Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
  1. #1
    Löytyykö joltain tuommoiseen Kwakiin kytkentäkaavio tai johdotuskaavio. Tai jos joku tietää mistä voisi löytyä. Vuosimalli on 1974. Netti on perkattu edestatakaisin, kun ei ihan tarkkaan tiedä onko jossain samanikäisissä samst johdotukset.
    <p>Tallissa odottelee ajovuoroa: WLA45-1942 _FLH74-1957 _FLSTC-1994 _T120R -969 _K100RS-1991 _CR500Hm-2005 _CR 500-1988&nbsp; _RD125-1970 _HVA125-1974_KTM EXC300-2005_R 1200 GSA -2011_ Kawasaki G5 100_CR 250 -1996</p>
  2. #2
    Tiedä sitten mistä vuosimallista, mutta kuukkeli löysi seuraavan:

    https://www.dotheton.com/index.php?t...diagram.13527/

    Tuollaisella pysyi aika hyvin saman aikakauden piikkisten kyydissä. Minkä kuutioissa hävisi, sen luistiohjauksen tuoman väännön myötä korvautui. Uusien hinnat olivat muistaakseni puolet piikksten hinnoista, käytännössä mopon hintainen.

    Luja peli, mutta ei kestänyt enduroajoa.
  3. #3
    Kiitos pitää yrittää tuolla. Siinähän "kahdet sähköt" magneetolla toimii valot ja muut härpäkkeet, akku on siinä rinnalla tasaamassa jännitettä> käytänössä toimivat vain kun on käynnissä. Sytytys on omalla puolla ja toimii perinteisenä magneettona. Tästä johtuu jotenkin se minun ongelma, kun yhdistän runkoon tämän valopuolen maan ja akun maan, savu nousee, eli on oikosulussa jostain. Ja oikosulkua ei löydy ihan helpolla, kohta epäilen virtalukkoa. Tuommoisella olen yrittänyt, muta jokin tuossa ei tämää. Edelliset omistajat Jakke ja Sepi ovat olleet sähköasentajina, niin odottaa voi vaikka mitä.

    PS olisiko sinulla mahdollisuus ottaa kuva virtalukon takaosasta, jossa näkyy ne liittimet ja mikä johto mihinkin kohtaan menee virtalukossa.
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    Viimeksi muokannut: 57pannu; 02.02.2025 klo 12:05.
    <p>Tallissa odottelee ajovuoroa: WLA45-1942 _FLH74-1957 _FLSTC-1994 _T120R -969 _K100RS-1991 _CR500Hm-2005 _CR 500-1988&nbsp; _RD125-1970 _HVA125-1974_KTM EXC300-2005_R 1200 GSA -2011_ Kawasaki G5 100_CR 250 -1996</p>
  4.  
  5. #4
    Valitettavasti pyörä oli ja meni jo piikkiaikakautenani kauan sitten, joten ei ole mahdollista ottaa kuvia.

    Sen muistan, että akku oli tärkeä jännitteensäätimen toiminnan kannalta. Parin kilometrin ajo ilman akkua käräytti säätimen.