Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
    Kaikki valot hukassa ja hakusessa kondensaattori.
    Minnehän tuo konkka on piilotettu jonka pitäisi antaa lisäbuustia käynnistykseen yms?

Jos olen hukkatiellä niin saa opastaa myös takas tielle.
    Minkä ikäinen pyörä kyseessä? Mulla on koneella LC4 korjausmanuaali 1998 mallista eteenpäin josko olisi sopivaa tietoa siinä. Pistä sähköpostiosoite mulle yksityisviestillä niin lähetän sen.
    Born to be middle aged.
    Joko on kaaviot käytössä? Onko tuo akuton 1-vaihegeneraattorilla? Ei konkka sytytykseen vaikuta vaan tasaa säätimeltä tulevaa dc-sähköä. Löytynee tankin sivusta oikealta puolelta, jos on oikosulussa niin vika siinä.
    Ellei niin vaan mittaamaan generaattorilta säätimelle tuleva ac sähkö, ensin johdot kiinni ja sitten irti. Siitä selviää onko genu vai säädin rikki. Liittokset ja johdot lienee jo katsottu?
    <p>CRF 300L</p>
    Kaaviot olis käytössä reippaan foralaisen toimittamana (kiitos vielä kerran).
    Harmi, että allekirjoittanut sen verran pöljä etten tiedä hyödynkö mitään kaaviokuvista .
    Akuton mopo tosiaan eli oliskos sit 1-vaihegenulla?
    Ei toimi valot, vilkut vain palaa himmeästi ja flekti ei iske tulille vaikka mopo lämpenee kiehumispisteeseen.
    Lisähaasteen luo vaikea käynnistettävyys.
    Viimeksi vedettiin (luit oikein) autolla mopo käyntiin kun ei luvannutkaan polkemalla lukuunottamatta muutamaa kertaa kun pamautti putkessa kiksillä kiusatessa.

Tuntee itsensä aika avuttomaksi kun pyöriä ollut nuorena kaikenlaisia sekä muitakin kamppeita eikä enää vanhana saa yhtä Kottaraista poljettua tulille.
    Edellinen omistaja polkas käyntiin monesti kun aikanaan esitteli mopoaan.
    Itse en ole saanut kertaakaan käymään ja tulpankin olen uusinut.
    Magee pyörä mutta yhteiselo on lähtenyt erittäin haastavasti käyntiin vai pitäiskö sanoa että käynnistymättä toistaiseksi.
    Viimeksi muokannut: rado; 10.12.2025 klo 22:23.
    Jos ei yleismittaria ole käytössä tai löydy kaveria mittaamaan mitä aiemmin ehdotin, niin kokeile irrottaa jännitesäätimestä valkoinen johto. Valot ei pala eikä edes vilkut hehku mutta jos lähtee paremmin käyntiin niin jännitteensäädin olisi vahva veikkaus viaksi.
    Tämä siis sen konkan johdon irrottamisen jälkeen, ellei vika ollut siinä.
    <p>CRF 300L</p>
    Mulla on ollu kotarin 660 ny yli 17v ja voin sanoa, et on helppo käynnistää vasurilla jos kaikki on kunnos.

Onko perus asiat kunnos eli venttiilit säädöis, kaasari kunnos?

Eipä näis nua valot mitää huippuja oo muutenkaa, mut voihan se jännitteensäädinki temppuulla.

Tai joku maadootus liitos on huono.

Katto vähä johtoja mihinä kunnos ne on ku näis se tärinä teköö mukavia kepposia.

Omas kotaris ei oo ollu viälä mitää sähkö vikoja... viälä
    Honda Monkey 83'
    KTM 660 SMC 06'
    ex:Yamaha TRX850 96'
    Lainaa rado kirjoitti Katso viesti
    Kaaviot olis käytössä reippaan foralaisen toimittamana (kiitos vielä kerran).
    Harmi, että allekirjoittanut sen verran pöljä etten tiedä hyödynkö mitään kaaviokuvista .
    Akuton mopo tosiaan eli oliskos sit 1-vaihegenulla?
    Ei toimi valot, vilkut vain palaa himmeästi ja flekti ei iske tulille vaikka mopo lämpenee kiehumispisteeseen.
    Jos vilkut palaa himmeästi vaikka vilkku ei ole edes päällä, ja valot ja flekti ei pelaa, niin kyllä siellä melko varmasti on jotain muutakin vikaa kuin säädin tai generaattori. Vilkkujen läpi menevä vuotovirta voisi viitata maadoituksen puutteeseen, mutta ilman kaaviota vaikea arvuutella missä katko voisi olla. Sama vika voi selittää myös huonon käynnistyvyyden, jos sytkä saa myös sähkönsä dc-puolelta.
  8.  
    Kiitos Urpox ja muut .
    Ei vilkut sentään pala jos eivät ole kytkettynä päällensä.

Sammutinnappi mua eniten ihmetyttää kun sellaista ei oikealla puolella ole vaan sammutin on siirretty vasemmalle samaan konstruktioon missä töötti ja vilkkukatkaisin.
    No, sammuminenhan ei tässä ole ongelmana ollut kun pysyy sammuksissa vaikka olis aika käynnistyä.
    Tsekkaan nuo teitin ohjeet ASAP kunhan pääsen selkäsärystäni taas mopon kimppuun.