Olisiko hyviä neuvoja?
Pitäisi Yamaha XVS650:een tehdä satula, kun orkkiksessa on typerä pullistuma takaosassa, joka turhaan siirtää istumapaikkaa useita senttejä eteenpäin. Tarkoitus olisi myös muutama sentti korottaa.
<p>XV1900</p>
Kiikuta/lähetä satula Verhoomo Elegantelle, siellä hoidettiin vuosi sitten 990 Adventuren satulan uudelleenpäällystys ja geelisisustan laittaminen sujuvasti: https://verhoomoelegante.fi/
Halpaa huviahan tuo ei ole, 320€ maksoi em. työt mutta toisaalta Kotarin satula nyt onkin aika iso, omasi menee varmaan hieman edukkaammin.
Täytyy harkita tuota.
Jos itse tekee uuden istuimen, niin täytyisi tuokin kyllä verhoomolla päällystää koekäytön jälkeen ja epäilemättä samoihin hintoihin menisi. Ainoa etu olisi, että orkkis jäisi varalle.
<p>XV1900</p>
Onko porukalla tiedossa verhoilijaa joka muokkaisi enduropyörän satulaa?
Pitäisi saada hieman leveämmäksi ja ns istuttavammaksi.
Lähettäisin verhoomoon muokattavaksi uuden satulan, niitä saa noin 150€ hintaan.
Olen kysellyt verhoilijoilta ja yleisin vastaus on että ei ehdi.
Ne jotka tarjoavat niin hinta muokkaukselle on 320-380€.
SeatConseptilta saa 400€ hintaan uuden penkin runkoineen.
-
itsellä on seat concepti satula crf300 rallyssä, se on ainakin mukava.
we cannot tolerate zero tolerance!
BMW R1200GS & Speed triple 1050
Toijalassa on/oli Satula-Ilkka, jolla parantelin satulaa isoon matkaenskaan. Vieläköhän toimii?
Tuonne on listattu ehdokkaita, Sinistra (Orivesi) toimi ainakin vielä viime kesänä.
http://www.moottoripyora.org/keskust...odaus-verhoomo
"Älä koskaan siirrä huomiseksi sitä, minkä voit tehdä ylihuomenna." (Mark Twain)
Polvi aina maassa - ketjua rasvatessa. Delvacin todistaja. Moto Guzzi Nevada, Ex VZ800, Ex LTD440, Ex GSF1200 (kaadettu), Ex ZRX1100(varastettiin), Ex ER-5
Biltemasta/Motonetistä autoon tarkoitettua liimapinnalla olevaa äänieristysmattoa sopivan paksuisena. Siitä muotoilee prototyypin, jeesusteippi pintaan ja testausta. Sopivan muodon ja paksuuden löydyttyä vie suutariin/verhoomoon tekevät satulan. Niin minä teetin ja hyvä tuli.