Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
  1. #1
    Olisi nyt aika poistaa kaasukahvan rajoitin Kawasakista (ER6N 2008). En vaan tiedä että miten se on laitettu, tosiaan kaasukahva ei aukea kokonaan, mutta en nää mitään ruuvia tai palaa joka estäisi liikettä. Minkälaisilla tavoilla näitä kuristellaan yleensä? Voiko esim. kaasuvaijeri olla lyhennetty tai jotain sinneppäin. Koitin näitä videoilta tosiiaan kattoa mutta kaikilla meinasi olla jonkunlainen ruuvi asennettuna joka esti kaasuvaijerin liikkeen.
  2. #2
    Olisko Stromin myymä Atimpexin sarja https://www.storm-motor.fi/en/merkki...i-k-er650a-01/ , jossain siellä kaasareiden kyljessä?
    GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750

    How far can you travel when you're six feet underground?
  3. #3
    Lainaa ts18056 kirjoitti Katso viesti
    Olisko Stromin myymä Atimpexin sarja https://www.storm-motor.fi/en/merkki...i-k-er650a-01/ , jossain siellä kaasareiden kyljessä?
    Epäilen kyllä kun ihan vakiolta näyttää ja ei tuo kuristuskaan maksanut kuin 150€.
  4. #4
    Lainaa Joose kirjoitti Katso viesti
    Epäilen kyllä kun ihan vakiolta näyttää ja ei tuo kuristuskaan maksanut kuin 150€.
    Itekkö käytit pajalla? Sieltähän se kannattaisi kysellä, että mitä on tehty.
    GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750

    How far can you travel when you're six feet underground?
  5. #5
    Lainaa Joose kirjoitti Katso viesti
    Olisi nyt aika poistaa kaasukahvan rajoitin Kawasakista (ER6N 2008). En vaan tiedä että miten se on laitettu, tosiaan kaasukahva ei aukea kokonaan, mutta en nää mitään ruuvia tai palaa joka estäisi liikettä. Minkälaisilla tavoilla näitä kuristellaan yleensä? Voiko esim. kaasuvaijeri olla lyhennetty tai jotain sinneppäin. Koitin näitä videoilta tosiiaan kattoa mutta kaikilla meinasi olla jonkunlainen ruuvi asennettuna joka esti kaasuvaijerin liikkeen.
    Vaijerin lyhennyksestä on se seuraus että tyhjäk. kierrokset on jotain ihan muuta eli tuhansia.
  6.  
  7. #6
    Lainaa Joose kirjoitti Katso viesti
    Olisi nyt aika poistaa kaasukahvan rajoitin Kawasakista (ER6N 2008). En vaan tiedä että miten se on laitettu, tosiaan kaasukahva ei aukea kokonaan, mutta en nää mitään ruuvia tai palaa joka estäisi liikettä. Minkälaisilla tavoilla näitä kuristellaan yleensä? Voiko esim. kaasuvaijeri olla lyhennetty tai jotain sinneppäin. Koitin näitä videoilta tosiiaan kattoa mutta kaikilla meinasi olla jonkunlainen ruuvi asennettuna joka esti kaasuvaijerin liikkeen.
    Nyt takaisin alkuun: Ota ruuvit irti kaasukapulan ympärillä olevasta muovista,, se jossa starttinappikin on. Yleensä 2 ruuvia tähtipäällä. Halkaise osa kahtia ja tutki mitä kapulan sisältä löytyy. Tarvittaessa irroita vetovaijeri kaasukapulasta ja katso, saatko suoraan vaijerista vetämällä kaasun täysin auki. Jos et saa, pitää tutkia läppärungon päätä. Jos saat, niin muovien sisällä on jokin ylimääräinen käikäle, poista se.

    Muista ilmoittaa kuristuksen poistosta asiaankuuluville tahoille (Traficom, vakuutusyhtiö).
    Kawasaki Gpz900R '86, ZL1000 Eliminator '87, ZZR1100C '90, Ltd454 '88, KZ440D '75
    H#nda CR 250R '96 (viimein valmis)
    Aprilia RSV Tuono '03, RS250 '97
    ex: Kawasaki Z750 LTD Twin '83, ZZR1400 '09, Aprilia RSV Mille '03, Tuareg 125 '88