Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
  1. #1
    Olisiko hyviä neuvoja?

    Pitäisi Yamaha XVS650:een tehdä satula, kun orkkiksessa on typerä pullistuma takaosassa, joka turhaan siirtää istumapaikkaa useita senttejä eteenpäin. Tarkoitus olisi myös muutama sentti korottaa.
    <p>XV1900</p>
  2. #2
    Kiikuta/lähetä satula Verhoomo Elegantelle, siellä hoidettiin vuosi sitten 990 Adventuren satulan uudelleenpäällystys ja geelisisustan laittaminen sujuvasti: https://verhoomoelegante.fi/
    Halpaa huviahan tuo ei ole, 320€ maksoi em. työt mutta toisaalta Kotarin satula nyt onkin aika iso, omasi menee varmaan hieman edukkaammin.
  3. #3
    Täytyy harkita tuota.
    Jos itse tekee uuden istuimen, niin täytyisi tuokin kyllä verhoomolla päällystää koekäytön jälkeen ja epäilemättä samoihin hintoihin menisi. Ainoa etu olisi, että orkkis jäisi varalle.
    <p>XV1900</p>
  4. #4
    Onko porukalla tiedossa verhoilijaa joka muokkaisi enduropyörän satulaa?
    Pitäisi saada hieman leveämmäksi ja ns istuttavammaksi.

    Lähettäisin verhoomoon muokattavaksi uuden satulan, niitä saa noin 150€ hintaan.
    Olen kysellyt verhoilijoilta ja yleisin vastaus on että ei ehdi.
    Ne jotka tarjoavat niin hinta muokkaukselle on 320-380€.

    SeatConseptilta saa 400€ hintaan uuden penkin runkoineen.
    -
  5. #5
    itsellä on seat concepti satula crf300 rallyssä, se on ainakin mukava.
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  6. #6
    Toijalassa on/oli Satula-Ilkka, jolla parantelin satulaa isoon matkaenskaan. Vieläköhän toimii?
  7. #7
    Tuonne on listattu ehdokkaita, Sinistra (Orivesi) toimi ainakin vielä viime kesänä.

    http://www.moottoripyora.org/keskust...odaus-verhoomo
    "Älä koskaan siirrä huomiseksi sitä, minkä voit tehdä ylihuomenna." (Mark Twain)
  8. #8
    Lainaa Zmoke kirjoitti Katso viesti
    Onko porukalla tiedossa verhoilijaa joka muokkaisi enduropyörän satulaa?
    Pitäisi saada hieman leveämmäksi ja ns istuttavammaksi.
    Tee itse ?

    Haet kaupasta tukevaa vaahtomuovia, spray-kontaktiliimaa ja palan keinonahkaa. Tempaiset vanhan päällisen irti, liimaat vaahtomuovin päälle ja muotoilet rälläkällä+lamellilaikalla, nidot keinonahkan satulan yli. Kovaa ajoa. Uusiksi sitten kun tietää mistä painaa
    Polvi aina maassa - ketjua rasvatessa. Delvacin todistaja. Moto Guzzi Nevada, Ex VZ800, Ex LTD440, Ex GSF1200 (kaadettu), Ex ZRX1100(varastettiin), Ex ER-5
  9.  
  10. #9
    Biltemasta/Motonetistä autoon tarkoitettua liimapinnalla olevaa äänieristysmattoa sopivan paksuisena. Siitä muotoilee prototyypin, jeesusteippi pintaan ja testausta. Sopivan muodon ja paksuuden löydyttyä vie suutariin/verhoomoon tekevät satulan. Niin minä teetin ja hyvä tuli.