossa ZZR1400:lla Humppilaan huoltoasemalle Deauville-ratsastajien kokoontumisajoon. Mukavia tyyppejä kyllä, mutta huvitti yhden läsnäolijan tokaisu "tuossa on varmaan enemmän tehoa kuin näissä yhteensä". Heidän sanansa, eivät minun. Jokainen toki tyylillään ja kun tässä ajatuksia pyydettiin, tässä vain joitakin ajatuksia siitä miten homman voisi hoitaa jos osuisi omalle kohdalle. Omalla kohdalla 22v Tuono hoitaa ajopyörän virkaa kun muut kärsivät erilaisista vanhuuden vaivoista...
    Kawasaki Gpz900R '86, ZL1000 Eliminator '87, ZZR1100C '90, Ltd454 '88, KZ440D '75
    H#nda CR 250R '96 (viimein valmis)
    Aprilia RSV Tuono '03, RS250 '97
    ex: Kawasaki Z750 LTD Twin '83, ZZR1400 '09, Aprilia RSV Mille '03, Tuareg 125 '88
  3. #3
    Moottoripyörien Toyota Corolla - GSF 1250

    Aidosti kestävä tekniikka, hyvä varaosatarjonta, puoli-ilmaiset vakuutukset... Ja onhan tuossa sitä pippeliäkin pikkasen enempi kuin dullvillessä, mutta ei se nyt mikään ducati sentään ole
    Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
  4. #4
    heittelen jotain
    omaa kokemusta ei useimmista ole, mutta kaikki nämä joskus herättäneet jonkinlaisen mielenkiinnon, syystä tai toisesta
    kannattaa toki tsekata se varaosien saatavuus, nämä jo kohtuu iäkkäitä tapauksia

    BMW F-sarjan 650 yksipyttyiset; Scarver, Funduro ja myös GS
    Aprilia Pegaso
    Buell XB12X Ulysses
    Kawasaki KLE 500
    KTM 640 Duke

    jos vain haluaa perushyvän mopon jolla hoitaa ajotarpeet ilman dramaa sillä aikaa kun projektit valmistuu niin lieneekö Suzukin voittanutta.
    Att tänka innan man talar är som att torka sej i röven innan man skiter... - Arne Anka
  5. #5
    Ostat ihan jotain muuta kuten tämä https://www.nettimoto.com/bmw/rt/3184630
    Samalla avarrat maailman katsomusta. Näihin löytyy tietoa ja osia ihan täältä härmästäkin.

    Toi jammun BT on kyllä mielenkiintoinen, mutta ei siinä paljon enempää ole tehoja kuin sun Vespassa ;)
    Hondan "villessä" sama vika, ei tehoa ja jos Yamahan 900 Diversionista sanotaan että ei ole munaa niin tässä ei ole hajuakaan siitä

    Toi ehdotettu ZZR1400 on kyllä hyvä pyörä, mutta sen ajoasento ainakin mulla vähän liian avara, pitäis olla pituutta enempi kuin 183cm.
  6. #6
    Tuohon Eroz:in vastaukseen viitaten jos tarvitsee kulkineen vain väliajalle niin itse ehkä voisin harkita 600 CBR:ää.
    Varmaan aivan tarpeeksi voimaa, osia saa ja myydessäkin ehkä vielä jotain. Deauvilleä en ottaisi ihan ulkonäönkään vuoksi, sorry
    Moto Guzzi Mandello V100 S -23
    Moto Guzzi V85TT -21
    Victory Hammer S -10
    Moto Morini Corsaro Veloce -07
    Honda NX 650 Dominator -93
    Honda VFR 750 f -95
    Kawasaki GPX 600 R -96
    Honda CB 450 twin, -74 ?
    Solifer SM -77
    Solifer Export -73
  7. #7
    Osta suiza .. eipä o tarvinnu tälläkään sivustolla selitellä thumbup:
    .. ja toimii.. säällä kuin säällä
    GSR750
    ex.Z800
    ex.ER6n
  8. #8
    Vaikka Guzzi on paras ja 750 Nevada joskus lisätään laivueeseen, niin silti tuo hånda herkisti.
    https://www.nettimoto.com/honda/cbf/3189026

    Ei oo ikinä ollut håndaa, paitsi manki junnuna.
    Ei oo ikinä ollut 4-sylinteristä.
    Ei oo ikinä ollut noin tehokasta.

