Olisi nyt aika poistaa kaasukahvan rajoitin Kawasakista (ER6N 2008). En vaan tiedä että miten se on laitettu, tosiaan kaasukahva ei aukea kokonaan, mutta en nää mitään ruuvia tai palaa joka estäisi liikettä. Minkälaisilla tavoilla näitä kuristellaan yleensä? Voiko esim. kaasuvaijeri olla lyhennetty tai jotain sinneppäin. Koitin näitä videoilta tosiiaan kattoa mutta kaikilla meinasi olla jonkunlainen ruuvi asennettuna joka esti kaasuvaijerin liikkeen.
Olisko Stromin myymä Atimpexin sarja https://www.storm-motor.fi/en/merkki...i-k-er650a-01/ , jossain siellä kaasareiden kyljessä?
GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750
How far can you travel when you're six feet underground?
Nyt takaisin alkuun: Ota ruuvit irti kaasukapulan ympärillä olevasta muovista,, se jossa starttinappikin on. Yleensä 2 ruuvia tähtipäällä. Halkaise osa kahtia ja tutki mitä kapulan sisältä löytyy. Tarvittaessa irroita vetovaijeri kaasukapulasta ja katso, saatko suoraan vaijerista vetämällä kaasun täysin auki. Jos et saa, pitää tutkia läppärungon päätä. Jos saat, niin muovien sisällä on jokin ylimääräinen käikäle, poista se.
Muista ilmoittaa kuristuksen poistosta asiaankuuluville tahoille (Traficom, vakuutusyhtiö).
Kawasaki Gpz900R '86, ZL1000 Eliminator '87, ZZR1100C '90, Ltd454 '88, KZ440D '75
H#nda CR 250R '96 (viimein valmis)
Aprilia RSV Tuono '03, RS250 '97
ex: Kawasaki Z750 LTD Twin '83, ZZR1400 '09, Aprilia RSV Mille '03, Tuareg 125 '88