Sivu: 4 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234
Tulokset 91:stä 118:een 118:sta
  1. #91
    Tylsin kausi tämä 2025 on ollut aikoihin vaikka se on ollut hieno juttu, kun japanilaiset tallit on nostaneet suoritustasoa huomattavasti. 2026 ainakin tulossa jännitysmomentti, kun Toprak tulossa Yamahalle, jos varikkohuhuihin on luottaminen. Tosin vahva epäilys, ettei hänkään rookiekaudella mikään sateentekijä ole ja pystyykö haastamaan Faabion.
    -- Brake later and open the gas earlier --
  2. #92
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Kakkoset on ollut ihan ässiä!

    Ohan täs mielenkiintoa seurata, et millon pekka saa paketin kasaan. Voipi olla, että vauhtia puuttuu Makeen verrattuna, mut mä oon saanut käsityksen, et toi jätkä jauhaa vaan menemään, kunnes onnistuu.

    Kisatapahtumat ovat joo verrattain puuduttavia. Aika-ajot jännittävämpiä.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  3. #93
    Ykkösluokka tosiaan ollut aika helppoa vedonlyöjälle, mutta itse katson erityisesti Moto2 ja 3 -luokat, niissä ollut kyllä melkoisia kisoja ihan jatkuvasti ja lisäksi Ajon tallin menon seuraaminen. Samahan se taitaa olla autopuolella, F1:stä pienemmät luokat on ihan eri tasolla kilpailullisesti.
    Honda CBR 600 F -05
  4. #94
    Se on nyt siten virallista, Toprak siiryy Yamahalle MotoGP:hen ensi kaudelle.
    Ilmoitus oli wsbk:n sivuilla tänään
  5. #95
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa OOWEE kirjoitti Katso viesti
    Se on nyt siten virallista, Toprak siiryy Yamahalle MotoGP:hen ensi kaudelle.
    Ilmoitus oli wsbk:n sivuilla tänään
    Toivotaan parasta Stoprakille.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  6. #96
    -26 voi olla vielä totuttelua, -27 siirrytään Pirellin renkaisiin ja pyörätkin muuttuu aika paljon, on kuskit enemmän samalla lähtöviivalla.
  7. #97
    Lainaa OOWEE kirjoitti Katso viesti
    Se on nyt siten virallista, Toprak siiryy Yamahalle MotoGP:hen ensi kaudelle.
    Ilmoitus oli wsbk:n sivuilla tänään
    Vähän samaa voi pikku hiljaa olettaa että myös Bulega siirtyy siine ehkä vuoden päästä. Teki jatko sopparin Ducatin kanssa jossa optiona on MotoGP testikuskina oleminen.
  8. #98
    Lainaa OOWEE kirjoitti Katso viesti
    Se on nyt siten virallista, Toprak siiryy Yamahalle MotoGP:hen ensi kaudelle.
    Ilmoitus oli wsbk:n sivuilla tänään
    Tarkennuksena, Toprak siirtyy ensikaudella Prima Pramac Yamahan-Teamiin.

    Ja Bulega on tehnyt sopimuksen Ducatin testikuskin paikasta.
  9. #99
    Kuka se kaikenymmärtävä tyyppi oli joka täällä palstalla kertoi että Marques on ”laskeva tähti”, ja että Ducati teki ison virheen?
  10. #100
    Kaikenlaisia horisijoita on aina. Eiköhän Markku ole pistänyt lopullisesti jauhot suuhun kaikille.
  11. #101
    Jos marc ei itseään telo niin mestaruus on taputeltu. Melkoista itkemistä saapasmaan fanien suunnalta. Milloin on ylivoimainen pyörä kun voitraa vaikka tallikaveri on täysin vastaantulija näissä karkeloissa. Siis se sama joka oli tälläkin foorumilla vain ja ainoastaan taitojensa vuoksi 2xWC. Sitten keksittiin Alexin olevan vartijana ja antavan mestaruuden veljelleen. No ei sieltä ohi ollu tulossa ketään vaikka Alex oli poissa tieltä. Ja puhutaan radasta joka ei ole Marcin mieleen eikä tuntenut oloaan hyväksi radalla.

    Täytyy entisenä Rossi fanina todeta että melkoinen kitinäpirkko on kuoriutunu äijästä eläkepäivinä.
  12. #102
    Oli kyllä hienoa nähdä että Acosta pysyi vauhdissa ja pystyssä ja Bezzecchi löysi taas hyvän vauhdin. vaikka en todellakaan ole Marcin fani niin täytyy ihailla sen lähtöjä. Yamahalla on kyllä surullista kun vauhti riittää yhdellä kuskilla ja silläkin vaan kierroksen kaksi. No ei Hondakaan kyllä juhlinut tässä kisassa. VR46 tiimin kuskit tekee kyllä hienosti hyvää jälkeä.
  13. #103
    Lainaa temetsu kirjoitti Katso viesti
    Jos marc ei itseään telo niin mestaruus on taputeltu. Melkoista itkemistä saapasmaan fanien suunnalta. Milloin on ylivoimainen pyörä kun voitraa vaikka tallikaveri on täysin vastaantulija näissä karkeloissa. Siis se sama joka oli tälläkin foorumilla vain ja ainoastaan taitojensa vuoksi 2xWC. Sitten keksittiin Alexin olevan vartijana ja antavan mestaruuden veljelleen. No ei sieltä ohi ollu tulossa ketään vaikka Alex oli poissa tieltä. Ja puhutaan radasta joka ei ole Marcin mieleen eikä tuntenut oloaan hyväksi radalla.