    *kele, siinähän oli paljon uusia asioita Ja nettitietojen mukaan siinä ei ole kaasuttimia
    Tuohan on tylsä, harmaa, hajuton ja täysin mauton.
    Mutta oisko niin, että yksi laivueesta olisi sellainen... Jolla ajetaan reissut ja kokoontumiset.
    Fiilistellään sitten muilla merkkikokoontumisissa ja museohommissa.

    Oishan se hienoo ostaa kolmen tonnin hånda osarilla, vain 54,83€/kk 60 kuukauden ajan. Siitä saisi paljon parranpärinää...
    Tuon verran tippuu taksi takapenkille kolikoina ja ravintolan pokelle / tarjoilijoille tippinä
  9. #9
    Kun joku kehuu erityisesti että on rehellinen, minulla herää aina hälytyskellot ja olen tuplasti tarkempi kaiken suhteen mitä kerrotaan tai jätetään kertomatta.

    Eräs rehellinen liike kauppasi joku vuosi sitten moniongelmaista, toisesta liikkeestä tullutta pyörää netissä melkoisilla kehuilla, mutta varmaankin kertoivat tarkemmin pyörästä kiinnostuneelle mikä kaikki pyörässä mättää.

    Tämä ei koske mitenkään kyseistä pyörää, mutta sikaa ei yleensä kannata ostaa säkissä.
  10. #10
    Ei nyt suoranaisesti liity tähän, mutta en voi olla pohtimatta, millaisia ehdotuksia tulisi, jos joku arvuuttelisi, että ostaako Ducati Superleggera vai MV Agusta Rush. Pitäsiköhän senkin ostaa Banditti?
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
  11. #11
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa PoS kirjoitti Katso viesti
    Ei nyt suoranaisesti liity tähän, mutta en voi olla pohtimatta, millaisia ehdotuksia tulisi, jos joku arvuuttelisi, että ostaako Ducati Superleggera vai MV Agusta Rush. Pitäsiköhän senkin ostaa Banditti?
    Niitä on kyllä ihan hienoja rakennetuina, että jos on varaa panostaa rahtunen Superleggeraa enemmän, niin Rosmo voi kannattaa!

    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  12. #12
    Lainaa lario kirjoitti Katso viesti
    .
    Ei oo ikinä ollut 4-sylinteristä.
    Ei oo ikinä ollut noin tehokasta.

    Mutta oisko niin, että yksi laivueesta olisi sellainen... Jolla ajetaan reissut ja kokoontumiset.
    Fiilistellään sitten muilla merkkikokoontumisissa ja museohommissa.

    Oishan se hienoo ostaa kolmen tonnin hånda osarilla, vain 54,83€/kk 60 kuukauden ajan. Siitä saisi paljon parranpärinää...
    Tuon verran tippuu taksi takapenkille kolikoina ja ravintolan pokelle / tarjoilijoille tippinä
    On kyllä juuttaan halpa ja inflaatiosuojattu rahoitus. Ei kai tuollaiseen voi sisältyä mitään kaskopakkoa samasta firmasta? Jos ei, niin vähällä pääsee Hondaan kiinni ja tätä menoa se on 5 vuoden päästä vielä 2000e pyörä. (Tekisi mieli sanoa tätä menoa se on 4000e pyörä mutta rajansa kaikella)

    Lainaa PoS kirjoitti Katso viesti
    Ei nyt suoranaisesti liity tähän, mutta en voi olla pohtimatta, millaisia ehdotuksia tulisi, jos joku arvuuttelisi, että ostaako Ducati Superleggera vai MV Agusta Rush. Pitäsiköhän senkin ostaa Banditti?
    Bandiitinhan voi ostaa aina ja etenkin noin kalliin pyörän kohdalla vaikka kaupantekijäisiksi, mutta onhan tuo "pyörä johon saa varaosia" vähän laajemmin ilmaistu. Jos nyt aidosti pohdit noiden kahden välillä niin itse haluaisin huomauttaa että Hollannissa oli taannoin myynnissä se Cosworth -moottorilla varustettu SBK-homologointiin 200kpl valmistettu SP-Mille, että ennemmin se ja pari Bandiittia kylkeen, koska foorumit ja mielipiteet.