    Täytyy entisenä Rossi fanina todeta että melkoinen kitinäpirkko on kuoriutunu äijästä eläkepäivinä.
    En usko Bagnaian ajotaitojen hävinneen talven aikana mihinkään. Eiköhän tässä ole sama tilanne kuin Marquezin Honda-vuosina, pyörä on tehty täysin hänen ehdoilla ja ajotavalle, eihän niillä Hondillakaan kukaan muu päässyt oikein mihinkään. Näyttää sopivan hyvin myös pikkubroidille.
  14. #104
    Lainaa XJ 900 kirjoitti Katso viesti
    En usko Bagnaian ajotaitojen hävinneen talven aikana mihinkään. Eiköhän tässä ole sama tilanne kuin Marquezin Honda-vuosina, pyörä on tehty täysin hänen ehdoilla ja ajotavalle, eihän niillä Hondillakaan kukaan muu päässyt oikein mihinkään. Näyttää sopivan hyvin myös pikkubroidille.
    Aika hyvä kaappaus jos ukko saa kuukaudessa parissa koko tehdastiimin tanssimaan hänen pillinsä mukaan. Sittenkin vielä kauden 2025 pyörä lähestulkoon perutaan mutta 2024 malli saadaan silti sovitettua täysin Marcin ehdoille. Pikkubroidi ajaa kaiken lisäksi vanhalla 2024 pyörällä mutta tämäkin on Markun ansiota. Diggia ajaa Peccoa paremmin "Marcin pyörällä".

    On se äijä myös radan ulkopuolellakin.
    Kawasaki Gpz900R '86, ZL1000 Eliminator '87, ZZR1100C '90, Ltd454 '88, KZ440D '75
    H#nda CR 250R '96 (viimein valmis)
    Aprilia RSV Tuono '03, RS250 '97
    ex: Kawasaki Z750 LTD Twin '83, ZZR1400 '09, Aprilia RSV Mille '03, Tuareg 125 '88
  15. #105
    Lainaa Eroz kirjoitti Katso viesti
    Aika hyvä kaappaus jos ukko saa kuukaudessa parissa koko tehdastiimin tanssimaan hänen pillinsä mukaan.
    Ilmeisesti, kun katsoo MotoGp-lähetyksiä, esim.harjoituksia, niin Luigi Dall'inga ja Davide Tardozzi ovat kirjaimellisesti Marquezin jakkaran edessä polvillaan 90% kuskien varikollaolo ajoista.
  16. #106
    Lainaa XJ 900 kirjoitti Katso viesti
    Ilmeisesti, kun katsoo MotoGp-lähetyksiä, esim.harjoituksia, niin Luigi Dall'inga ja Davide Tardozzi ovat kirjaimellisesti Marquezin jakkaran edessä polvillaan 90% kuskien varikollaolo ajoista.
    Kukapa ei olisi jos mies takoo tuollaista tulosta. Se on katkera paikka kun maailmanmestarin(Bagnaia) ohi menee miestä samoilla pyörillä. Mielestäni osoittaa vaan sen ettei olisi tuplamestari ilman ylivoimaista pyörää
  17. #107
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa temetsu kirjoitti Katso viesti
    Kukapa ei olisi jos mies takoo tuollaista tulosta. Se on katkera paikka kun maailmanmestarin(Bagnaia) ohi menee miestä samoilla pyörillä. Mielestäni osoittaa vaan sen ettei olisi tuplamestari ilman ylivoimaista pyörää
    Se on motorsporttia! Ei mestaruuspokaali kysele, että mikä pyörä sulla on ja kuinka hyvä oot, tai oliko masu pipi tai muuten paha mieli. Siinä lasketaan pisteet.

    Juuri tästä tykkään.