    Loppupeleissä vaikuttaa siltä että Covid-hintapiikin jälkeen aletaan kulkemaan kohti ostajan markkinaa ja tarjontaa on monenlaista. Eikä 4000e CBR600F viiden vuoden päästä (kuten yllä mainittu) ole enää realistinen skenaario.
    Kawasaki Gpz900R '86, ZL1000 Eliminator '87, ZZR1100C '90, Ltd454 '88, KZ440D '75
    H#nda CR 250R '96 (viimein valmis)
    Aprilia RSV Tuono '03, RS250 '97
    ex: Kawasaki Z750 LTD Twin '83, ZZR1400 '09, Aprilia RSV Mille '03, Tuareg 125 '88
  13. #13
    Lainaa Eroz kirjoitti Katso viesti
    On kyllä juuttaan halpa ja inflaatiosuojattu rahoitus. Ei kai tuollaiseen voi sisältyä mitään kaskopakkoa samasta firmasta? Jos ei, niin vähällä pääsee Hondaan kiinni ja tätä menoa se on 5 vuoden päästä vielä 2000e pyörä.
    Tuolta liikkeestä kotarin emännälle samalla rahoituksella ostaneena voin kertoa, että ei sisälly. Ainoa asia mikä täytyy ottaa on Tuohi MasterCard-luottokortti, jota ei kannata käyttää Kuukausittainen maksu koostuu 1/60 osasta pyyntihintaa+toimistokuluja ja 5e tilinhoitopalkkiosta, mitään muuta ei ole.
    Rahoitus on kyllä halpa, mutta hinnasta ei pysty tinkimään. Pyörä siirtyy välittömästi omiin nimiin.

    Mulla luisti kotarissa kytkin, eli sen suhteen ihan tarkalleen ei ollut "nykykunto tiedossa ilman savolaista kieroutta" mutta homma hoitui oikein mainiosti reklamoinnin jälkeen. Myyjä ehdotti lähimpään korjaamoon viemistä myyjän piikkiin, mutta mä vaihdoin kytkimen itse ja sain siitä hyvästä rahat osiin sisältäen hilppeet keväthuoltoa varten.
    Viimeksi muokannut: Mäkine; 01.03.2025 klo 01:51.
  14. #14
    Lainaa Mäkine kirjoitti Katso viesti
    Tuolta liikkeestä kotarin emännälle samalla rahoituksella ostaneena voin kertoa, että ei sisälly. Ainoa asia mikä täytyy ottaa on Tuohi MasterCard-luottokortti, jota ei kannata käyttää Kuukausittainen maksu koostuu 1/60 osasta pyyntihintaa+toimituskuluja ja 5e tilinhoitopalkkiosta, mitään muuta ei ole. Rahoitus on kyllä halpa, mutta hinnasta ei pysty tinkimään. Pyörä siirtyy välittömästi omiin nimiin.
    Ja sitä maksuohjelmaa pitää noudattaa centilleen, ettei homma kuse vahingossa kengille ja koko laina tulkataankin Tuohen omaksi, eikä mopokauppiaan diiliksi, jolloin korko ja kulut sitten jo pomppaakin ihan reippaasti.
    Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
  15. #15
    Turpobusa pätkällä toimii aina, herättää niin naapurit kuin foorumin banditit.
    Supermoto
  16. #16
    Lainaa lario kirjoitti Katso viesti
    Oishan se hienoo ostaa kolmen tonnin hånda osarilla, vain 54,83€/kk 60 kuukauden ajan. Siitä saisi paljon parranpärinää...
    Tuon verran tippuu taksi takapenkille kolikoina ja ravintolan pokelle / tarjoilijoille tippinä
    Jos moottoripyörä maksaa vähemmän kuin kunnon polkupyörä, niin sehän on silloin jo lähes ilmainen
    Street Triple R(old)+F650 GS"Katrin" / 15 exää + 1 r.i.p.
    "Ajelee siellä porukan perällä vaan ja syö siellä patukkaa koko ajan"
  17. #17
    Aarbike kauppaa håndaa 2500€...
    https://www.nettimoto.com/honda/cbf/3186915

    Muuta eroa ei taisa 3Moton (2990€) håndaan olla kuin laukkujen lukumäärä. Joka ei haittaa, koska kovan onnen Cagiva voi hyvillä mielin luovuttaa laukut ja näppäränä metallihenkilönä laukkuraudat vääntyy helposti...
    https://www.nettimoto.com/honda/cbf/3189026

    Mutta kun Cagivaan pitäs laittaa moottori paikoilleen ja testata.
    Jos rokkaa, niin ajetaan taas yksi lähemmäksi auringonlaskua.
  18. #18
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa lario kirjoitti Katso viesti
    Aarbike kauppaa håndaa 2500€...
    https://www.nettimoto.com/honda/cbf/3186915

    Muuta eroa ei taisa 3Moton (2990€) håndaan olla kuin laukkujen lukumäärä. Joka ei haittaa, koska kovan onnen Cagiva voi hyvillä mielin luovuttaa laukut ja näppäränä metallihenkilönä laukkuraudat vääntyy helposti...
    https://www.nettimoto.com/honda/cbf/3189026

    Mutta kun Cagivaan pitäs laittaa moottori paikoilleen ja testata.
    Jos rokkaa, niin ajetaan taas yksi lähemmäksi auringonlaskua.
    Aika edullista alkaa olla kaluston puolesta motoilun aloittelu.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  19. #19
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Aika edullista alkaa olla kaluston puolesta motoilun aloittelu.
    Onhan noi 20 vuotta vanhoja laitteita, jösses! Vuonna 2001 maksoi 16-vuotias 750 Kawasaki, 40tkm ajettuna 2000€ ja 600€ oli autoveroa suorittamatta tuontimoposta eli samalla rahalla sai enemmän?

    Tietenkin bensa maksoi euron litra ja sadalla tonnilla sai kaksion länsi-Helsingistä. Sekä mokoma pyörä oli aivan eri teknisellä tasolla kuin vesijäähdytteinen injektioHonda. Joku pointtikin mulla tässä oli, niin se että euromäärä oli vastaava. Ehkä kehitys kehittyy.
    Kawasaki Gpz900R '86, ZL1000 Eliminator '87, ZZR1100C '90, Ltd454 '88, KZ440D '75
    H#nda CR 250R '96 (viimein valmis)
    Aprilia RSV Tuono '03, RS250 '97
    ex: Kawasaki Z750 LTD Twin '83, ZZR1400 '09, Aprilia RSV Mille '03, Tuareg 125 '88
  20. #20
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Eroz kirjoitti Katso viesti
    Onhan noi 20 vuotta vanhoja laitteita, jösses! Vuonna 2001 maksoi 16-vuotias 750 Kawasaki, 40tkm ajettuna 2000€ ja 600€ oli autoveroa suorittamatta tuontimoposta eli samalla rahalla sai enemmän?