    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  18. #108
    Katselen Sachsenringin kisaa ja eipä paljon tylsemmäksi voi mennä, toivottavasti tulevissa sääntömuutoksissa joku muukin onnistuisi pyörän suunnittelussa ja vaikkapa Martin palaisi vielä huipulle.
  19. #109
    Joo 2027 sitten uudet pyörät ja renkaat ja ehkä kuviotkin.
  20. #110
    Lainaa XJ 900 kirjoitti Katso viesti
    Ilmeisesti, kun katsoo MotoGp-lähetyksiä, esim.harjoituksia, niin Luigi Dall'inga ja Davide Tardozzi ovat kirjaimellisesti Marquezin jakkaran edessä polvillaan 90% kuskien varikollaolo ajoista.
    Ihan perus Ducatin touhua ollu jo montakymmentä vuotta. Se kuka pärjää, saa kaiken huomion. Se joka ei tao tulosta, ni tallin sisälläki alkaa sodankäynti sitä vastaan. Se on vaa noiden aivoton mentaliteetti ollu ikuiset ajat. En muista kuka ex-Ducatin tallikuski sano ettei mistään hinnasta menis sinne takas, että on niin toxic se ympäristö.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  21. #111
    Lainaa PrivateeR kirjoitti Katso viesti
    Ihan perus Ducatin touhua ollu jo montakymmentä vuotta. Se kuka pärjää, saa kaiken huomion. Se joka ei tao tulosta, ni tallin sisälläki alkaa sodankäynti sitä vastaan. Se on vaa noiden aivoton mentaliteetti ollu ikuiset ajat. En muista kuka ex-Ducatin tallikuski sano ettei mistään hinnasta menis sinne takas, että on niin toxic se ympäristö.
    Taitaa olla parikin kuljettaja sanonut niin. Luin juuri artikkelia misä Iannone sanoi, että sen Argentiinan sekoilun jälkeen misä se kolaroi Dovin kanssa, niin sehän muutti koko suhteen Iannonen ja Ducatin välillä. Se oli lopun alkua Iannonelle.
    Muistelen kyllä myös, että Dovi sanoi myös joskus vuosia sitten kun testailivat jotain uusia juttuja, niin pyörä ei tunnu yhtään hyvältä, niin Tardozzi ja Gigi oli vaan todennu; ''mutta kun data näyttää tältä niin tällä mennään''
  22. #112
    No, taisivat datamiehet olla oikeassa pyörän suhteen. Ei tuolla huippu-urheilussa olla tyypillisesti kavereita tekemäsaä ja oma tallikaveri on tärkein vihollinen.
  23. #113
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    MM veti kovin, mutta muuten… vittu, mikä farssi.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  24. #114
  25. #115
    Tänään jäin miettimään, paljonko Markulla oli vielä kyytiä reservissä. Heti kun Bez pisti pari nopeampaa kierrosta niin sieltä tuli vastauksena luulot pois.
    Kawasaki Gpz900R '86, ZL1000 Eliminator '87, ZZR1100C '90, Ltd454 '88, KZ440D '75
    H#nda CR 250R '96 (viimein valmis)
    Aprilia RSV Tuono '03, RS250 '97
    ex: Kawasaki Z750 LTD Twin '83, ZZR1400 '09, Aprilia RSV Mille '03, Tuareg 125 '88
  26. #116
    Lainaa Eroz kirjoitti Katso viesti
    Tänään jäin miettimään, paljonko Markulla oli vielä kyytiä reservissä. Heti kun Bez pisti pari nopeampaa kierrosta niin sieltä tuli vastauksena luulot pois.
    Tarvittaessa kaatumiseen asti löytyy vauhtia. Onhan se uskomaton tyyppi. Bagnaialla huumori melko vähissä. Vauhtia varmaan löytyisi, mutta taitaa itseluottamus olla pohjamudissa.
  27. #117
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    MM ajelee omaa sarjaa...

    Moto2 tarjoaa hyvää vääntöä, ja menokin näyttää siltä, ettei tetris, rengaspaineet, aero jne. määrää.

    GP:n kauden mielenkiinto jatkossa itelle on, että jatkaatko MM samaa tahtia, kuinka Pecco keräilee itteään, ja kuinka Martin pääsee vauhtiin. Pyttyyn voi alkaa kaiverrella nimeä, mutta aina viikonloppuisin joku heiluu korkeammalla.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  28.  
  29. #118
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    MM ajelee omaa sarjaa...

    Moto2 tarjoaa hyvää vääntöä, ja menokin näyttää siltä, ettei tetris, rengaspaineet, aero jne. määrää.

    GP:n kauden mielenkiinto jatkossa itelle on, että jatkaatko MM samaa tahtia, kuinka Pecco keräilee itteään, ja kuinka Martin pääsee vauhtiin. Pyttyyn voi alkaa kaiverrella nimeä, mutta aina viikonloppuisin joku heiluu korkeammalla.
    Voihan jännittää myös Bezzecchiä - joko sitä, että riittääkö kyyti Peccon ohi lopputuloksissa, tai sitten sitä, kuinka paljon Pate Mustajärveltä vuonna 1982 voi italialainen näyttää.
    Kawasaki Gpz900R '86, ZL1000 Eliminator '87, ZZR1100C '90, Ltd454 '88, KZ440D '75
    H#nda CR 250R '96 (viimein valmis)
    Aprilia RSV Tuono '03, RS250 '97
    ex: Kawasaki Z750 LTD Twin '83, ZZR1400 '09, Aprilia RSV Mille '03, Tuareg 125 '88
Sivu: 4 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234