    Tietenkin bensa maksoi euron litra ja sadalla tonnilla sai kaksion länsi-Helsingistä. Sekä mokoma pyörä oli aivan eri teknisellä tasolla kuin vesijäähdytteinen injektioHonda. Joku pointtikin mulla tässä oli, niin se että euromäärä oli vastaava. Ehkä kehitys kehittyy.
    No pointti oli selvästi se, että vaikka kaluston vaatima inflaatiokorjattu pääoma on laskenut, niin se Helsingin kaksio ja bensa on vienyt kaiken löysän, eikä varaa ole kuin selata nettimotoa ja PornHubia vuoron perään katsellen kyytejä, joihin ei ole varaa.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  21. #21
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    No pointti oli selvästi se, että vaikka kaluston vaatima inflaatiokorjattu pääoma on laskenut, niin se Helsingin kaksio ja bensa on vienyt kaiken löysän, eikä varaa ole kuin selata nettimotoa ja PornHubia vuoron perään katsellen kyytejä, joihin ei ole varaa.
    Mahdollisesti totta! Tosin jos nyt ei osta kämppää niin voi hommata tuplamäärän prätkiä? Eikä 2001 ollut Pornhubia saati OnlyFansia. Yhteiskunnallinen pitkittäistutkimus "prätkä vai Pornhub" on selvästi tarpeen sen selvittämiseksi kumpi koetaan merkityksellisemmäksi, saisikohan akatemialta fyrkkaa nippuun empiirisiä kokemustutkimuksia.

    Myöskään, tiettyihin kyyteihin ei ole koskaan ollut - ainakaan pitkällä tähtäimellä - varaa, vaan ne on kannattanut jättää näyteikkunaan. Joten lisään lausuntooni että "jotkut asiat eivät koskaan muutu".
    Kawasaki Gpz900R '86, ZL1000 Eliminator '87, ZZR1100C '90, Ltd454 '88, KZ440D '75
    H#nda CR 250R '96 (viimein valmis)
    Aprilia RSV Tuono '03, RS250 '97
    ex: Kawasaki Z750 LTD Twin '83, ZZR1400 '09, Aprilia RSV Mille '03, Tuareg 125 '88
  22. #22
    Lainaa Eroz kirjoitti Katso viesti
    Tosin jos nyt ei osta kämppää niin voi hommata tuplamäärän prätkiä?
    Vaan ajatellaanpas asioita muutama vuosi eteenpäin, mitä sulla on jäljellä siitä kaksiosta Hki:ssä 10v kuluttua, vs. mikä on noiden lisäprätkien markkina-arvo 10v käytön jälkeen, niin...
    Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
  23. #23
    Lainaa HiTec kirjoitti Katso viesti
    Vaan ajatellaanpas asioita muutama vuosi eteenpäin, mitä sulla on jäljellä siitä kaksiosta Hki:ssä 10v kuluttua, vs. mikä on noiden lisäprätkien markkina-arvo 10v käytön jälkeen, niin...
    Jos tää viime vuosien meno jatkuu niin nuo nyt kolmen tonnin prätkät on viiden vuoden päästä neljän tonnin prätkiä
    Lajin halpuus viehättää.
  24. #24
    Eihän mopoa parempaa sijoituskohdetta ole olemassakaan.
    Supermoto
  25. #25
    Lainaa jaulis kirjoitti Katso viesti
    Eihän mopoa parempaa sijoituskohdetta ole olemassakaan.
    Totta, pappa-tunturit näyttää pitävän hintansa vieläkin
  26. #26
    3Moton CBF myyty.

    Pikkubandiitti.
    Uhka vai mahdollisuus?
    Ainoa mikä häiritsee on 249€ toimistomaksu...
    https://www.nettimoto.com/suzuki/gsf/3133768
  27. #27
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa lario kirjoitti Katso viesti
    3Moton CBF myyty.

    Pikkubandiitti.
    Uhka vai mahdollisuus?
    Ainoa mikä häiritsee on 249€ toimistomaksu...
    https://www.nettimoto.com/suzuki/gsf/3133768
    Siistihän tuo on.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  28. #28
    Moottoripyöräongelma ratkesi.
    Sijoituskämpässä vesivahinko ja ylimääräiset rahat ohjautuu muualle kuin moottoripyörään.
  29. #29
    ^On se porvari!
  30.  
  31. #30
    Parin tonnin motskariin ei ole varaa, kun pitää vähän parkettia ostaa...
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen